bedankt hé lullo, ik had een puik TT:quote:
Mee eens...maar er zijn veel meisjes van 13 die eruit zien als 16.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
18 is ook veel te oud voor iemand van 13
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Die kop van Fer op de achtergrond terwijl die dat meisje aanduwt
Nooit.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef Rickazio het volgende:
wanneer gaat het over Bony met dat wijf?
quote:
quote:
quote:
quote:
Zoveel meer is het toch ook niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Jivis het volgende:
Johan die net doet of Enschede een dorp met 1000 inwoners is.
Het is een grote Duitse stad.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Jivis het volgende:
Johan die net doet of Enschede een dorp met 1000 inwoners is.
Eindelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal voor eens en voor altijd mijn mening geven over Johan: het is een baas.
Zal ik je ook mijn mening over Sierd de Vos geven?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk.
Ik was al tijden benieuwd hoe je nou over hem dacht.
Ik wil graag je mening over Jan van Halstquote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik je ook mijn mening over Sierd de Vos geven?
Nou, ik zit er niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik je ook mijn mening over Sierd de Vos geven?
Kaalquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wil graag je mening over Jan van Halst
Ik zeg niks meer over Sierd, ik zeg niks meer over Sierd!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, ik zit er wel op te wachten en ik dring er ook op aan.
Dank.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer over Sierd, ik zeg niks meer over Sierd!
Nee, hij neukt alle ajaxfans die elke week kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ach, Boerrigter heeft tenminste geen 13-jarige meisjes geneukt.
Zelfs die vinden hem te lelijk...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, hij neukt alle ajaxfans die elke week kijken
Of gewoon een shitdoelman.quote:
Of misschien toch welquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Dit was expresquote:
Dat zijn teksten!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon vanuit Italië, naar Fulham dan naar Man Utd.
Johan ging er abusievelijk vanuit dat iedereen aan tafel wel enigszins muzikaal onderlegd was.quote:
Dat dacht ik ook.quote:
Scientology kan bij Louis in de leer.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Louis moet een eigen kerk starten.
De bijbel schijnt voor 90 procent gebaseerd te zijn op de biografie van Louis van Gaal en zijn filosofie.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Louis wordt de volgende Pausquote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hij komt oorspronkelijk van Fok! dacht ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt Nico uit de voetballerij?
quote:
Wie weet schuif ik over tien jaar aan. Wel hoop ik dat de heren dan inmiddels bij Dubai Sport zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij komt oorspronkelijk van Fok! dacht ik.
Daar vindt hij zichzelf veel te grappig voor.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
Dijkshoorn. Als hij maar niet gaat dichten
Dan moet je wel eerst huisdichter bij DWDD worden, je krijgt het niet cadeau.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet schuif ik over tien jaar aan. Wel hoop ik dat de heren dan inmiddels bij Dubai Sport zitten.
Ik heb nog een gedichtje over Johan in het archief.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst huisdichter bij DWDD worden, je krijgt het niet cadeau.
Zou wel een mooie aflevering zijn. Fan thuis bezoeken die steeds wedstrijden op zijn computertje bekijkt, ondertussen druk aan het moderatoren op een forumpje. Wat een fanquote:
Dit vind ik nog lager.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou wel een mooie aflevering zijn. Fan thuis bezoeken die steeds wedstrijden op zijn computertje bekijkt, ondertussen druk aan het moderatoren op een forumpje. Wat een fan
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou wel een mooie aflevering zijn. Fan thuis bezoeken die steeds wedstrijden op zijn computertje bekijkt, ondertussen druk aan het moderatoren op een forumpje. Wat een fan
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel gehoopt op de Wittequote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Heerlijke uitzending weer. En leuk dat ze vrijdag weer eens iemand anders uitnodigen
Ga je die lijst nog een keer publiceren? Ben wel benieuwd wie er nou allemaal op staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou idd, dat zal hem wel leren denk ik.
Wel de smaakmaker in dat programma, rest van de gasten kunnen zo in studio voetbalquote:
Nu alleen hij.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je die lijst nog een keer publiceren? Ben wel benieuwd wie er nou allemaal op staan.
5 minuutjes Grifte pesten ja toch ouwe reusquote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Probeer jij mij hier een note aan te naaien, donderstraal toch op joh
Ik ga er vrijdag voor wegblijven.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Nico... daar ga ik in ieder geval niet voor thuisblijven vrijdag
Ik ook, maar ik was bang dat jij mij zou royeren als ik dit hardop zei. Ik zou niet graag op jouw shitlist willen komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga er vrijdag voor wegblijven.
Ik doe niet aan shitlist, dat is iets voor opgenaaide zandhazen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was bang dat jij mij zou royeren als ik dit hardop zei. Ik zou niet graag op jouw shitlist willen komen.
In alle eerlijkheid sluit ik dat niet uit. Jij zou gewoon eens wat stukjes moeten inleveren, columnpje bij fok of iets dergelijks, of een eigen website. Want schrijftalent en humor heb je wel. Kijk, sommigen hier op dit forum vinden jouw variaties op vi-quotes too much en over the top, maar ik kan er meestal wel om lachen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet schuif ik over tien jaar aan. Wel hoop ik dat de heren dan inmiddels bij Dubai Sport zitten.
Verraderquote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bossie zit weer bij zijn Belgische vrienden.
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf trouwens wel beter als die jongen die Veerboot transfervrij via Twitter had opgehaald.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Iwan van Duren over metsjfiksing op Nieuwsuur.
Topic openen en het eerste wat je ziet is...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)9c2-15803189f5a8.mp4
doet die gozer nog wel is wat de sigaarsnor blog?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf trouwens wel beter als die jongen die Veerboot transfervrij via Twitter had opgehaald.
Je doet Sophie hier wel mee te kort.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
Er is geen geilere vrouw op deze wereld dan Escha.
het schijnt dat hij geen een keer iets heeft gedaan, die zit in het tweede van de blog salaris op te strijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet die gozer nog wel is wat de sigaarsnor blog?
Hij is er volgens mij al uit gekickt. De fans kwamen in opstand tegen het bestuur. VI Hooligans hebben zijn familieleden bedreigt. Ik keur het niet goed maar het helpt wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het schijnt dat hij geen een keer iets heeft gedaan, die zit in het tweede van de blog salaris op te strijken.
Ik ben met z'n zus in contact gekomen, maar ik heb niet gedreigd.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij is er volgens mij al uit gekickt. De fans kwamen in opstand tegen het bestuur. VI Hooligans hebben zijn familieleden bedreigt. Ik keur het niet goed maar het helpt wel.
Met Boskamp weet je van tevoren al dat er een topshow aankomt.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Met nog een schitterende dribbel van Bossie uit de oude doos.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Boskamp weet je van tevoren al dat er een topshow aankomt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je doet Sophie hier wel mee te kort.
held!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Met nog een schitterende dribbel van Bossie uit de oude doos.
[ afbeelding ]
Topshowquote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Terugkijkwaardig uiteraard, maar hoe terugkijkwaardig precies?
of paardenlulquote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Iedere keer dat je een VI uitzending terug kunt kijken en je doet het niet ben je een klootzak.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Iedere keer dat je een VI uitzending terug kunt kijken en je doet het niet ben je een klootzak.
Dit zijn ware woorden.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Ja dit dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef DrDentz het volgende:
haten op de haanquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Heb ook nog nooit een Voetbal International aflevering gemist heur, daar niet van. Stond laatst zelfs op het punt om die Voetbal Insite afleveringen terug te gaan zitten kijken, alleen, van Hanegem
Ik kan niet concurreren met het youtube account van Sierd de Vos zelf.quote:
Iedereen is dat dan.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Alex @ 2.36quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Nober het volgende:
Goede quiz met Alex (PSG) en Gomes (Hoffenheim) uit maart/april 2005.
[..]
Iedereen is dat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door Oliver23 op 04-02-2013 23:44:24 ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Die kop van Fer op de achtergrond terwijl die dat meisje aanduwt
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Nober het volgende:
Goede quiz met Alex (PSG) en Gomes (Hoffenheim) uit maart/april 2005.
[..]
Iedereen is dat dan.
Leuk, iedereen even lachen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
word het niet iedere dag uitgezonden?
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was halverwege vergeten dat het filmpje om Fulham draaidequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Als ik de naam Dijkshoorn hoor moet ik altijd meteen hier aan denken:
Wat een mietje
Dat was een grapje Hans.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Als ik de naam Dijkshoorn hoor moet ik altijd meteen hier aan denken:
Wat een mietje
Sorry voor mijn vies dikke UI, maar ik ben in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Aangezien veel VI Hooligans ons verlaten hebben is het tijd voor nieuwe aanwas. Dus mensen die hier de laatste tijd mee posten, leer de quotes uit je hoofd, zet VI Hooligans in je ondertitel en rel mee!
[ afbeelding ]
Neenee, Jack is vies dik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
[..]
Sorry voor mijn vies dikke UI, maar ik ben in.
Volgens mij wordt er gedoeld op Demen Bülbülquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Wie zijn dan VI Hooligans die de toko verlaten hebben?
http://www.dailymotion.co(...)_sport?search_algo=2quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef Cara het volgende:
heeft iemand ff dat linkje naar t filmpje met de nominaties voor grootste geilneef van nederland waarin stond dat derksen een lans brak voor de kutscheet?
Binnen twee minutenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)_sport?search_algo=2
Derksen heeft de kutscheet weer op de kaart gezet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef Cara het volgende:
heeft iemand ff dat linkje naar t filmpje met de nominaties voor grootste geilneef van nederland waarin stond dat derksen een lans brak voor de kutscheet?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef ThaTim het volgende:
Ik ben niet zo goed in de VI-quotes als jullie, maar ben zeker een sympathisant!
VI HOOLIGANS
Jack is niet dik. Hij is lekker gezet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:54 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
JACK IS VIES DIK!
[ afbeelding ]
Gezellig dik. Het natafelen bij Studio Voetbal is net een gezellige stamkroeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jack is niet dik. Hij is lekker gezet.
Als je de lampenkappen van het plafond geneukt hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef JanCees het volgende:
Wanneer mag je jezelf een VI Hooligan noemen dan?
Eindelijk een nieuwe OP.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens heeft Veerboot de nieuwe verbeterde OP klaar liggen dus graag hem het nieuwe topic laten openen.
Pas maar op Rensie, je hebt altijd TT jagersquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Nou ja het is allemaal wat minder geworden toch? De echte goede rellen destijds dat waren de cowboytijden. Mensen als Veerboot en Stofje posten ook amper, verder zijn er aardig wat nieuwe users bijgekomen als Pascalus die er zeker bij passen.
Overigens heeft Veerboot de nieuwe verbeterde OP klaar liggen dus graag hem het nieuwe topic laten openen. Dat we dan 10 minuten geen nieuw topic hebben is ook niet zo erg toch?
Iemand anders kan ook openen, maar dan even de OP dus aanpassen. Paar gifjes zijn grijs gemaakt (met dank aan Scarface88) en heb wat andere kleine aanpassingen gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens heeft Veerboot de nieuwe verbeterde OP klaar liggen dus graag hem het nieuwe topic laten openen. Dat we dan 10 minuten geen nieuw topic hebben is ook niet zo erg toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |