onder meerquote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef lyolyrc het volgende:
Er steekt een ding uit bij kop, bedoel je dat?
ik heb nog nooit met SLeT gereisd. Zal er later dit jaar nog wel eens van komenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Duvel het volgende:
Dus waarom dat stelletje klotehorken bij NS nog steeds SLT inzet in de stoptrein tussen Uitgeest en Rotterdam is me een raadsel.
ah, dat wordt dus weer wat nieuws spotten in Leeuwarden als daar weer wat staatquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef greavy het volgende:
Oh, RRF gaat niet meer aan de haal met de SPENO-treinen lijkt het nu op: Per 1-2-2013 heeft LOCON dit vervoer gekregen.
Buiten geplande rondjes om ga ik altijd recht door zee naar den bestemming. Behalve toen ik vroeger van Amstel naar Alexander ging. Altijd via Utrecht vanwege IC, hekel aan sprinters, zeker zonder wc.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wie prefereert een langere reistijd, boven een extra overstap?
Ikke wel, heb een keer Schiedam Centrum - Utrecht CS gedaan over leiden/Adam gewoon omdat ik idd een filmpje wou kijken en toch tijd had...
Ik zie nu ook op andere foto's dat er een ander soort sleuf bij de kop zit voor de kopdeuren. Dat is bij de nieuwere modellen volgens mij ook veranderd.quote:
ik ga voor de kortst mogelijke reistijdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ikke wel, heb een keer Schiedam Centrum - Utrecht CS gedaan over leiden/Adam gewoon omdat ik idd een filmpje wou kijken en toch tijd had...
U heeft nog nooit met Plan V gereisd, meneer?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef ArnosL het volgende:
[..]
SGM ziet er van binnen uit alsof het allemaal maar zo goedkoop mogelijk moest. Dingen maken een tering herrie en van die stoelen krijg je een houten reet
Er was ooit een NS-poster met een Boeing en een ICM, meen ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik zie nu ook op andere foto's dat er een ander soort sleuf bij de kop zit voor de kopdeuren. Dat is bij de nieuwere modellen volgens mij ook veranderd.
Overigens vind ik ICM nog steeds mooi materieel, ook na de modernisering. Ik vermoed dat de ontwerper met een schuin oog naar de Boeing 747 heeft gekeken bij het tekenen van ICM.
Fair enough maar ik hou persoonlijk wel van die herrie. Dan stoor ik me niet aan die rampmongool die tegenover me hard zit te smakken of zit op te scheppen over waar hij zijn leuter in heeft gehangen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zie het dikgedrukte gedeelte van mijn quote in de vorige post.
Ook wel eens, schrok ervan toen dat ding begon te rijdenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
U heeft nog nooit met Plan V gereisd, meneer?
Dat is wel waar, maar tegenwoordig verbloemt de airco het meeste vervelende geluid wel. En anders ga ik zelf ergens anders zitten (of ik zeg er iets van bij bv. te hard geluid uit mp3-spelers).quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
F
[..]
Fair enough maar ik hou persoonlijk wel van die herrie. Dan stoor ik me niet aan die rampmongool die tegenover me hard zit te smakken of zit op te scheppen over waar hij zijn leuter in heeft gehangen.
Daarom pak ik wel eens de bus vanaf de voordeur naar Amsterdam in plaats van mijn fiets+trein+metro.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Plan je reis wel goed als je dan specifiek met de Benelux wilt, je hebt twee mogelijkheden per dagquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef _JdM_ het volgende:
Vandaag besloten dat ik over twee weekjes het immense station van Luik ga bezoeken. En ook maar meteen via Brussel naar Roosendaal.
Sloterdijk vind ik altijd wel een prettig overstapstation.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Sloterdijk is in de afgelopen 20 jaar ongelofelijk veranderd:
(vanaf minuut 3).
Vanmiddag heb ik die geprobeerd in de avondspits. Komt er een VIRM VI aanzetten richting Groningen..quote:
Juist niet, zo tochtig als het maar kan, en door de gekke constructie boven heb je maar 4 paaltjes over het gehele perron om in en uit te checken...quote:
Dat het krap is.. Die trein kwam zitvol bij Duivendrecht aan, dan moet een vol perron er nog bij.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat is daar erg aan? Die stopt toch voor jouw deur zo'n beetje?
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Sloterdijk is in de afgelopen 20 jaar ongelofelijk veranderd:
Ja. Vind ik. Een toegevoegde metrolijn vind ik niet niks. Maar ik wist niet dat verandering zo objectief gemeten moet worden zoals het verschil tussen het huidige Sloterdijk en jouw foto of tussen het oude Rijswijk en het huidige Rijswijk.quote:
Zie PI.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja. Vind ik. Een toegevoegde metrolijn vind ik niet niks. Maar ik wist niet dat verandering zo objectief gemeten moet worden zoals het verschil tussen het huidige Sloterdijk en jouw foto of tussen het oude Rijswijk en het huidige Rijswijk.
IC's Zandvoort - Maastricht hadden toen nog genoeg aan vier ą zes rijtuigen buiten de spits geloof ik.quote:Wat een ontzettende vette foto trouwens, is dit een internationale trein of waren ze in die tijd vaker zo kort?
Ah zo. Ja dat is waar. Dat is trouwens m.i.v. de nieuwe dienstregeling vaker zo. De 3600 lijkt ook 20% drukker.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat het krap is.. Die trein kwam zitvol bij Duivendrecht aan, dan moet een vol perron er nog bij.
Ik heb geen problemen met tocht en ik hou van een flinke briesquote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef the-it het volgende:
[..]
Juist niet, zo tochtig als het maar kan, en door de gekke constructie boven heb je maar 4 paaltjes over het gehele perron om in en uit te checken...
volgende keer toch maar naar Zuid reizenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik die geprobeerd in de avondspits. Komt er een VIRM VI aanzetten richting Groningen..
1300!quote:
Ach verdomd, de eersten uit de jaren tachtig zijn inmiddels de dertig ook al gepasseerd inderdaad.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh jah, jij bent nog vers en jong enzo eah.
Ik kan me zo voorstellen dat reizigers uit Groningen naar Den Haag niet gaan overstappen in Zwolle en Utrecht, maar liever 5 minuten langer er over doen..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |