precies. Duidelijk te zien dat het ICM-0 isquote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die op de foto doet het al niet meer.
volgens Fles welquote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik, is dat zo een brulboei?
Daar heb je het al, binnenkant van ICMm ziet er nog wel modern uit door die modernisatie. SGM ziet er uit als ouwe meuk, zowel van binnen als buitenquote:
SGMm is ook nog in deze eeuw gemoderniseerd...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:39 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Daar heb je het al, binnenkant van ICMm ziet er nog wel modern uit door die modernisatie. SGM ziet er uit als ouwe meuk, zowel van binnen als buiten
Waaraan zie je dat het ICM-0 is en niet een later model?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Duidelijk te zien dat het ICM-0 is
Ik zat dus laatst weer eens in SGMm en ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef James1988 het volgende:
Zowel ICMm als SGMm vind ik eigenlijk prima treinen
De plaats van de koersrol en de machinistendeur.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat het ICM-0 is en niet een later model?
Ik heb al in geen maanden meer in een SGMm gezeten, ik mis die bromdingenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zat dus laatst weer eens in SGMm en ik ben het er niet mee eens.
naast nog wat ander afwijkend plaatwerkquote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
De plaats van de koersrol en de machinistendeur.
Het rijdt goed, maar het zit beroerd. Nog beroerder dan SLT.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb al in geen maanden meer in een SGMm gezeten, ik mis die bromdingen
SGM ziet er van binnen uit alsof het allemaal maar zo goedkoop mogelijk moest. Dingen maken een tering herrie en van die stoelen krijg je een houten reetquote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef James1988 het volgende:
Zowel ICMm als SGMm vind ik eigenlijk prima treinen
Maar dat zie je niet direct op de foto, behalve misschien dat ventilatieding op de kop.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
naast nog wat ander afwijkend plaatwerk
Daar geef ik je gelijk in, zowel SGMm als SLT zijn niet echt lekker om een uur in te zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het rijdt goed, maar het zit beroerd. Nog beroerder dan SLT.
I know.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, zowel SGMm als SLT zijn niet echt lekker om een uur in te zitten.
Men meent daar dat vrijwel niemand van Uitgeest naar Rotterdam hoeft. 99% van de reizigers zouden ergens onderweg nog moeten overstappen (lees: Amsterdam Centraal vanuit Uitgeest gezien), dus SLT is dan de beste optie..quote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Duvel het volgende:
Dus waarom dat stelletje klotehorken bij NS nog steeds SLT inzet in de stoptrein tussen Uitgeest en Rotterdam is me een raadsel.
Als ik het vergelijk met andere foto's, dan lijkt het alsof juist de zwaaizwenkdeuren wat naar achteren zijn verplaatst. Koersrol zit bij de andere inderdaad op de kop.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
De plaats van de koersrol en de machinistendeur.
Er steekt een ding uit bij kop, bedoel je dat?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
naast nog wat ander afwijkend plaatwerk
twitter:NS_online twitterde op maandag 04-02-2013 om 19:53:37Update: Amsterdam Muiderpoort-Duivendrecht: er rijden minder treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/z23egl7C #AsdmDvd reageer retweet
Ik denk inderdaad dat vrijwel 90 % van de bezetting bestaat uit reizigers met een bestemming of herkomst van een van de stations van Sloterdijk tot Holendrecht.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men meent daar dat vrijwel niemand van Uitgeest naar Rotterdam hoeft. 99% van de reizigers zouden ergens onderweg nog moeten overstappen (lees: Amsterdam Centraal vanuit Uitgeest gezien), dus SLT is dan de beste optie..
Dit is wel slechts een aanname van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |