Vandaag de bediening van Shell Pernis even gefotografeerd... Helaas zat de beveiliging van Shell mij aardig op de zenuwen te werken "omdat er niks van Shell in beeld gebracht mag worden". De eerste keer dat ik het hoor, heb nog wel een aantal foto's waar de beveiliging mij gewoon mijn gang liet gaan... Lijkt wel of ze geen donder te doen hebben bij de beveiliging... Ze bleven maar bij mij in de buurt...
DBS 6427 duwt 1 ketelwagen naar Shell PernisDBS is net geduwd vertrokken vanaf Emplacement Pernis naar de poort van Shell
DBS 6427 duwt 1 ketelwagen naar Shell PernisDe trein ingehaald en deze foto geklikt. Na enkele meters passeert DBS een kleine vestiging van BP aan de rechterkant, terwijl het grootste bedrijf (Shell) in Pernis/Vondelingenplaat links en rechts van de weg zit.
DBS 6427 duwt 1 ketelwagen naar Shell PernisVoor de poort van Shell
DBS 6427 + afvoer ShellHier passeert de afvoertrein de aftakking naar de BP die al enige jaren niet meer gebruikt wordt. Het wissel en de sporen zijn wel aanwezig, dus als BP weer wil zijn er mogelijkheden.
DBS 6427 + afvoer ShellDe gewenste foto werd onmogelijk gemaakt door de beveiliging - die voor de vierde keer kwamen zeuren - om te verifiëren dat ik Shell niet in beeld bracht. Hebben zij nou werkelijk niks beters te doen?
Na enkele tientallen meters arriveert de trein op emplacement Pernis, alwaar de trein gecombineerd zal worden met de afvoertrein van Koole Vondelingenplaat en dan naar de Kijfhoek vertrekken.