SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Met 30 liter water op je hoofd.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Afrika kunnen ze het ook, ja?
Stuur jouw adres maar ff via DM, we moeten het artikel nog wel in systeem invoeren, factuur maken etc. Dan kunnen we dat verzenden. Dus morgen weet je hoeveel het gaat kosten en wanneer je het ontvangt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus?Fucking nice
nom nom nom nom
Mogguh.quote:
Voor mij wordt het vandaag operatie THEFEX. Ik wil wat gezonder doen...quote:Op maandag 4 februari 2013 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
Operatie COFEX zal vandaag voortgezet worden.
als het maar niet doorslaat in CHOCEXquote:Op maandag 4 februari 2013 08:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor mij wordt het vandaag operatie THEFEX. Ik wil wat gezonder doen...
Amsterdamquote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben gevraagd voor vanaf komende zomer, mits ik mijn papiertje ervoor haal komende maand.
Eerste wat ik ga doen is klassikaal beasten zodat ze te moe zijn om te protesteren tegen gezamenlijk douchen. Als ze dan de schaamte voorbij zijn is de discussie voorbij.
BB, in welke regio ga jij?
Mooie eerste indrukquote:Op maandag 4 februari 2013 10:40 schreef Rave_NL het volgende:
De eerste beste lempul met 7 tassen die de meest fokking onzinnige vragen gaat stellen donderstraal ik persoonlijk weer over het hek...
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben gevraagd voor vanaf komende zomer, mits ik mijn papiertje ervoor haal komende maand.
Eerste wat ik ga doen is klassikaal beasten zodat ze te moe zijn om te protesteren tegen gezamenlijk douchen. Als ze dan de schaamte voorbij zijn is de discussie voorbij.
hahaquote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Ah cool!quote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Maar Rave ben jij Kpl dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:40 schreef Rave_NL het volgende:
De eerste beste lempul met 7 tassen die de meest fokking onzinnige vragen gaat stellen donderstraal ik persoonlijk weer over het hek...
Je voelde je aangesproken door Rave zijn tekst?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar Rave ben jij Kpl dan?
Je krijgt toch les van onderofficieren?
Nee, ik quote gewoon zijn laatste postquote:Op maandag 4 februari 2013 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken door Rave zijn tekst?
Oh, nou vooruit dan maarquote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, ik quote gewoon zijn laatste post
Gvd nou, wat een aanfluiting is dat zeg...quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Nibb-it het volgende:
Die aap is tenminste niet van plastic, itt die nieuwe jager van ze.
Dat heb ik helemaal gemist. Hadden ze een dummy jager op de tarmac gezet en gedaan alsof het de splinternieuwste was ready for takeoff?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd nou, wat een aanfluiting is dat zeg...
Hiero.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist. Hadden ze een dummy jager op de tarmac gezet en gedaan alsof het de splinternieuwste was ready for takeoff?
quote:
Wie verzint dat soort dingen ookquote:
Nee jonguh! State of the art supernieuwe techniek!!! En dan met brakke telefoonbeelden op de proppen komen...quote:
Als iraanse straaljagert aka papegaai.quote:
Volgens mij is dat zo'n kostuum wat ze onder de rivieren nodig hebben als excuus om ontzettend bezopen te worden...quote:
Geen excuus voor nodigquote:Op maandag 4 februari 2013 18:45 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n kostuum wat ze onder de rivieren nodig hebben als excuus om ontzettend bezopen te worden...
Oh fuck ja, het openbare leven staat hier volgende week weer stil...quote:Op maandag 4 februari 2013 18:45 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n kostuum wat ze onder de rivieren nodig hebben als excuus om ontzettend bezopen te worden...
Goh, ik wist niet dat je daar een excuus en taai pakje voor nodig hadquote:Op maandag 4 februari 2013 18:45 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Met bijpassende kisten natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat je daar een excuus en taai pakje voor nodig had
En hepla!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met bijpassende kisten natuurlijk.
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naast zijn RoToTa. Gisteren ivm de kistenverzameling van Thaboel.quote:
Oh ja, dat verhaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naast zijn RoToTa. Gisteren ivm de kistenverzameling van Thaboel.
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n Hepla, weet niet meer waar die ligt, denk ergens in Brazilië, maar weet nog wel mijn regnr, en ben B+ Rhesusfactor a
Hedde gij da dan nie onder je bovenarm getatoeëerd?quote:
Rhesus is neg of pos. Dan zul jij wel AB+ hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hedde gij da dan nie onder je bovenarm getatoeëerd?
Dus op je onderarmquote:Op maandag 4 februari 2013 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hedde gij da dan nie onder je bovenarm getatoeëerd?
Neen, ik heb B+quote:Op maandag 4 februari 2013 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rhesus is neg of pos. Dan zul jij wel AB+ hebben.
Yep. Aan de andere kant heb ik uiteraard Nec Temere Nec Timide laten tatoeërenquote:
Niks lukt, niks wil?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. Aan de andere kant heb ik uiteraard Nec Temere Nec Timide laten tatoeëren
Ik ben een dwaas en I love it?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel 'schoencovers' bijquote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of: ik zoek al jaren een wasbox en die blijkt gewoon aan de andere kant van de brug te zitten?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dwaas ben ik, dat geef ik toe, zelfs verklaard tot "gek". Maaruh, dat is een detailquote:
Niets willen, niets kunnen?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met of zonder rotota?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een maat van mij ging vorig jaar als pleun..
Zoiets ja, en een mooie grote vlinder op m'n schouderblad laten zettenquote:
Heb je ook een aarschgewei?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja, en een mooie grote vlinder op m'n schouderblad laten zetten
Dat is de enige pleunafkorting die ik ken naast WaWaquote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof ik weer wat dat betekend, praat normaal joh.
Je vergeet de musicaltickets.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja, en een mooie grote vlinder op m'n schouderblad laten zetten
Bij een cursus had zo'n pleun het over een hati.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is de enige pleunafkorting die ik ken naast WaWa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijk klootjesvolk.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij een cursus had zo'n pleun het over een hati.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijk klootjesvolk.Ik moest lachen
Een HaTi
![]()
![]()
Van mij mag jequote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet ik nog even doorgaan over die hapsnurkers?
Dat heet een LVT'tje. Leuk voor thuis.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Handig voor thuis, Hotel Tango, dat ken ik dan weer wel
Rotota is per deze maand uit de bewapening... kreeg eoa vlugschrift in de mail van KPU. Iets met pakketsanering...quote:
Handig voor je derde beenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rotota is per deze maand uit de bewapening... kreeg eoa vlugschrift in de mail van KPU. Iets met pakketsanering...En als defensie "saneren" gebruikt weet je wel hoe laat het is.
![]()
Binnenkort nog maar 1 sok verstrekt krijgen ofzo.
Via een VRA in 3-voud, dat wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heet een LVT'tje. Leuk voor thuis.
Lui die afkortingen tot kunst verheven hebben altijd pesten met TPTPWZV!!!! Zitten ze je glazig aan te kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heet een LVT'tje. Leuk voor thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer VRA'tjes indienen dusquote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rotota is per deze maand uit de bewapening... kreeg eoa vlugschrift in de mail van KPU. Iets met pakketsanering...En als defensie "saneren" gebruikt weet je wel hoe laat het is.
![]()
Binnenkort nog maar 1 sok verstrekt krijgen ofzo.
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lui die afkortingen tot kunst verheven hebben altijd pesten met TPTPWZV!!!! Zitten ze je glazig aan te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zeg niksquote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
Grootstewas toen die cc van lmb in 2011 toegaf dat zo'n bergtraining van 4 weken misschien iets teveel van het goede was, aangezien zijn jongens toch wel lang van huis zijn zo..
Stond ie tussen naast een groepje marns met mij erbij die die bergtraining aansluitend hadden aan een schiettraining van 3,5 week en nog een veldweek daarvoor in Engeland.
Maar goed, die lui krijgen al een speldje als ze 4 maandjes op Curaçao voor hun kast zitten... Op dezelfde kazerne als een vloot/Marn korporaal voor minimaal 3 jaar zit...
Inderdaad ja, je had die lui moeten horen toen ze een half jaartje met de Rotterdam weg moestenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
Grootstewas toen die cc van lmb in 2011 toegaf dat zo'n bergtraining van 4 weken misschien iets teveel van het goede was, aangezien zijn jongens toch wel lang van huis zijn zo..
Stond ie tussen naast een groepje marns met mij erbij die die bergtraining aansluitend hadden aan een schiettraining van 3,5 week en nog een veldweek daarvoor in Engeland.
Maar goed, die lui krijgen al een speldje als ze 4 maandjes op Curaçao voor hun kast zitten... Op dezelfde kazerne als een vloot/Marn korporaal voor minimaal 3 jaar zit...
1 dag op een boot prima. 6 maanden op een boot? Liever nietquote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je had die lui moeten horen toen ze een half jaartje met de Rotterdam weg moesten
Prima schuit, in een maand tijd voor 8 jaar bier naar binnen werken!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je had die lui moeten horen toen ze een half jaartje met de Rotterdam weg moesten
Lekker op een bootje, windkracht 8 met bijbehorende deining maakt zelfs schijten uitdagendquote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 dag op een boot prima. 6 maanden op een boot? Liever niet
Niks voor mij dusquote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker op een bootje, windkracht 8 met bijbehorende deining maakt zelfs schijten uitdagend
Wist je dat typen ook best geinig is als je van links naar rechts slingert in je bureaustoel terwijl je ook nog een kop koffie in de gaten moet houden?quote:
Ahh, dan typ je dus jibberish, en de mok koffie tussen de keys, kortsluiting als gevolg waarom de brandwacht weer mag aantreden?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wist je dat typen ook best geinig is als je van links naar rechts slingert in je bureaustoel terwijl je ook nog een kop koffie in de gaten moet houden?
Schijten op de 010 is per definitie uitdagend, of hebben ze die schijthuizen ondertussen gefixed? Niet meer dat ze na twee keer schijten verstopt zijn...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker op een bootje, windkracht 8 met bijbehorende deining maakt zelfs schijten uitdagend
Na een dag kan je normaal typen en met één oog over je kopje waken die op het antislip matje woont.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, dan typ je dus jibberish, en de mok koffie tussen de keys, kortsluiting als gevolg waarom de brandwacht weer mag aantreden?
Nog leuker is het als je klaar bent en niemand gepraaid heeft dat de sewage niet bij staatquote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schijten op de 010 is per definitie uitdagend, of hebben ze die schijthuizen ondertussen gefixed? Niet meer dat ze na twee keer schijten verstopt zijn...
Ja maar bij mama is het zo knus en gemakkelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef Thaboel het volgende:
Bij defensie gaan en dan huilen als je een paar maandjes per jaar van huis bentStop dan maar gelijk.
Kom we gaan douchen... Oh wacht hij ligt gedokt, doucheput zit aan de hoge kant...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog leuker is het als je klaar bent en niemand gepraaid heeft dat de sewage niet bij staat
Superhandig ontwerpquote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom we gaan douchen... Oh wacht hij ligt gedokt, doucheput zit aan de hoge kant...
Ik heb echt geen idee, enige wat ik me kan herinneren was de mess-tin, ff bijtanken, en met beide pattas op de grond ipv op zee.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na een dag kan je normaal typen en met één oog over je kopje waken die op het antislip matje woont.
Daar maak je altijd vriendjes mee bij de bottelier en de kokquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
En oh ja, de lift doet het dan ook niet meer...
Dan ronselen ze maar wat oud stokers, die kunnen wel tillen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
Daar maak je altijd vriendjes mee bij de bottelier en de kok
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Erasmo het volgende:
Sterke verhalen aub inleveren bij Jankaas en ondergetekende
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Erasmo het volgende:
Sterke verhalen aub inleveren bij Jankaas en ondergetekende
Godverredomme, ik denk ik luister dat nummertje ff gelijk Rickkie op me beeldschermquote:
Wie?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Godverredomme, ik denk ik luister dat nummertje ff gelijk Rickkie op me beeldscherm
Hun visie van uitzending is gewoon compleet anders.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik ook begrepen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hun visie van uitzending is gewoon compleet anders.
De KM gaat op uitzending en neemt de hele "kazerne" mee... De KL gaat op uitzending en pakt de poncho en rugzak...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hun visie van uitzending is gewoon compleet anders.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KM gaat op uitzending en neemt de hele "kazerne" mee... De KL gaat op uitzending en pakt de poncho en rugzak...
Ik heb het over de vloot... Als ik de marns er ook mee bedoelde had het er wel bij gestaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kom maar met je legio voorbeelden, want volgens mij is het al decennia andersom.
In Irak rondrijden in Laro's die gestart moeten worden met een schrievedraaier, met palletbodems als ringmount en met ritopdrachten van Cambo in de deur... Shift erna de pleunen met fonkelnieuwe Mb's...
Enige wat je kunt bedenken is de veldkeuken, maar dat is kortzichtige visie van de KL, die de veldkeuken zo snel mogelijk paars willen hebben omdat ze nu pas erachter komen dat stoommaaltijden ook niet alles zijn...
De vloot gaat nooit op uitzending, die blijft varen en de ene keer zijn wat meer deuren open dan de andere..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het over de vloot... Als ik de marns er ook mee bedoelde had het er wel bij gestaan.
En zeuren er niet over. Hoewel ik bij het 'landmacht' kamp hoor vind ik dat mensen niet moeten huilen als ze 6 maandjes van huis zijn. Hoort bij het beroep.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Vergeet niet dat je op de vloot 3-4 maanden per jaar van huis bent, ieder jaar.
Die zijn dan ook niet te hachelenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kom maar met je legio voorbeelden, want volgens mij is het al decennia andersom.
In Irak rondrijden in Laro's die gestart moeten worden met een schrievedraaier, met palletbodems als ringmount en met ritopdrachten van Cambo in de deur... Shift erna de pleunen met fonkelnieuwe Mb's...
Enige wat je kunt bedenken is de veldkeuken, maar dat is kortzichtige visie van de KL, die de veldkeuken zo snel mogelijk paars willen hebben omdat ze nu pas erachter komen dat stoommaaltijden ook niet alles zijn...
I know, heb lang genoeg in Den Helder gezeten...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Vergeet niet dat je op de vloot 3-4 maanden per jaar van huis bent, ieder jaar.
Daar ging je asfalt...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef Thaboel het volgende:
Laatste 10 seconden van dit filmpje http://www.dumpert.nl/med(...)ie_januari_2013.html
Klinkers denk?quote:
Blijf lekker je eetvoorziening uitbesteden, lekker naar burgerbedrijven want dat is goedkoper, kunnen we meteen ons keukenpersoneel wegbezuinigen, scheelt in de begroting!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Erasmo het volgende:
Cheft MartinEcht de mongool die dat verzonnen heeft
Naast Martijn en Roy?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh fuck ja, het openbare leven staat hier volgende week weer stil...![]()
Zondagavond weer oppassen dat ik niemand onder de wielen krijg op dat laatste stukje tussendoor. 2 Jaar geleden kon er bijna een bord extra neergezet worden net na het bruggetje...
Mogguh.quote:
quote:
quote:
Mogguh.quote:
C7 op hoeveel meter? Op 100 mtr had je er gerust nog een paar klikken bij kunnen doen. Ik zou voor 12 gegaan zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef hoogvlieger het volgende:
Whaha ik zaterdag op het ISK weer lekker gaan schieten. Na de gewenningsoefening ff naar de HSI gegaan met de vraag of ik mn buks weer ik kon schieten, vorige keer schieten vloog namelijk alles de grond in. Geluk: er moesten er nog twee hun nieuwe buksen inschieten. Ik gooi er 10 patronen uit, loop wat later naar de schietkaart, en wat blijkt: 30cm onder mikpunt en mooi groepje. Korrel maar even 8 kliks omlaag laten zetten
Was idd op 100. Correctie was 8*3.5 dus 28 cm. Na de correctie weer 10 verschoten en die zaten in 2 groepjes van 5 allemaal mooi net boven de driehoek punt. Vervolgens wel aardig doelen geraakt op 300, en kwalificatieoefening goefend schutter gehaald dus zit wel goed nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
C7 op hoeveel meter? Op 100 mtr had je er gerust nog een paar klikken bij kunnen doen. Ik zou voor 12 gegaan zijn.
Welkom.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:28 schreef krokdown het volgende:
Ik ben nieuw hier en wil graag bij defensie gaan werken.
Volgend jaar ben ik klaar met mijn mbo 4 opleiding en wil dan graag naar de kms om onderofficier te worden. Zijn er tips? hoe kan ik me het beste voorbereiden?
Naast hardlopen en opdrukken natuurlijk.
Zal ik doen! heb mezelf ook al wat ingelezen op andere sites.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom.
Blader even door DEF heen. Er staan verscheidene topics over voorbereiden en de opleidingen.
Jij zei:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Was idd op 100. Correctie was 8*3.5 dus 28 cm. Na de correctie weer 10 verschoten en die zaten in 2 groepjes van 5 allemaal mooi net boven de driehoek punt. Vervolgens wel aardig doelen geraakt op 300, en kwalificatieoefening goefend schutter gehaald dus zit wel goed nu.
Op 100 meter 10cm kogelbaanverheffing meerekenen, ergo, schoten moeten 40cm hoger komen te liggen.quote:30cm onder mikpunt en mooi groepje
Tja gelijk heb je. Zal het onthouden en de vanavond ff vragen. Wapen moet toch naar de hersteller want er zit een scheurtje in de oogdop houder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
Op 100 meter 10cm kogelbaanverheffing meerekenen, ergo, schoten moeten 40cm hoger komen te liggen.
40/3.5=11.4 => 12 klikken.
Sit-ups, pull-ups, gewoon full-body krachttraining en veel hardlopen. Als je er niet uit komt DM me dan maarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:28 schreef krokdown het volgende:
Ik ben nieuw hier en wil graag bij defensie gaan werken.
Volgend jaar ben ik klaar met mijn mbo 4 opleiding en wil dan graag naar de kms om onderofficier te worden. Zijn er tips? hoe kan ik me het beste voorbereiden?
Naast hardlopen en opdrukken natuurlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is kapsalon, geen döner
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]Splits maar met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Gooi dat hele bakkie maar over de schutting van de buren.quote:
Allemaal niet te vreten.quote:
Geef het dan aan mij. Kapsalon smerig vinden...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi dat hele bakkie maar over de schutting van de buren.
Kapsalon
Dudequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
BB had tijdens zijn 'keuring' bijna een bibrozalo
Dat weet ze niet want ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Dat je weet wat het betekend vind ik misschien nog wel gekker
Hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet ze niet want ik weet het ook niet
Binnenbroekzaadlozing.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Dat je weet wat het betekend vind ik misschien nog wel gekker
Klopt zeker niet?quote:
Holy fuck... dat ik dat gewoon weetquote:
Dat is echt niet bestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Holy fuck... dat ik dat gewoon weet
Ik ga teveel met (ex-)militairen omquote:
Je woont er gvd mee samenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga teveel met (ex-)militairen om
Jaquote:
Ik ken er ook teveelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga teveel met (ex-)militairen om
Met veel plezier schatjequote:
No shit Sherlock...quote:
Kun je zelf ook met je dreveltje, spijker, mes oid. Gewoon 4 klikken verder draaien of 3. Ik kies er persoonlijk altijd voor om ze te hoog te laten afkomen als je er tussenin zit.quote:Zal het onthouden en de vanavond ff vragen. Wapen moet toch naar de hersteller want er zit een scheurtje in de oogdop houder.
De FN FAL 7,62, dat werkte allemaal simpeler. En je had een echt schietwapen in je klauwen ipv zo een half-plastiek ding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
No shit Sherlock...
[..]
Kun je zelf ook met je dreveltje, spijker, mes oid. Gewoon 4 klikken verder draaien of 3. Ik kies er persoonlijk altijd voor om ze te hoog te laten afkomen als je er tussenin zit.
ER heeft zelf nog met een hellebaard over het slagveld gelopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De FN FAL 7,62, dat werkte allemaal simpeler. En je had een echt schietwapen in je klauwen ipv zo een half-plastiek ding.
Zit je eerste week er al op?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sit-ups, pull-ups, gewoon full-body krachttraining en veel hardlopen. Als je er niet uit komt DM me dan maar
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER heeft zelf nog met een hellebaard over het slagveld gelopen
En een porno snor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER heeft zelf nog met een hellebaard over het slagveld gelopen
En een tang om de gouden tanden er uit te trekken, hij werd rijk, ik helaas niet, want had geen tang op zakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Achja erachteraan met een ploertendoder
Nee, bij de FAL was de korrel verstellen kut, je moest nl. door het gat van het beschermkapje heen, was veel meer gepruts. En de oogdop was ook veel meer gekloot, moest je met twee schroeven werken als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De FN FAL 7,62, dat werkte allemaal simpeler. En je had een echt schietwapen in je klauwen ipv zo een half-plastiek ding.
Wat ik mij herinner was het juist simpeler bij de FAL. In 1996 zaten wij in de overgang naar die Diemaco, nu Colt, echt, wat een gekloot met die Diemaco. Maar goed, zal wellicht ook een kwestie van gewenning zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, bij de FAL was de korrel verstellen kut, je moest nl. door het gat van het beschermkapje heen, was veel meer gepruts. En de oogdop was ook veel meer gekloot, moest je met twee schroeven werken als ik het me goed herinner.
Niks, met de klewang!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Achja erachteraan met een ploertendoder
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker broodje huzaren van Van Heutz
12de hep m'n broertje nog gezeten, hij dacht van wat hij kan kan ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker broodje huzaren van Van Heutz
Bij de C7 heb je niet eens een schroevendraaier nodig, spijker is genoeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner was het juist simpeler bij de FAL. In 1996 zaten wij in de overgang naar die Diemaco, nu Colt, echt, wat een gekloot met die Diemaco. Maar goed, zal wellicht ook een kwestie van gewenning zijn geweest.
Met 2 schroeven werken, dat klopt idd, maar kon gewoon mooi met je PSU mesje.
Die omschrijvingquote:Officiersmatras
Aanduiding voor vrouwelijke militairen van de toenmalige MARVA, Milva en LuVa die er van verdacht werden op een horizontale wijze hun positie te verbeteren door met een (of meerdere) officier(en) het bed te delen.
Ah, ouwe Knillers!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
12de hep m'n broertje nog gezeten, hij dacht van wat hij kan kan ik ook
M'n opa, dat hij moge rusten in vrede, de oud Kniller.quote:
takje, patroon, sleutel, beugel..alles kanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij de C7 heb je niet eens een schroevendraaier nodig, spijker is genoeg.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
De pruttel, dat ziet er best oké uit.
Achja's beestjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
De pruttel, dat ziet er best oké uit.
Wel leipe shizzel, die twee Oerlikon's zo aan de zijkant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
* AchJa Met weemoed terugdenkt aan zijn stuco tijd PRTL...
Dat wist ik niet eensquote:
Mooiste wapen van de NATO!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb echt iets losgemaakt bij AchJa, hij gaat helemaal uit z'n plaat
Ah, dit scheelt alweer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
Je bent de klos, kakken te kort met Reisbureau Beatrix naar Jordanië toe.
quote:Hoewel Jordanië een islamitisch land is, kan men vrijwel overal alcohol bestellen.
Dat dus. Dat soort exercities wil ik graag achterwege laten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Heb ook wel eens een hele zoektocht moeten ondernemen voor een pilsje
Laat het gewoon lekker crisis worden in een land waar je drank kan kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus. Dat soort exercities wil ik graag achterwege laten.
Hacheequote:
En dat er op een plein allemaal wazige sjakies staan, die je een steegje in willen lokken want daar is wel een tent die bier verkoopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus. Dat soort exercities wil ik graag achterwege laten.
Wasbakpisser in de wasbak gemaakt van zware pantserplaat...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn buddy is een wabapi in de waba die gemaakt is van zwapapla
Of de taxi ingelokt worden en uitstappen in de meest wazige achterbuurt...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat er op een plein allemaal wazige sjakies staan, die je een steegje in willen lokken want daar is wel een tent die bier verkoopt.Ik ben gekke henkie niet, dan maar geen bier
Met jou is dit spelletje helemaal niet leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wasbakpisser in de wasbak gemaakt van zware pantserplaat...
Done
Is ook geprobeerd. Mij niet gezien, zelf het alcoholvrije biertje smaakte ineens lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of de taxi ingelokt worden en uitstappen in de meest wazige achterbuurt...
Idd, ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
Is ook geprobeerd. Mij niet gezien, zelf het alcoholvrije biertje smaakte ineens lekker
Die lui denken allemaal dat je geld als water hebt, en daar zijn ze ook allemaal op uit.quote:
Daar hoef je niet eens voor naar een Islamitisch land, in Zuid Europa kunnen ze er ook wat van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die lui denken allemaal dat je geld als water hebt, en daar zijn ze ook allemaal op uit.
En dit is geen kortzichtige generalisatie. Ik ben in meerdere Islamitische landen geweest, en overal hetzelfde meegemaakt.
Daar hebben ze er inderdaad ook een handje vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor naar een Islamitisch land, in Zuid Europa kunnen ze er ook wat van.
Avond!quote:
Nee, zag 'm alleen langs gaan op Facebook, vroeg me af welke kisten het warenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
Zo zien ze er wel uit.
Je gaat toch geen 2e hands kisten kopen?
Ik heb besloten uberhaupt geen kisten/wandelschoenen te kopen, gewoon zonde van m'n geld als ik over 4 maandjes splinternieuwe Meindl's krijgquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
Zo zien ze er wel uit.
Je gaat toch geen 2e hands kisten kopen?
http://link.marktplaats.nl/640849846quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb besloten uberhaupt geen kisten/wandelschoenen te kopen, gewoon zonde van m'n geld als ik over 4 maandjes splinternieuwe Meindl's krijg
Ik pasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/640849846
Ik loop 1x per week. Op 't andere forum raden ze streng af met m90, wollen sokken te lopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigen keuze, ik hoop dat je genoeg pleisters hebt
Je krijgt straks Meindls, dat zijn net sportschoenen, maak je toch niet zo druk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik loop 1x per week. Op 't andere forum raden ze streng af met m90, wollen sokken te lopen
Ja dat zei ik toch alquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je krijgt straks Meindls, dat zijn net sportschoenen, maak je toch niet zo druk.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb besloten uberhaupt geen kisten/wandelschoenen te kopen, gewoon zonde van m'n geld als ik over 4 maandjes splinternieuwe Meindl's krijg
die heb ik, nu al 7 jaar. Nog 1 paar over, andere geruild tegen een paartje magnumsquote:
meidls? Ze hebben nog haix staan voor de komende 100jaar. En als ze meidls gaan geeven aan v&v dan zijn ze helemaal kut bezigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik het KPU als m'n ouders mag beschouwen
Denk jij dat het zittend personeel die meuk het eerst krijgt? Naief...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
meidls? Ze hebben nog haix staan voor de komende 100jaar. En als ze meidls gaan geeven aan v&v dan zijn ze helemaal kut bezig
Nee dat ook niet maar v&v... Kapitaal vernietiging iemand?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk jij dat het zittend personeel die meuk het eerst krijgt? Naief...
eta 16:00 - 17:00quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, prima, hoelaat ongeveer?
Tot dan, ik zorg dat alles netjes is verpakt.quote:
wat een servicequote:Op woensdag 6 februari 2013 08:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot dan, ik zorg dat alles netjes is verpakt.
Als de operationele troepen eindelijk een keer op de eerste plaats zetten ipv opleiding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk jij dat het zittend personeel die meuk het eerst krijgt? Naief...
gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Heey show off, heeft dat half jaar er niet voor gezorgd dat we in allerlei sportcompetities de 32e marns cie achter ons lieten,
En dat vind jij een positief iets?quote:wij de eerste lichting zijn zonder juridische repats
Nee, wat mij wél nog steeds verbaasd is de kinderachtige manier waarop de KL Curaçao wou hebben als wisselgeld, en nu ze het eenmaal hebben, ze niet-infanterie eenheden een jaar lang op gaan leiden omdat ze blijkbaar geen infanterieeenheden hebben om die kant op te sturen...quote:en dat er verschillende records zijn gebroken zijn sinds de marns op curacao zijn weggegaan?[/quite]
Ze zijn er nooit weggegaan, er is alleen geen compagnie meer gestationeerd.
[quote]Volgens mij steekt het zelfs een beetje bij jou, of niet?
Dat half jaar was overigens niet nodig geweest als de marns er niet op uit waren om de landmacht in alles dwars te zitten door bijvoorbeeld zo'n fokking uitgebreide metl op te stellen, dat wanneer je als C-LAS beslist het DGLC te sturen je wel een half jaar nodig hebt. Je vergeet waarschijnlijk dat het DGLC niet kiest voor die TTW, die wordt gewoon opgedragen, met in eerste instantie zelfs 2 lichtingen.
Is prima, laat maar ff weten. (thuis nu)quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat een service
Maar nog even afhankelijk van de sitrep van 15:30. Als de poep de ventilator heeft geraakt dan kan ik beter morgen komen.
Oh ja, ik post mobiel en open geen nieuw topic.
Dit gaat lukken, eta onveranderd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is prima, laat maar ff weten. (thuis nu)
Okay dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit gaat lukken, eta onveranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |