quote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
VI Hooligans, verenigt u!
Tijdje geleden hebben we al eens een begin gemaakt met een VI Woordenboek (zie dit FOK!topic en dit topic op het onvolprezen SigaarSnor Forum). Welnu: ik heb alle suggesties verzameld, geredigeerd en eens netjes op alfabetische volgorde onder elkaar gezet. Hierbij de voorlopige versie van het VI Woordenboek:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/p/vi-woordenboek.html
Gaarne verneem ik nieuwe suggesties, wijzigingen, toevoegingen, etc. De genoemde link is nu nog "verborgen", wil 'm als de lijst nog wat verder aangevuld is ook gaan verspreiden via andere kanalen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:39 schreef Veerboot het volgende:
Toegevoegd:
Aad300 - Aad de Mos. Fervent twitteraar. Rayonhoofd. Groot wiskundige, bekend van de formule 21=5. Kleed zich als Koko Petalo, had in België een auto met numberbord 'AAD 300'. Zie ook: 'Witte'.
OliverVoetbal - Uploader van VI-filmpjes op YouTube en tegenwoordig DailyMotion. Tevens redacteur van SigaarSnor.blogspot.com. Ook bekend als TheOliversWorld, TheOliversWorld2 en VoetbalOliver.
SigaarSnor - Uploader van VI-filmpjes op YouTube en oprichter van weblog SigaarSnor.blogspot.com. Ooit bijna doorgebroken op de landelijke televisie, maar iemand met een stuk brood op zijn hoofd was belangrijker.
Sisse - Ook: 'Sissy'. Sekou Cissé, aangeduid door Johan Boskamp.
TieTaNik - Titanic, aangeduid door Johan Boskamp.
Twixje - Snoepgoed, in de woorden van Johan Boskamp: "koekjes met een beetje slagroom erop". Bij gebrek aan een bamihapje lekker om in een voetbalstadion op te eten. Kans dat je tijdens het stiekem eten ervan wordt betrapt is echter aanwezig.
Witte - Bijnaam van Johan Boskamp én Aad de Mos. Spreken elkaar ook graag zo aan ("Hé Witte, hoe is het? - Ah, klasse Witte!").
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef Veerboot het volgende:
Toegevoegd:
Bata Hari - Badr Hari, aangeduid door Johan Derksen.
Berdine - Berdine Wassink. (Inmiddels oud-)bardame van Voetbal International. 'Brown Eyed Girl'. Fan van Fortuna Sittard. Brengt geruchten over deze club de wereld in.
Escha - Escha Tanihatu. Bardame bij Voetbal International en tevens de vriendin van Danny Vera. Timmert daarnaast aan de weg als actrice.
Kinky.nl - Pikante website, tijdens uitzendingen regelmatig stiekem bezocht door Wilfred Genee.
Pinkringenfiguren - Darters. Zie ook: 'Dartsen'.
Superbeelden - Uploader van VI-filmpjes op YouTube. Ook bekend als SuperbeeldenVI. Tevens bekend als de jeugdige VI Hooligan RensAjacied.
Uit elkaar getrokken - Te vinden onder de 'U' in het boek van René van der Gijp. Zie ook: 'Zus van Hans Kraay Jr.'.
Wieke - Wieke Wierda. Visagiste bij onder meer Voetbal International en Doordekken. Volgens Wilfred Genee de mooiste grimeuse van Nederland. Wil alleen nooit bij 'Ome Johan' op schoot komen zitten, terwijl die onder de mantel helemaal bloot is.
quote:
Bilbo, Athletic Bilbao door Johan Boskampquote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
VI Hooligans, verenigt u!
Tijdje geleden hebben we al eens een begin gemaakt met een VI Woordenboek (zie dit FOK!topic en dit topic op het onvolprezen SigaarSnor Forum). Welnu: ik heb alle suggesties verzameld, geredigeerd en eens netjes op alfabetische volgorde onder elkaar gezet. Hierbij de voorlopige versie van het VI Woordenboek:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/p/vi-woordenboek.html
Gaarne verneem ik nieuwe suggesties, wijzigingen, toevoegingen, etc. De genoemde link is nu nog "verborgen", wil 'm als de lijst nog wat verder aangevuld is ook gaan verspreiden via andere kanalen.
Daar was ik vroeger heel bedreven in.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef Oliver23 het volgende:
Raar Hysterisch Wijf - Fleur Agema (PVV Politica)
http://www.dailymotion.co(...)_sport?search_algo=2
Vies Dik - Gedetailleerde omschrijving van het figuur van Jack van Gelder.
Belgisch Poepen - Vlaamse benaming voor N**ken
Nu niet meer Ouwe Reus?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger heel bedreven in.
"Dat slaat als kut op Dirk"quote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Toekito het volgende:
Trouwens ik kwam dit pareltje nog tegen:
En laten we Koert zelf niet vergeten!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Heufd het volgende:
Oudewater - Schilderachtige plaats in de provincie Utrecht. Woonplaats van Johan Derksen en Koert Westerman.
Hier zat Johan nog aan de banaanschuimpjesquote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Dick Beek, de voetballende lingo fanaat, pakte regelmatig een rode bal.
Bijna 20 euro winst ja. Natuurlijk niet via toto, die oddsquote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week had je toch winst? En je speelt toch wel via de toto he? Niet via unibet ofzo
Edit: Niet meer rullevantquote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef Pascalus het volgende:
Palendansvereniging - Een soort Van der Valk maar dan zonder kleren.
Je maakt z'n bruggetje kapot, misschien dat hij aan de toto mee wil doen...!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijna 20 euro winst ja. Natuurlijk niet via toto, die oddsSpeel via William Hill
fijnquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
VI woordenboek wat Veerboot en ik ooit waren gestart op SigaarSnor forum krijgt dus weer een nieuw leven
Als het echt uitgegeven zou wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het echt uitgegeven zou wordenAls het af is contact opnemen met de VI uitgeverij en voor je het weet heb je er 100k verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het echt uitgegeven zou wordenDan ben je een baas rensie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die Anton, die komt er wel!quote:Beste meneer Johan Derksen
Mijn zoon Anton word morgen 18 jaar Alweer een mijlpaal in zijn jonge leven Mijn vraag aan u is het volgende Zou u hem morgen een mailtje willen sturen voor zijn verjaardag,aangezien u zijn grote voorbeeld bent Hij mist geen aflevering van vi,en zegt er zelfs afspraken voor af,behalve zijn baantje natuurlijk Hij volgt echt alles over voetbal en voetbalt zelf ook U bent zijn inspiratiebron en niet alleen op voetbalgebied maar ook op muziekaal gebied Ik zelf ben ook fan maar zoals Anton ken ik geen tweede Gelukkig leiden zijn schoolprestaties er niet onder en gaat hij waarschijnlijk na de havo naar de school voor journalistiek Bedankt voor u tijd GR Anja van den Belt-Mulder
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef DrDentz het volgende:
In de cowboytijden zaten we nog op het forum van J-D (destijds Johan-Derksen), de voorzitter van de fanclub. Nu is daar alleen nog het gastenboek van over waar hansworsten en dorpsidioten de hele dag de meest gore onzin in pleuren. Al raakte dit bericht mij wel.
[..]
Die Anton, die komt er wel!
Dat is gewoon Stijn of Rens.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef DrDentz het volgende:
In de cowboytijden zaten we nog op het forum van J-D (destijds Johan-Derksen), de voorzitter van de fanclub. Nu is daar alleen nog het gastenboek van over waar hansworsten en dorpsidioten de hele dag de meest gore onzin in pleuren. Al raakte dit bericht mij wel.
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
/NOS modus on.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een systeem van 1 tot 10 als er nooit iets hoger dan een 8 wordt gegeven?
Assaidi heeft al eens een 10 gekregen onder druk van de tafelgast.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een systeem van 1 tot 10 als er nooit iets hoger dan een 8 wordt gegeven?
Vergeet tafelgast Schelvis vooral niet in dat rijtje op te nemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is dat alleen weggelegd voor iemand die net zo goed kan voetballen als de VI sterreporters.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet tafelgast Schelvis vooral niet in dat rijtje op te nemen.
Dat is inderdaad voor de Messi'tjes en Iniësta'tjes van deze wereldquote:Op maandag 4 februari 2013 15:01 schreef OProg het volgende:
[..]
/NOS modus on.
Die is voor spelers vanBarcelona.
![]()
/NOS modus off
Aardig dat je de belangrijke punten uit de tekst even dik gedrukt weergeeftquote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Beetje off topic, maar voor de Dries fans![]()
Dries Roelvink heeft ‘ja’ gezegd tegen de uitnodiging van RTL 4 om zijn huis te laten inspecteren door Hoe Schoon Is Jouw Huis?, dat na lange tijd weer terugkeert op tv. Dat vertelt de zanger in weekblad Party. Roelvink vond het een leuk idee. “Twee medewerkers van dat programma zijn Inge en Sonja. Zij moeten de nieuwe RTL-sterren worden. Ze zijn om te gieren als je ze ziet, je ligt echt in een deuk. Ze komen zogenaamd onverwacht bij je binnen en doorzoeken je hele huis.”
Ze checken alles, legt Roelvink uit. “Ze kijken in kasten, loeren in lades en zoeken pluisjes op planken. Om te kijken of alles brandschoon is. En ze hebben me leren strijken. Dat kon ik namelijk niet omdat ik vind dat een man dat niet hoort te doen. Ik vind dat vrouwen zijn geschapen om mannen te verzorgen.”
Wanneer het programma precies begint, weet Roelvink niet. “Maar het wordt een serie van tien afleveringen.”
Bron
Ik hoop dat dequote:Op maandag 4 februari 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aardig dat je de belangrijke punten uit de tekst even dik gedrukt weergeeft
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat deje ook is opgevallen.
Ach de meeste FOK!kers zouden een gat in de lucht springen als ze überhaupt een vrouw haddenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja hoor, Johan Derksen is het denk ik op dit punt aardig met Dries eens. http://www.facebook.com/video/video.php?v=131983196824370
Omdat vrouwen zoals jij enkel op Fok! zitten?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach de meeste FOK!kers zouden een gat in de lucht springen als ze überhaupt een vrouw hadden
Daar moet ik even over nadenken.. is dat nou een compliment?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zoals jij enkel op Fok! zitten?
Ben je wel handig met de magnetron?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken.. is dat nou een compliment?
Ik kan trouwens niet koken, dus aan mij heb je niks in de keuken.
Tuurlijk. Maar gek genoeg gebruik ik die niet zo vaak. Bij mij bestaat koken voornamelijk uit opwarmen en dan wel in een pan. Echt iets klaarmaken kan ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je wel handig met de magnetron?
Voor mij valt alles op een gasfornuis al onder koken.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar gek genoeg gebruik ik die niet zo vaak. Bij mij bestaat koken voornamelijk uit opwarmen en dan wel in een pan. Echt iets klaarmaken kan ik niet.
Johan Derksen is rond zijn 60ste van meest gehate tv personality naar een geliefde gegaan. Het is nooit te laat om je leven om te gooienquote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar gek genoeg gebruik ik die niet zo vaak. Bij mij bestaat koken voornamelijk uit opwarmen en dan wel in een pan. Echt iets klaarmaken kan ik niet.
Nou dan kan ik heel goed kokenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij valt alles op een gasfornuis al onder koken.
Ik heb al gegeten, een maaltijdsalade van de AHquote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johan Derksen is rond zijn 60ste van meest gehate tv personality naar een geliefde gegaan. Het is nooit te laat om je leven om te gooienJe sluit Fok! nu af en gaat koken!
Dat is wel het makkelijkste wat er bestaat, je hebt het zeker ook nog rechtstreeks uit de bak gegeten zodat je geen afwas hebt?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, een maaltijdsalade van de AH
Nee ik heb het wel eerst in een andere bak gedaanquote:Op maandag 4 februari 2013 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel het makkelijkste wat er bestaat, je hebt het zeker ook nog rechtstreeks uit de bak gegeten zodat je geen afwas hebt?
Ik las laatst trouwens dat maaltijdsalades van Albert Heijn heel veel calorieën hebben. Maar voor je gevoel heb je toch weer gezond gegeten.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb het wel eerst in een andere bak gedaanEn ik had daarna nog een sinaasappel.
Welkequote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, een maaltijdsalade van de AH
Dus daar gaat het mis bij Boskamp.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las laatst trouwens dat maaltijdsalades van Albert Heijn heel veel calorieën hebben. Maar voor je gevoel heb je toch weer gezond gegeten.
Gevonden: http://foodwatch.nl/laats(...)_pizza/index_nl.html
Als je toch eens iets anders wilt dan Den Ouden Belg, de Marokkaanse couscous salade met opwarmbaar bakje kip is goed te doen, net zoals de tonijn/ui/olijf saladequote:Op maandag 4 februari 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zijn die maaltijdsalades smerig zeg, kouwe macaroni of wat dan ook er door heen, das toch niet te geloven. Doe mij maar steak met bearnaisesaus en dan een dame blanche toe.
"Hoewel Albert Heijn niet op de verpakking beweert dat deze producten gezond zijn of dat je er slank van wordt, wordt deze indruk wel gewekt bij de consument." Geniale redenering.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las laatst trouwens dat maaltijdsalades van Albert Heijn heel veel calorieën hebben. Maar voor je gevoel heb je toch weer gezond gegeten.
Hij zit toch tegenwoordig in het 'Kan VI niet meer serieus nemen'-kamp?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Hintum na seizoen weg bij Willem II
Daar gaat weer een vriend van de show.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
Van Duren (zonder Knipping) straks bij EenVandaag.
??quote:Op maandag 4 februari 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
Bij Wie Is De Mol heerschte hij ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij floot geweldig bij tobbedansen
DeKnip zelf ook. Trillend handje, trillend stemmetje. Vast niet gegeten tussen de middag.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet dat die mensen op de achtergrond onder druk staan van de maandagmiddag deadline.
als JD niet eet dan zijn redactie ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 18:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
DeKnip zelf ook. Trillend handje, trillend stemmetje. Vast niet gegeten tussen de middag.
Autistische tom?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
Het bleek Knipping te zijn, en niet Van Duren.
Ik wil alle teleurgestelde kijkers mijn welgemeende excuses aanbieden.
Geen probleem ik heb Iwan gezien bij het sportjournaal een minuut geleden.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
Het bleek Knipping te zijn, en niet Van Duren.
Ik wil alle teleurgestelde kijkers mijn welgemeende excuses aanbieden.
Het schijnt ja. Maar dat maakt niet uit hoor. Als je maar gelukkig bent.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee?! Ga weg! Tom autistisch???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:51 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Het schijnt ja. Maar dat maakt niet uit hoor. Als je maar gelukkig bent.Even serieus, hoewel hij inderdaad erg zo overkomt, hier is toch nooit iets van bevestigd ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Oh dat maakt me niet uit. Ik hoef niet op de lijn te letten.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die met kleine bolletjes kaas en kleine tomaatjesquote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Welke?
Als ze in de aanbieding zijn koop ik er een stuk of 4
Daar is hij wel slim genoeg voor, om dat te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien heeft hij het onthuld in 'Voetbal & Maffia: we schieten je kapot' maar dan moet je dit boek natuurlijk eerst kopen.
Ben je gewoon slank of heb je het opgegeven? Als het dat laatste is, dan moet je eens contact opnemen met Johan Derksen, die weet altijd in recordtijd af te vallen, tot hij weer toegeeft aan zijn bananenschuimpjes en bierworstjes verslaving.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Oh dat maakt me niet uit. Ik hoef niet op de lijn te letten.
Ik ben gewoon slank. Plus wat denk je hoeveel calorieen er zitten in een bord aardappels met jus? Wat ik niet lust overigensquote:Op maandag 4 februari 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je gewoon slank of heb je het opgegeven? Als het dat laatste is, dan moet je eens contact opnemen met Johan Derksen, die weet altijd in recordtijd af te vallen, tot hij weer toegeeft aan zijn bananenschuimpjes en bierworstjes verslaving.
Deze methode behoeft enkel wel de ijzeren discipline om dagelijks stipt om 4:30 uur op te staan en 40 km te fietsen. Ik ben bang dat je met zo'n doorzettingsvermogen ook wel had leren koken.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je gewoon slank of heb je het opgegeven? Als het dat laatste is, dan moet je eens contact opnemen met Johan Derksen, die weet altijd in recordtijd af te vallen, tot hij weer toegeeft aan zijn bananenschuimpjes en bierworstjes verslaving.
Misschien niet zo rullevant voor dit topic, maar beetje bullshit dat artikel. Ten eerste heeft een doorsnee pizza ~1000 kcal, ze hebben een of andere kleine kutpizza uitgezocht of iets dergelijks. Ten tweede zit het gros van de calorieën van zon salade in de dressing waar zoveel van meegeleverd is dat je het er toch niet allemaal overheen flikkert omdat je dan zompige zure salade krijgt. Ten derde:quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dikke lul, dat verzint de consument zelf, die indruk wordt helemaal niet gewekt. Dom gezeik weer.quote:Hoewel Albert Heijn niet op de verpakking beweert dat deze producten gezond zijn of dat je er slank van wordt, wordt deze indruk wel gewekt bij de consument.
Ligt natuurlijk aan de hoeveelheid jus, maar over het algemeen minder dan in sommige van die maaltijdsalades van de AH.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slank. Plus wat denk je hoeveel calorieen er zitten in een bord aardappels met jus? Wat ik niet lust overigens
Thank god!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me ook tijden herinneren dat dhr. Derksen hele platen bitterballen naar binnen werkte, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik schakel net in, dit zijn niet de iceroad truckers, gaat dit over truckers op hele smalle weggetjes?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind die ruige mannen uit het voorprogramma best indrukwekkend. Ik zit me hevig af te vragen of ik mijn leven misschien vanaf nu moet modelleren naar hun gedrag.
Dit zijn Ruige mannen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik schakel net in, dit zijn niet de iceroad truckers, gaat dit over truckers op hele smalle weggetjes?
Als je op ze wil lijken kun je het beste je armen vol laten tatoeëren, een donkere zonnebril opzetten, een snor nemen en minimaal een kratje bier per dag drinken. Ik denk dat je dan al een aardig eind komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zijn Ruige mannen.
Dat ze in trucks rijden net zoals de Ice Road truckers dat is een bijkomstigheid, dat doet de doelgroep van RTL7 nou eenmaal.
Een vrouw achter het stuur, dan weet je het wel. Net begreep ik ook al dat vrouwen tegenwoordig niet meer kunnen koken, waar gaat dat heen met de wereld.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima weg...die muts moet niet zo janken.
Precies, dan kun je daar een 4-baanssnelweg aanleggen, maar het blijft levensgevaarlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een vrouw achter het stuur, dan weet je het wel. Net begreep ik ook al dat vrouwen tegenwoordig niet meer kunnen koken, waar gaat dat heen met de wereld.
Vrouw achter het stuur is bloed aan de muur.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een vrouw achter het stuur, dan weet je het wel. Net begreep ik ook al dat vrouwen tegenwoordig niet meer kunnen koken, waar gaat dat heen met de wereld.
Een cameraploeg om je heen schijnt ook een belangrijk vereiste te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je op ze wil lijken kun je het beste je armen vol laten tatoeëren, een donkere zonnebril opzetten, een snor nemen en minimaal een kratje bier per dag drinken. Ik denk dat je dan al een aardig eind komt.
Was het nu al niks? Met de DJ's?quote:
Karina niet, die kan toch niet koken.quote:
quote:
Dit shirt, maar daar mis je niks aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Schakel net in, heb ik wat gemist?
regenboog shirtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik herinner me een bepaald uitshirt van barca...dat was pas spuuglelijk.
Juventus had dat roze shirt.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan vergeet even dat Barcelona ook een clownshirt hebben dit seizoen
Dat is ook een topper onder de lelijke shirts.quote:
Eschaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Adelante het volgende:
Wie is Danny's vriendin, die bardame?
http://instagram.com/eschatanihatu/quote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Adelante het volgende:
Walgelijk figuur iddquote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Trebo het volgende:
Ben ik de enige die zich vanaf de eerste minuut al ergert aan Hans Kraaij? 1 en al toneelspel..
Ja Eschaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Adelante het volgende:
De nieuwe tenues zouden via johanderksenkleding.nl gekocht moeten wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
De enige met kledingsmaak is natuurlijk Johan.
Jaja Derksen&Derksen in Zwollequote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De nieuwe tenues zouden via johanderksenkleding.nl gekocht moeten worden
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat een toeval dat het uit een ander rtl programma komt
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel goed, zo gaan die interviews echt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel goed, zo gaan die interviews echt.
Ik dacht eerste dat het Strootman was... vriendlief volgens mij is het Van Persie..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Klinkt een beetje als de Stroot, neus dicht alles
Idd, dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht eerste dat het Strootman was... vriendlief volgens mij is het Van Persie..
hij ging wel fucking mentallquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
1 persoon achter de goal als publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |