Cain had hem ook gepakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:33 schreef Nober het volgende:
Zit ik net te vertellen dat Overeem met afstand de beste in de HW is en dan krijg je dit.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die meent die kwal dat hij nog wat kan ook
Ik ook 100%quote:Op zondag 3 februari 2013 05:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had ook me geld op Cain gezet als het zo ver kwam.
ziek, maagkrampenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:35 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me af hoe jullie je nu voelen dan als Overeem fans..
reem heeft een come clean interview met Oprah nodig.quote:
twitter:danawhite twitterde op zondag 03-02-2013 om 05:07:03This fight will get the party started!!!! reageer retweet
Winner of Struve vs. Hunt tegen Bigfoot, winner of Bigfoot vs. Struve/Hunt voor de titel.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik ga me ook niet meer verheugen op alistair als kampioen
WARRRR STRUVE
Nee, Reem zijn chin is gewoon niet geweldig, nooit geweest en zal altijd gevaarlijk blijven dus.quote:
Ga weg joh Overeem had het al binnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had veel meer verwacht, maar het is gewoon een terechte overwinning.
Is ie ook niet, Cain is de beste.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat wel irritant dat mensen nu de hele tijd gaan kutten dat Overeem zonder roids niks meer is etc![]()
hij was gewoon te langzaam, met zijn geworstelquote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg joh Overeem had het al binnen.
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Reem zijn chin is gewoon niet geweldig, nooit geweest en zal altijd gevaarlijk blijven dus.
Hoe dom ben je danquote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat wel irritant dat mensen nu de hele tijd gaan kutten dat Overeem zonder roids niks meer is etc![]()
Klopt ook weer.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.
twitter:Jaruba19 twitterde op zondag 03-02-2013 om 05:34:32Vieze vuile kut braziliaan! @Alistairovereem had moeten winnen! Maar inderdaad hij had meer respect moeten hebben en gewoon moeten verdedign reageer retweet
Denk niet dat Struve dan levend de kooi uit komtquote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een arrogante houding, vooral je handen laag houden tegen iemand met blokken beton als vuisten
Voor mij heeft ie nu compleet afgedaan, met zo'n instelling gaat ie geen champ worden helaas
All eyes on Gegard en de Struuf nu. Denk dat de winnaar van Hunt/Struve wel eens shot zou kunnen krijgen..
Struvequote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een arrogante houding, vooral je handen laag houden tegen iemand met blokken beton als vuisten
Voor mij heeft ie nu compleet afgedaan, met zo'n instelling gaat ie geen champ worden helaas
All eyes on Gegard en de Struuf nu. Denk dat de winnaar van Hunt/Struve wel eens shot zou kunnen krijgen..
Om die mokerslag clean op het oor van JDS waar vrijwel elke vechter KO op zou gaan?quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gegard gaat verliezen van Gustaf en Struuf zal eerst nog een zware partij moeten draaien als hij van Hunt wintquote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Dachten we van Bighead vandaag ook nietquote:Op zondag 3 februari 2013 05:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat Struve dan levend de kooi uit komt
Ben blij dat ik er al 1 binnen hebquote:Op zondag 3 februari 2013 05:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijken of ik 0-5 kan gaan vanavond
Dan ga ik zuipen #yoloquote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er al 1 binnen heb..
Als Aldo verliest dan is mijn hele nachtn ar de kut.
Zou niet weten waarom het een baas is..quote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Struve is wel een baas maar gaat nooit veel verder komen dan dit.
quote:
Av bet voor gus/gegard dan? Mous sloopt hemquote:Op zondag 3 februari 2013 05:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gegard gaat verliezen van Gustaf en Struuf zal eerst nog een zware partij moeten draaien als hij van Hunt wint
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Om die mokerslag clean op het oor van JDS waar vrijwel elke vechter KO op zou gaan?
Hij is wel een entertainer als hij zijn jits eens wat meer gaat gebruiken ipv stand en bang dan kan hij wel zijn partijen blijven winnenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom het een baas is..vind het maar een lange slungel.
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
Totaal zijn houding al, en dan zo de baas zijn over Bigfoot en dan weer zon lompe fout.
Wat een hoerenbende
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Aldo..
Sowieso pleaseeee Evans op (T)KO
Ariel gaat los nuquote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nu helemaal geen vertrouwen meer in alles wat met de LoseZillions te maken heeft
Nu hoop ik ook maar dat Evans wint.quote:
Okee.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Av bet voor gus/gegard dan? Mous sloopt hem
twitter:BasRuttenMMA twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:39:55@xqlusief most likely Overeem, but when BF can land a clean shot, could be him. But the K1 guys couldn't do that, so it's hard reageer retweet
Het is ook niet gebeurdquote:Op zondag 3 februari 2013 05:44 schreef Tazmaniac het volgende:
What the fuck man.. ik kan dit niet bevatten
AAAAAAAAARGH!
Ja boeie, ik zit al zo lang te wachten tot dat hij die belt om heeft en dan verpest hij het weer zo..quote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.
Ik dacht echt even dat ik droomde toen ik Cees klappen zag vangenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:44 schreef Tazmaniac het volgende:
What the fuck man.. ik kan dit niet bevatten
AAAAAAAAARGH!
Spong was wel beter ja in ronde 1 en tot halverwege ronde 2.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:45 schreef Geo4kant het volgende:
Als je die K1 GP trouwens hebt gezien dan zag je ook dat Overeem veel moeite had met de lichtere Spong, maar in MMA kan Overeem zich niet zo verdedigen omdat hij normaal dat doet achter die grote handschoenen. Spong had hem ook al rocked toen.. en dan BigFoot met zijn moker hamers
BigFoot was wel in shape moet ik zeggen.. zoveel klappen en knien incasseren, op je rug liggen..
Dit klinkt net alsof het een van zijn eerste partijen is.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.
Ego moest even geKOed worden, kan gebeuren, volgende keer doet ie niet meer zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt net alsof het een van zijn eerste partijen is.
dit was een warm up fight, naar een titleshot, cees staat nu gewoon onderaanquote:Op zondag 3 februari 2013 05:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik droomde toen ik Cees klappen zag vangen
Maar de volgende keer zal hij veel meer gefocust zijn, twee wins en ze geven hem wel een title shot.
gewoon Sonnen een HW titleshot gevenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit was een warm up fight, naar een titleshot, cees staat nu gewoon onderaan
Beter van welquote:Op zondag 3 februari 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat de UFC nu JDS vs Overeem gaat maken en de winnaar krijgt weer een kans voor de titel, als Velasquez champ blijft als hij bijv tegen Bigfoot moet.. want hij zal niet tegen Cormier willen..
Het is best kut voor de volgende championship fight, Werdum moet pas in juni weer en Cormier wil niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat de UFC nu JDS vs Overeem gaat maken en de winnaar krijgt weer een kans voor de titel, als Velasquez champ blijft als hij bijv tegen Bigfoot moet.. want hij zal niet tegen Cormier willen..
Van mijn part laten ze hem zichzelf eerst maar eens flink bewijzen voor hij een shot krijgtquote:Op zondag 3 februari 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:56 schreef THEFXR het volgende:
er is nog een klein kansje, als bigfoot positief test!
Jones gewoon pushenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:58 schreef Hooidraad het volgende:
Misschien geven ze Cormier 'an offer he can't refuse'.
Ik ook niet echt.. hopelijk dadelijk wel want heb me juist verheugd op Aldo-Edgar maar de teleurstelling is toch aardig aanwezig en ik ben niet zo'n nuthugger als jullie.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:59 schreef Hooidraad het volgende:
Hoe scoren jullie deze fight? Ik zit totaal niet op te letten
quote:Op zondag 3 februari 2013 06:02 schreef Nober het volgende:
Alistair is een Engelsman met Jamaicaanse roots, zeker als hij verliest.
Inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nou A. Silva vs Evans hoef ik dus ook niet te zien
1/5quote:Op zondag 3 februari 2013 06:06 schreef Geo4kant het volgende:
1/4![]()
Nou die belt van mij ga ik ook niet verdedigen..
Man man, wat een rampzalig TUF-seizoen is dit. Ik zie alleen maar rode vakjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 06:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Dudes.. wat was dit nou weer voor fight.. is het amateur hour?
gewoon opdoeken, nooit meer over praten.quote:Op zondag 3 februari 2013 06:07 schreef Fenomeno het volgende:
Doek dat hele blackzilians maar op, wat een faal gameplanning keer op keer
Kijk er al lang naar uit .. toch wel iets minder nu na Overeem zijn loss maar zal zo wel verdwijnen zodra het begint.quote:Op zondag 3 februari 2013 06:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Toch wel veel zin in dit gevecht hoor.
Als dit 3 ronde's duurt ben ik naar bed!quote:Op zondag 3 februari 2013 06:16 schreef BankAardappel het volgende:
Denk dat Aldo wint op KO, anders Edgar op decision.
http://fighterxfashion.com/jose-aldo-joins-venum-fight-team/quote:Op zondag 3 februari 2013 06:16 schreef Geo4kant het volgende:
Pretorian gedumpt? Ook geen spandex meer.
Dat laatste kwartiertje red ik ook nog wel, nu wil ik ook deze partij nog wel zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 06:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Als dit 3 ronde's duurt ben ik naar bed!
Rich Goins moet terugkomenquote:Op zondag 3 februari 2013 06:18 schreef Geo4kant het volgende:
JA SCHIET NOU MAAR OP KUT BUFFERJENGELTEEF
Ik denk het niet, ik denk ook niet dat hij ooit nog een echte titel ergens wint.quote:Op zondag 3 februari 2013 06:19 schreef Geo4kant het volgende:
Zal Badr morgen vrolijkzijn nadat hij de krant heeft gelezen? Of op internet is geweest..
Weet niet of er dan in staat dat Schilt de Glory Final 16 won op 31 december.quote:Op zondag 3 februari 2013 06:19 schreef Geo4kant het volgende:
Zal Badr morgen vrolijkzijn nadat hij de krant heeft gelezen? Of op internet is geweest..
Zo werkt het gelukkig niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 06:44 schreef pmponer het volgende:
Ik zeg wie het sterkst finished moet gewoon winnen!
Tja weet ik niet, maar ik vond frankie de 5de ronde niet sterk genoeg om te zeggen hij moet winnen. Wat mij betreft heeft Aldo gewonnenquote:
Maar je scoort per ronde niet per fight..quote:Op zondag 3 februari 2013 06:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja weet ik niet, maar ik vond frankie de 5de ronde niet sterk genoeg om te zeggen hij moet winnen. Wat mij betreft heeft Aldo gewonnen
Weet ik maar ik kon ronde 3 ook niet overtuigend aan frankie gevenquote:Op zondag 3 februari 2013 06:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je scoort per ronde niet per fight..
Ik eis een rematchquote:Op zondag 3 februari 2013 06:52 schreef Geo4kant het volgende:
FUCK YOU HOOI MET JE KUT JERSEY HOMO'TJE
Waarschijnlijk bang voor de takedown.. met 2-0 in de pocket en het gevoel dat je zelf vertraagd is dat gevaarlijk. Maar had er ook wel een paar meer verwacht ja..quote:Op zondag 3 februari 2013 06:57 schreef pmponer het volgende:
Ben ook wel benieuwd waarom Aldo na ronde 2 geen legkicks meer heeft uitgedeeld.
Hoezo?quote:Op zondag 3 februari 2013 07:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit vind ik dan ook weer wat overdreven maargoed.
Gewoon, iedereen doen net alsof BigFoot geen kans hadquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 07:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon, iedereen doen net alsof BigFoot geen kans had![]()
Punt.quote:Overeem was de favoriet ja
Ik vond de betting odds terecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]favoriet hoeft niet mega favoriet te zijn dat je maar 1.20 krijgt met wedden of iets..
Same. Nu maar hopen op een gruwelijke KO voor Bigsnoet in z'n volgende partij.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had al een hekel aan die mongool van een Bigfoot en dit maakt het niet beter
quote:"After I knocked him out, I was yelling at him, 'Let's go! I want more! Come fight!,'" Silva said. "It really bothered me that he hasn't respected me in interviews leading up to the fight. He talked a lot of trash, and I told him that I'd make him respect me tonight. I’m going to go home and rest with my family for two weeks and then go right back to training. I'm ready for whatever the UFC wants for me next."
Aldus Bigsnoet.quote:"Will you go back to Blackzillians?"
"No, I train with the best teams"
na die uppercut van bigfoot was ali al out.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die Overeem heeft daar wel een trauma aan over gehouden, zoveel klappen geincasseerd zonder dekking... Dat voelt hij vandaag wel even.
Ik zag bij het begin van de tweede ronde al dat hij KO zou gaan, je zag hem een beetje scheel kijken als je goed oplet... Bepaalde blik die hij ook altijd in de K1 had op het moment dat hij neer zou gaan.
Wel een flinke domper voor hem maar puur zijn eigen schuld, hij had makkelijk kunnen winnen als hij maar normaal had gedaan.
Vent heb gewoon een glazen kin, dat is een feit.
Wat betreft Evans vs Noguira, tja......
Maia tegen Fitch, wat een homo partij was dat. Na de tweede ronde had ik gewoon afgeklopt als ik Fitch was.
Aldo vs Edgar vond ik wel mooi om te zien, maar die jongen moet gewoon eens even lekker lang op vakantie gaan en nadenken wat hij nou wil, want zijn zelfvertrouwen zal wel helemaal naar de mallemoer zijn.
Het was ook totaal niet nodig geweest inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds een heel erg wtf heb je gedaan Cees gevoel
Natuurlijk is hij de betere striker maar tegen iemand die vuisten heeft zo groot als een kliko dan weet je dat je knokkie kan gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was ook totaal niet nodig geweest inderdaad.
Zijn cardio en instelling was een probleem in dit gevecht Wat hij daar kreeg kan zo goed als niemand hebben. Hij zag er ook een stuk minder explosief uit en ging gaandeweg het gevecht alleen maar achteruit. Bigfoot's team heeft het goed gespeeld en geduld getoond. Bigfoot is echt niet alleen maar een grote kerel.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn chin blijft gewoon een probleem.. nou zijn dit natuurlijk geen zachte klapjes ofso maar toch.
Cain's chin niet geweldig?quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je objectief er naar kijkt kan je niet slecht spreken over Bigfoot. Hij werkt hard, ontwikkeld zich goed en is behoorlijk respectvol tegenover anderen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Same. Nu maar hopen op een gruwelijke KO voor Bigsnoet in z'n volgende partij.
Mwah beetje 50/50 volgens mij. Ik heb meer het idee dat Alistair dit gewoon zelf uit handen gegeven heeft dan dat Bigfoot het nou gewonnen heeft. Natuurlijk, alle props voor BF, hij heeft het netjes afgemaakt. Maar in ronde 1 en 2 kwam hij er niet aan te pas, hooguit aan het eind van ronde 2. Voor die tijd was The Reem hem in alle opzichten de baas. Ik heb trouwens nog nooit iemand Bigfoot zo hard op de grond zien gooien als Alistair deed.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:15 schreef samirz het volgende:
[..]
Als je objectief er naar kijkt kan je niet slecht spreken over Bigfoot. Hij werkt hard, ontwikkeld zich goed en is behoorlijk respectvol tegenover anderen.
Hij was bewust in ronde 1 en 2 terughoudend. Toen na ronde 1 zijn corner aangaf dat het volgens plan verliep was duidelijk dat men een afwijkende gameplan had om Overeem te verslaan. Het is niet dat hij door Overeem in grote problemen is gebracht en na ronde 2 was Overeem al zo goed als leeg. Overeem's team zal vooral de focus op takedown defense en counteren gehad omdat ze dachten dat Bigfoot Overeem wel naar de grond moest brengen. Overeem was niet effectief, het deed mij denken aan de Werdum gevecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mwah beetje 50/50 volgens mij. Ik heb meer het idee dat Alistair dit gewoon zelf uit handen gegeven heeft dan dat Bigfoot het nou gewonnen heeft. Natuurlijk, alle props voor BF, hij heeft het netjes afgemaakt. Maar in ronde 1 en 2 kwam hij er niet aan te pas, hooguit aan het eind van ronde 2. Voor die tijd was The Reem hem in alle opzichten de baas. Ik heb trouwens nog nooit iemand Bigfoot zo hard op de grond zien gooien als Alistair deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |