Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Om die mokerslag clean op het oor van JDS waar vrijwel elke vechter KO op zou gaan?
Hij is wel een entertainer als hij zijn jits eens wat meer gaat gebruiken ipv stand en bang dan kan hij wel zijn partijen blijven winnenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom het een baas is..vind het maar een lange slungel.
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
Totaal zijn houding al, en dan zo de baas zijn over Bigfoot en dan weer zon lompe fout.
Wat een hoerenbende
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Aldo..
Sowieso pleaseeee Evans op (T)KO
Ariel gaat los nuquote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nu helemaal geen vertrouwen meer in alles wat met de LoseZillions te maken heeft
Nu hoop ik ook maar dat Evans wint.quote:
Okee.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Av bet voor gus/gegard dan? Mous sloopt hem
twitter:BasRuttenMMA twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:39:55@xqlusief most likely Overeem, but when BF can land a clean shot, could be him. But the K1 guys couldn't do that, so it's hard reageer retweet
Het is ook niet gebeurdquote:Op zondag 3 februari 2013 05:44 schreef Tazmaniac het volgende:
What the fuck man.. ik kan dit niet bevatten
AAAAAAAAARGH!
Ja boeie, ik zit al zo lang te wachten tot dat hij die belt om heeft en dan verpest hij het weer zo..quote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.
Ik dacht echt even dat ik droomde toen ik Cees klappen zag vangenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:44 schreef Tazmaniac het volgende:
What the fuck man.. ik kan dit niet bevatten
AAAAAAAAARGH!
Spong was wel beter ja in ronde 1 en tot halverwege ronde 2.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:45 schreef Geo4kant het volgende:
Als je die K1 GP trouwens hebt gezien dan zag je ook dat Overeem veel moeite had met de lichtere Spong, maar in MMA kan Overeem zich niet zo verdedigen omdat hij normaal dat doet achter die grote handschoenen. Spong had hem ook al rocked toen.. en dan BigFoot met zijn moker hamers
BigFoot was wel in shape moet ik zeggen.. zoveel klappen en knien incasseren, op je rug liggen..
Dit klinkt net alsof het een van zijn eerste partijen is.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |