Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Reem zijn chin is gewoon niet geweldig, nooit geweest en zal altijd gevaarlijk blijven dus.
Hoe dom ben je danquote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat wel irritant dat mensen nu de hele tijd gaan kutten dat Overeem zonder roids niks meer is etc![]()
Klopt ook weer.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.
twitter:Jaruba19 twitterde op zondag 03-02-2013 om 05:34:32Vieze vuile kut braziliaan! @Alistairovereem had moeten winnen! Maar inderdaad hij had meer respect moeten hebben en gewoon moeten verdedign reageer retweet
Denk niet dat Struve dan levend de kooi uit komtquote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een arrogante houding, vooral je handen laag houden tegen iemand met blokken beton als vuisten
Voor mij heeft ie nu compleet afgedaan, met zo'n instelling gaat ie geen champ worden helaas
All eyes on Gegard en de Struuf nu. Denk dat de winnaar van Hunt/Struve wel eens shot zou kunnen krijgen..
Struvequote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een arrogante houding, vooral je handen laag houden tegen iemand met blokken beton als vuisten
Voor mij heeft ie nu compleet afgedaan, met zo'n instelling gaat ie geen champ worden helaas
All eyes on Gegard en de Struuf nu. Denk dat de winnaar van Hunt/Struve wel eens shot zou kunnen krijgen..
Om die mokerslag clean op het oor van JDS waar vrijwel elke vechter KO op zou gaan?quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.
Gegard gaat verliezen van Gustaf en Struuf zal eerst nog een zware partij moeten draaien als hij van Hunt wintquote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Dachten we van Bighead vandaag ook nietquote:Op zondag 3 februari 2013 05:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat Struve dan levend de kooi uit komt
Ben blij dat ik er al 1 binnen hebquote:Op zondag 3 februari 2013 05:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijken of ik 0-5 kan gaan vanavond
Dan ga ik zuipen #yoloquote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er al 1 binnen heb..
Als Aldo verliest dan is mijn hele nachtn ar de kut.
Zou niet weten waarom het een baas is..quote:Op zondag 3 februari 2013 05:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Struve is wel een baas maar gaat nooit veel verder komen dan dit.
quote:
Av bet voor gus/gegard dan? Mous sloopt hemquote:Op zondag 3 februari 2013 05:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gegard gaat verliezen van Gustaf en Struuf zal eerst nog een zware partij moeten draaien als hij van Hunt wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |