Cain had hem ook gepakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:33 schreef Nober het volgende:
Zit ik net te vertellen dat Overeem met afstand de beste in de HW is en dan krijg je dit.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die meent die kwal dat hij nog wat kan ook
Ik ook 100%quote:Op zondag 3 februari 2013 05:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had ook me geld op Cain gezet als het zo ver kwam.
ziek, maagkrampenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:35 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me af hoe jullie je nu voelen dan als Overeem fans..
reem heeft een come clean interview met Oprah nodig.quote:
twitter:danawhite twitterde op zondag 03-02-2013 om 05:07:03This fight will get the party started!!!! reageer retweet
Winner of Struve vs. Hunt tegen Bigfoot, winner of Bigfoot vs. Struve/Hunt voor de titel.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik ga me ook niet meer verheugen op alistair als kampioen
WARRRR STRUVE
Nee, Reem zijn chin is gewoon niet geweldig, nooit geweest en zal altijd gevaarlijk blijven dus.quote:
Ga weg joh Overeem had het al binnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had veel meer verwacht, maar het is gewoon een terechte overwinning.
Is ie ook niet, Cain is de beste.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat wel irritant dat mensen nu de hele tijd gaan kutten dat Overeem zonder roids niks meer is etc![]()
hij was gewoon te langzaam, met zijn geworstelquote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg joh Overeem had het al binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |