SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ik niet vinden maar deze is ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef golfer het volgende:
Nou, dat was het voorlopig wel weer even. Nu nog even stukkie TV kijken.
We kunnen best wel goed spammen met zn allenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik vind het ook wel best zo
Godsammequote:
Eigenlijk ben je eerder dan Aap en Sas aan de beurt.. Morgen of over een uur gaan we kijken wat we voor jou in petto hebbenquote:
jakkesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap helemaal niets van dit topic daarom:
[ afbeelding ]
Nouhouuuuuuuuuuu Lien dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen of over een uur gaan we kijken wat we voor jou in petto hebben
oe die is leuk, ik ga d'r ook eentje voor Lien zoekenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten Fann, sweet dreamsquote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jeetje wat een leukeik heb geen zin meer om te zoeken nu
, maar ik heb al een kaartje
voor Lien gedaan dus
Welterusten Allemaal !
Ja Lien Lachenquote:
Hé kom dat bed eens uit !quote:Op zondag 3 februari 2013 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Eerst mijn ontbijt op bed (met cadeautjes).
Onder de douche .. Daar hou ik me bijquote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Even de frustratie eruit zingen![]()
Ik wou dat ik kon zingen
Ja je moet het nog durven ook dan, maar als je wéét dat je goed kan zingen dan durf je welquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Karina het volgende:
Ik zou al bij zijn als ik het zou durven. Nog niet eens het kunnen.
doe ik nooit eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de douche .. Daar hou ik me bij
Weet ik niet. Ik denk dat ik het ook niet eens zou durven als ik het goed kon. Lijkt me echt doodeng.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja je moet het nog durven ook dan, maar als je wéét dat je goed kan zingen dan durf je wel
denk ik
Ik zing altijd alleen maar mee en als ik om 6 uur onder de douche sta heb ik geen muziek op staanquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe ik nooit eigenlijkik hoor dat vaak die uitdrukking ''onder de douche zingen''
maar zouden nou echt zoveel mensen dat doen?
Jij vind een hoop eng Karinaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat ik het ook niet eens zou durven als ik het goed kon. Lijkt me echt doodeng.
Nee helaas ...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank je. Al red je het daar niet mee in de wereld
Op zoek naar God om 22:00 op 3quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FOK is niet echt spannend, komt er nog iets leuks op TV?
ik verveel me
Is de Griek niet thuis?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FOK is niet echt spannend, komt er nog iets leuks op TV?
ik verveel me
Tis meer dat het niveau niet al te hoog ligt, we enorm plezier hebben en je maar 3 minuutjes in je nakie staat op het podiumquote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja je moet het nog durven ook dan, maar als je wéét dat je goed kan zingen dan durf je wel
denk ik
Bloes nakedquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis meer dat het niveau niet al te hoog ligt, we enorm plezier hebben en je maar 3 minuutjes in je nakie staat op het podium
En als je je verveelt : Patronaat 9 uur
traktatie maken voor morgenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha nog net niet aan het opruimen?
Het loopt nu echt uit de hand.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vermakelijk V&A topic. V&A / [tk/tr] zelf gebouwde gaming/werk desktop
Met die boot zou je naar een eiland kunnenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een boot, een kar en 2 peerden.
Ja, ik ben dol op eilanden, helaas ben ik nog nooit verder dan de Biesbosch gekomen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die boot zou je naar een eiland kunnen
Tsja een Piraat zonder boot komt niet echt geloofwaardig over.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
Je hebt het er voor over of niet... Ik heb geen eigen boot ...
Je kunt het beter houden bij paardenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja een Piraat zonder boot komt niet echt geloofwaardig over.
Toch kon ik die boot niet laten en een dikke motor en een dikke USA Ford F250 486 Cobrajet uit 71.quote:
dat is geen aanname maar een vraagquote:
Hoe ging het optreden B ?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Uitrusten van optreden, logé (Q) en infobijeenkomst op mijn werk.
OK fijne verjaardag morgen Sasquote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schreef alleen hallo doei, er is niets
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schreef alleen hallo doei, er is niets
Ouders die allemaal in mei een keer de daad hebben verricht, blijkbaar...resultaat: geboortegolf begin februari.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bij deze dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wisten jullie al dat er een nieuw subforum is?![]()
Jazeker...![]()
Aftreden koningin
Ah, alweer een onderdeel waar ik niet in hoef te posten en die uit de voor mijn zichtbare fora kan worden gesloopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wisten jullie al dat er een nieuw subforum is?![]()
Jazeker...![]()
Aftreden koningin
Ja, nou jah... ik zat er ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, alweer een onderdeel waar ik niet in hoef te posten en die uit de voor mijn zichtbare fora kan worden gesloopt.
En alles wat je toevallig tegenkomt , daar moet je even iets over vermelden ....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, nou jah... ik zat er ook niet op te wachtenik kwam het toevallig tegen
Wat onaardig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En alles wat je toevallig tegenkomt , daar moet je even iets over vermelden ....
Was ook niet onaardig bedoelt, en blijkbaar valt dat wel mee dus. Anders had FANN er al vet vel op gereageerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat onaardig.
Ik vind het een leuk forum en ik wist nog niet dat het er was.
Of Fann ligt nu in foetus-houding te huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook niet onaardig bedoelt, en blijkbaar valt dat wel mee dus. Anders had FANN er al vet vel op gereageerd
Nouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook niet onaardig bedoelt, en blijkbaar valt dat wel mee dus. Anders had FANN er al vet vel op gereageerd
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Fann ligt nu in foetus-houding te huilen in een hoekje
nee natuurlijk lag ik niet in een hoekjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lag wel even in het hoekje?? Als dat mijn schuld was , alsnog excuses
Ik dacht even dat je Chufi in het hoekje zag, dus ik vroeg me af waarom hij lag te huilenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee natuurlijk lag ik niet in een hoekje![]()
maar ik zag jou daar ook al dus je bent wel even gaan kijken
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Chufi in het hoekje zag, dus ik vroeg me af waarom hij lag te huilen
Dat doen de meeste mensen wel denk ik?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
Ik huil alleen als iets me emotioneel raakt,,,
Maar als Fann verdrietig is raakt je dat je emotioneel toch wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
Ik huil alleen als iets me emotioneel raakt,,, En in hoekjes liggen valt daar niet onder
ejjjjjjjjjj waarom zou hij daar emotioneel door raken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als Fann verdrietig is raakt je dat je emotioneel toch wel?
Heel misschien als ik de waarheid van haar verdriet zo weten , dan misschien wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ejjjjjjjjjj waarom zou hij daar emotioneel door raken?
Weet ik veel, ik probeer een praatje op gang te brengen hierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ejjjjjjjjjj waarom zou hij daar emotioneel door raken?
Hetzelfde zou ik bij jou hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik probeer een praatje op gang te brengen hier
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel misschien als ik de waarheid van haar verdriet zo weten , dan misschien wel ja
Ja ja valt nog niet altijd meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik probeer een praatje op gang te brengen hier
Dat je een praatje bij mij op gang wilt brengen?quote:
Nee hij bedoeld dat hij van jouw verdriet ook emotioneel wordt, ik word er steeds beterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je een praatje bij mij op gang wilt brengen?
Dat lukt jou wel
Ja ? Je zit best wel goed in je vel volgens mij.. Maar er kan natuurlijk altijd iets zijn, PM me maar en dan lossen we het opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je een praatje bij mij op gang wilt brengen?
Dat lukt jou wel
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld dat hij van jouw verdriet ook emotioneel wordt, ik word er steeds beter
in zijn posten te begrijpen![]()
Vraag maar, dat bedoeld hij
Wat 1 avondje naast elkaar kan doen Fannquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ja, ik leer het al
ja jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat 1 avondje naast elkaar kan doen FannOngelooflijk
Misschien ben ik te kritischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jawas best gezellig toch?
![]()
Ik vraag me nog steeds af, waarom jij nog geen verkering hebt trouwens
Dat is liefquote:
Ik kan me dat wel voorstellen, dat kritische, je raakt op een bepaald moment ook wel heel erg gewend aan je vrijheid.quote:
Ik vraag er expres nooit naar Dees, maar het zit altijd in mijn achterhoofd als ik je ziequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
Laat ik zeggen dat ik mijn portie ellende de afgelopen 2 jaar flink voor mijn kiezen heb gekregen, maar het helpt niet zo om bij de pakken neer te gaan zitten.
Maar ben je er nu zo.n beetje overheen? Anders komt dat nog wel een keer..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
Laat ik zeggen dat ik mijn portie ellende de afgelopen 2 jaar flink voor mijn kiezen heb gekregen, maar het helpt niet zo om bij de pakken neer te gaan zitten.
Dat is lief Fannquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vraag er expres nooit naar Dees, maar het zit altijd in mijn achterhoofd als ik je zie![]()
serieus
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief Fannmaar ik had het over iets anders.
Met mijn zus gaat het naar omstandigheden best goed, zelfs de artsen zijn verbaasd, het is niet weg, maar voorlopig wel stabiel
Des te langer zonder iemand, des te meer je je er aan gewend. En des te moelijker het wordt op onze leeftijd aangezien mensen in dezelfde situatie er net zo over denken...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen, dat kritische, je raakt op een bepaald moment ook wel heel erg gewend aan je vrijheid.
Ik zit nu in weer in wat rustiger vaarwaterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ben je er nu zo.n beetje overheen? Anders komt dat nog wel een keer..
Ik kan me dat wel voorstellen en zie dat ook bij vrienden en familie, alleen is ook maar alleen, maar het kost ook best voor moeite en energie om je aan elkaar aan te passen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te langer zonder iemand, des te meer je je er aan gewend. En des te moelijker het wordt op onze leeftijd aangezien mensen in dezelfde situatie er net zo over denken...
Het heeft hier vandaag al de hele dag af en toe gehageld , maar wit was het nog niet .. Effe kijken ........quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nu in weer in wat rustiger vaarwater![]()
Sneeuwt het al in Amsterdam?
Met skien wil ik wel voorzichtig aan doen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen en zie dat ook bij vrienden en familie, alleen is ook maar alleen, maar het kost ook best voor moeite en energie om je aan elkaar aan te passen.
Dan kan je beter gaan latten
Ja goed he, we zijn er ook heel blij om en mijn zus geniet nu extra van het leven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Oh maar dat is heel goed nieuws ! Ja dat heb ik dus altijd in mijn achterhoofd....
maar dat is in ieder geval goed om te horen Dees, tja van de rest weet ik niks natuurlijk
Ik zie het hier ook niet gebeuren met die sneeuw en denk dat als het gaat sneeuwen het in het midden van het land is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het heeft hier vandaag al de hele dag af en toe gehageld , maar wit was het nog niet .. Effe kijken ........
Nee nog geen sneeuw hier
Ja zeker goed en dat kan ik me voorstellen dat ze nu extra geniet, stom dat er zoiets moetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goed he, we zijn er ook heel blij om en mijn zus geniet nu extra van het leven.
In ieder stad een andere schat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
Maar latten heb ik de laatste jaren kennelijk te ver weg gedaan... Brasil, Spanje, Finland , KWB en Amsterdam Oost kennelijk ...
Ja gek he, dat het eerst zover moet komen, voordat ze ziek werd was ze druk met werk, haar gezin en haar leven en door haar ziekte kon ze niet meer werken en moet ze alles wat rustiger aan doen en toch heeft dat veel meer kwaliteit en heeft ze de tijd om leuke dingen te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zeker goed en dat kan ik me voorstellen dat ze nu extra geniet, stom dat er zoiets moet
gebeuren voordat je dat kan, maar ja zo schijnt het te werken, want dat hoor je wel vaker.
Ik neem aan dat je het nu niet over skien hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
Maar latten heb ik de laatste jaren kennelijk te ver weg gedaan... Brasil, Spanje, Finland , KWB en Amsterdam Oost kennelijk ...
Helaas gaat het vaak zo, iedereen neemt zijn/ haar gezondheid maar als ''normaal'' aan maarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gek he, dat het eerst zover moet komen, voordat ze ziek werd was ze druk met werk, haar gezin en haar leven en door haar ziekte kon ze niet meer werken en moet ze alles wat rustiger aan doen en toch heeft dat veel meer kwaliteit en heeft ze de tijd om leuke dingen te doen.
Ben wel overal geweest...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het nu niet over skien hebt![]()
Wat zoek jij ze ver weg!
Nederlanders op van die lange latten in de bergen is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Met skien wil ik wel voorzichtig aan doen...
Daaromquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Helaas gaat het vaak zo, iedereen neemt zijn/ haar gezondheid maar als ''normaal'' aan maar
dat is het niet![]()
Maar goed ik wil de boel hier niet somber makendus laten we gewoon blij zijn voor je zus
![]()
want dat is toch wel heel mooi nieuws !
Man hij heeft geen lat gezien volgens mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederlanders op van die lange latten in de bergen is vragen om problemen.
Ik heb wel jaren geskied hoor, maar daar ging het nu niet overquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Man hij heeft geen lat gezien volgens mij
ow...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel jaren geskied hoor, maar daar hing het niet over
Das weer mooi op tijd Fann,, Maar trustenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga d'r van tussen
Welterusten Allemaal !
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel overal geweest...En overal hield je een vriendinnetje aan over?! Nou ja, dat is ook niet zo vreemd als ik de dames hier moet gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja maar die gesprekken gaan ook zo moeizaamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Das weer mooi op tijd Fann,, Maar trusten
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En overal hield je een vriendinnetje aan over?! Nou ja, dat is ook niet zo vreemd als ik de dames hier moet geloven
Ging er pas naar toe toen ik ze kende .. Spanje is een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En overal hield je een vriendinnetje aan over?! Nou ja, dat is ook niet zo vreemd als ik de dames hier moet geloven
Wat zeggen de dames hier dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb ik gezegd eigenlijk?![]()
volgens mij dat hij reuze meeviel en dat was ook zo
![]()
Heb ik ook tegen Chufi gezegd, vraag maar![]()
Ik had een heel eng mannetje verwacht Deesmaar dat was niet zo
![]()
Chufi is een aardige vent en hij ziet er ook leuk uit.
Zo... en dat vond ik gewoon![]()
Slaap Lekker Dees !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker Fann.
Ik duik ook mijn bed in
Dank je FANN. Ik dacht dat jij een bitch was maar das ook anders .. Slaap zachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zeggen de dames hier dan?![]()
![]()
![]()
Zo... en dat vond ik gewoon
Je bent een schatje om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je FANN. Ik dacht dat jij een bitch was maar das ook anders .. Slaap zacht
Precies, had ik ook gelezen, daaromquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zeggen de dames hier dan?![]()
![]()
![]()
Zo... en dat vond ik gewoon
Zoietsquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:20 schreef just me het volgende:
Gisteren een bierproeverij gehad, was zo leuk dat ik al om half 10 in mijn bed lag
heerlijke biertjes gedronken en lekkere erwtensoep gegeten als uitsmijter
Katenspek op roggebrood, heerlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef just me het volgende:
Nee chuf, het was een bier proeverij en bij jou staat wijnWe hadden rogge(n)brood met katenspek erbij!
Ik ga zondag ook erwtensoep eten alleen dan in Den Bosch
Ja weet ik, maar ik zei ook zoiets ... Ik wist dat er wijn op tafel stond, maar het ging me om de combi erwtensoep en uitsmijterquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef just me het volgende:
Nee chuf, het was een bier proeverij en bij jou staat wijnWe hadden rogge(n)brood met katenspek erbij!
Ik ga zondag ook erwtensoep eten alleen dan in Den Bosch
Je gaat op verlof, ja?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:08 schreef sacha het volgende:
ik mag morgen weer vrij rondlopen in de geciviliseerde wereld
Het is bij ons in de familie de gewoonte om met Carnaval even naar Den Bosch te gaan en traditiegetrouw erwtensoep te eten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katenspek op roggebrood, heerlijk![]()
Maar in Den Bosch hoor je toch Bossche bollen te eten?
Ach zo, het is komend weekend natuurlijk al carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Het is bij ons in de familie de gewoonte om met Carnaval even naar Den Bosch te gaan en traditiegetrouw erwtensoep te eten!
Bofkont! Is er een speciale reden dat je op verlof gaat?quote:
ja maar dat vertel ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bofkont! Is er een speciale reden dat je op verlof gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
nehquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet aap al naar de orthodontist?
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:08 schreef sacha het volgende:
ik mag morgen weer vrij rondlopen in de geciviliseerde wereld
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik weet van niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vreemdgaan is voor jou al heel gewoon?
Ja goed hequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef sacha het volgende:
toch weer mooi 2 pagina's vol geluld met niets
heb jij nog wel 'ns contact met mensen van het andere forum ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef sacha het volgende:
Aandachtshoer!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef sacha het volgende:
Dat maakt niet uit, geld is geld!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Eilanders heb alleen maar zwart geld
Geld nodig?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, geld is geld! [ afbeelding ]
Ja, heb jij een suikeroompje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geld nodig?
Ik heb nog een oom
[ afbeelding ]
Ja maar het meeste is al binnen helaasquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je moet nog even geduld hebben?
neequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij nog wel 'ns contact met mensen van het andere forum ?
Wel lekker voordelig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
kijken, kijken, nie kopen nie [ afbeelding ]
Ik weet alleen dat mijn dochter nog "regelmatig" met Tardis een hapje gaat eten. Pakhuis woont (woonde) bij mij in de buurt maar die heb ik nooit meer gezien.quote:
precies maar wel lekker warmquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn, voor jou.
Maar al die toeristen, waar jij je brood mee moet verdienen maar die je het liefst de strekdam af zou duwen.quote:
Tardisquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat mijn dochter nog "regelmatig" met Tardis een hapje gaat eten. Pakhuis woont (woonde) bij mij in de buurt maar die heb ik nooit meer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Tardisnoemde ik altijd Jurk
![]()
was even een leuke tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar al die toeristen, waar jij je brood mee moet verdienen maar die je het liefst de strekdam af zou duwen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]ik moet er op alle fronten niet aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef sacha het volgende:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Van mijn levensdagen niet dat ik aan zo'n programma mee zou werkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet er op alle fronten niet aan denken
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:17 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
dat mag jij niet vragenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mijn levensdagen niet dat ik aan zo'n programma mee zou werken![]()
Wat doe jij voor de kost als ik vragen mag?
Daar ben je dan ook vrij in natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef sacha het volgende:
[..]
maar dan geef ik er nog geen antwoord op
Die meldt zich zo denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef sacha het volgende:
dan moeten we Zurie even roepen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |