SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ik niet vinden maar deze is ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef golfer het volgende:
Nou, dat was het voorlopig wel weer even. Nu nog even stukkie TV kijken.
We kunnen best wel goed spammen met zn allenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik vind het ook wel best zo
Godsammequote:
Eigenlijk ben je eerder dan Aap en Sas aan de beurt.. Morgen of over een uur gaan we kijken wat we voor jou in petto hebbenquote:
jakkesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap helemaal niets van dit topic daarom:
[ afbeelding ]
Nouhouuuuuuuuuuu Lien dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen of over een uur gaan we kijken wat we voor jou in petto hebben
oe die is leuk, ik ga d'r ook eentje voor Lien zoekenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten Fann, sweet dreamsquote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jeetje wat een leukeik heb geen zin meer om te zoeken nu
, maar ik heb al een kaartje
voor Lien gedaan dus
Welterusten Allemaal !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |