SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ik niet vinden maar deze is ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef golfer het volgende:
Nou, dat was het voorlopig wel weer even. Nu nog even stukkie TV kijken.
We kunnen best wel goed spammen met zn allenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik vind het ook wel best zo
Godsammequote:
Eigenlijk ben je eerder dan Aap en Sas aan de beurt.. Morgen of over een uur gaan we kijken wat we voor jou in petto hebbenquote:
jakkesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap helemaal niets van dit topic daarom:
[ afbeelding ]
Nouhouuuuuuuuuuu Lien dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen of over een uur gaan we kijken wat we voor jou in petto hebben
oe die is leuk, ik ga d'r ook eentje voor Lien zoekenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten Fann, sweet dreamsquote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jeetje wat een leukeik heb geen zin meer om te zoeken nu
, maar ik heb al een kaartje
voor Lien gedaan dus
Welterusten Allemaal !
Ja Lien Lachenquote:
Hé kom dat bed eens uit !quote:Op zondag 3 februari 2013 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Eerst mijn ontbijt op bed (met cadeautjes).
Onder de douche .. Daar hou ik me bijquote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Even de frustratie eruit zingen![]()
Ik wou dat ik kon zingen
Ja je moet het nog durven ook dan, maar als je wéét dat je goed kan zingen dan durf je welquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Karina het volgende:
Ik zou al bij zijn als ik het zou durven. Nog niet eens het kunnen.
doe ik nooit eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de douche .. Daar hou ik me bij
Weet ik niet. Ik denk dat ik het ook niet eens zou durven als ik het goed kon. Lijkt me echt doodeng.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja je moet het nog durven ook dan, maar als je wéét dat je goed kan zingen dan durf je wel
denk ik
Ik zing altijd alleen maar mee en als ik om 6 uur onder de douche sta heb ik geen muziek op staanquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe ik nooit eigenlijkik hoor dat vaak die uitdrukking ''onder de douche zingen''
maar zouden nou echt zoveel mensen dat doen?
Jij vind een hoop eng Karinaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat ik het ook niet eens zou durven als ik het goed kon. Lijkt me echt doodeng.
Nee helaas ...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank je. Al red je het daar niet mee in de wereld
Op zoek naar God om 22:00 op 3quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FOK is niet echt spannend, komt er nog iets leuks op TV?
ik verveel me
Is de Griek niet thuis?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FOK is niet echt spannend, komt er nog iets leuks op TV?
ik verveel me
Tis meer dat het niveau niet al te hoog ligt, we enorm plezier hebben en je maar 3 minuutjes in je nakie staat op het podiumquote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja je moet het nog durven ook dan, maar als je wéét dat je goed kan zingen dan durf je wel
denk ik
Bloes nakedquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis meer dat het niveau niet al te hoog ligt, we enorm plezier hebben en je maar 3 minuutjes in je nakie staat op het podium
En als je je verveelt : Patronaat 9 uur
traktatie maken voor morgenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha nog net niet aan het opruimen?
Het loopt nu echt uit de hand.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vermakelijk V&A topic. V&A / [tk/tr] zelf gebouwde gaming/werk desktop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |