Edit- zie van los verkoop af.quote:
Kan je geen waarde toevoegen aan he topic?quote:
Lijkt mij niet, die prijs is voor de helesetquote:
Tevens nee,quote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef ReplaR het volgende:
1450 is wel een beetje extreem veel...
Mss is het beter om de beeldschermen los te verkopen?
Beeldschermen kosten nu 200 euro nieuw... suc6quote:Op zondag 3 februari 2013 13:23 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Tevens nee,
Geen loss verkoop aangeziencde beeldshermen perfect bij de pc passen en je dan weer gezeik krijg van nu hoef ik hem niet want hij is nie kompleet etc,
Oh heb je een linkje dan? Benzelf nog bij media markt geweest... Daar is ie 312 momenteelquote:Op zondag 3 februari 2013 13:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Beeldschermen kosten nu 200 euro nieuw... suc6
http://tweakers.net/pricewatch/283448/hp-x2301-zwart.htmlquote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Oh heb je een linkje dan? Benzelf nog bij media markt geweest... Daar is ie 312 momenteel
Vraagprijs aangepast van set;)quote:Op zondag 3 februari 2013 13:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/283448/hp-x2301-zwart.html
In V&A hebben we ook een slowchat: V&A / [SC] #542 Robijn krijgt een beurt!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Kan je geen waarde toevoegen aan he topic?
Wegblijven dan, we zitten hier in V&A en niet DIG. Voor slowchat en discusies hebben we DIG.
Heb de prijs nog ietsjes verlaagd nu lijkt het me toch wel redelijk ivm de videokaart dan.quote:
Sorry zie net je reactie maar nee.quote:
Shit! Je hebt gelijk! Bedanktquote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef ava85 het volgende:
Misschien moet je de tekst onder je vraagprijs even aanpassen dan, daar staat nu nog dat hij niet voor onder de 1450 euro weg gaat.
Heb nu 450 van prijs af gedaan dus nieuwe vraagprijs:quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef ava85 het volgende:
Misschien moet je de tekst onder je vraagprijs even aanpassen dan, daar staat nu nog dat hij niet voor onder de 1450 euro weg gaat.
Ja klopt zelf beslotenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wel snel, bijna 50% pricedrop in twee uurtjes
Is geen oude rommel.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Wat een oude versleten rommel :/
Of de nieuw prijs van bijna 3300 euro.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef kabouter1986 het volgende:
welke processor zit er in dan?
Welke voeding?
Welke videokaart?
Geef is wat meer info om de vraagprijs van 1000 euro te verklaren.
Als je de OP leest staat video kaart en proccesor erin.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef kabouter1986 het volgende:
welke processor zit er in dan?
Welke voeding?
Welke videokaart?
Geef is wat meer info om de vraagprijs van 1000 euro te verklaren.
Voor u ook lees de op alles dtaat erin ook de ram rn moeder bord men vergeet dat dd pc beschikt van 3x500gb plus een backup, van 2x200 en een keer 500 gb... Water koeling noem maar op.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Of de nieuw prijs van bijna 3300 euro.
Het is namelijk zo goed als onmogelijk dat dit systeem namelijk zo duur gekost heeft, of TS is goed afgezet.
Ik zou namelijk graag het volgende willen weten.
Merk en type moederbord, voeding, geheugen, welke processor is het, is het een i5 of i7 en graag zou ik daar ook bewijs van zien, want met de start post gegevens kan ik niet zo veel
Daarnaast zeg je dat hij zgan is, maar er zit al zoveel stof op het systeem dat me dit ook een beetje plausibel lijkt. Maar goed ik zou graag dus die gegevens hebben voordat ik beslis of ik een bod doe
Dat is info niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Als je de OP leest staat video kaart en proccesor erin.
Proccesor intel core 2 duo x4 procesors @ 3.00 ghz 3.00ghz.
Video kaart: amd hd series 3000i
Voeding is een enermax cool power voeding.
Nieuwe schijven kosten 160 euro en is dan 4 TB in totaal, meer dan wat jij nu aanbied.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Voor u ook lees de op alles dtaat erin ook de ram rn moeder bord men vergeet dat dd pc beschikt van 3x500gb plus een backup, van 2x200 en een keer 500 gb... Water koeling noem maar op.
Wat is er dan precies water gekoeld? want ik zit namelijk naar de foto's te kijken en op de processor (welke overigens antiek is, als dit een core2duo is) zit een grote fan en op de videokaart lijkt ook een ventilator te zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Voor u ook lees de op alles dtaat erin ook de ram rn moeder bord men vergeet dat dd pc beschikt van 3x500gb plus een backup, van 2x200 en een keer 500 gb... Water koeling noem maar op.
Het systeem start wel op als men de veilige modus opstart neem gewoon aan dat het om een software fout gaat bij amd aangezien de fout meldin atikmdag.sys is.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:04 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Dat is info niet.
Welke core 2 duo, er zijn er 10 tallen. En nieuw deze processors komen uit 2006.
Welke voeding sterkte?
Videokaart is stuk schrijf je?
Dit systeem werkt dus niet eens.
Dus nog steeds wachtend op meer info om de vraagprijs van 1000 euro te verklaren.
Hoe kan je nou denken dat een core 2 duo een i5 is?? Er staat toch dat het een core 2 duo is?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Het systeem start wel op als men de veilige modus opstart neem gewoon aan dat het om een software fout gaat bij amd aangezien de fout meldin atikmdag.sys is.
Voeding sterke heb ik geen iedee van is de donker blauwe en goud uitvoering van binnen.
Ik heb geen iedee ik krijg bij systeem info intell(r) core 2 duo en neem aan I5 met 4 erin geinstallerd @. 3.00 ghz
Ik vraag 1 euro voor de heleset snsp jou probleem niet aangezien de pc perfect de neuwste spellen kan afspelen. Tevens krijg je bij de set de bixen toetsenbord en muis bij plus de nieuwe beeldshermen!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:06 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Wat is er dan precies water gekoeld? want ik zit namelijk naar de foto's te kijken en op de processor (welke overigens antiek is, als dit een core2duo is) zit een grote fan en op de videokaart lijkt ook een ventilator te zitten.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit systeem zo goed als nieuw is met die verouderde componenten![]()
Maar goed als iemand hier 1000 euro voor wil geven, dan kudo's voor jou, maar ik zie 't niet gebeuren
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Het systeem start wel op als men de veilige modus opstart neem gewoon aan dat het om een software fout gaat bij amd aangezien de fout meldin atikmdag.sys is.
Voeding sterke heb ik geen iedee van is de donker blauwe en goud uitvoering van binnen.
Ik heb geen iedee ik krijg bij systeem info intell(r) core 2 duo en neem aan I5 met 4 erin geinstallerd @. 3.00 ghz
Weet ik veel gast ik zou zeggen kom zelf kijken ofo als jij er ferstand van hebt?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef ava85 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou denken dat een core 2 duo een i5 is?? Er staat toch dat het een core 2 duo is?
Nee dat je niet veel weet over wat je verkoopt is duidelijk. Doe iets met de tip die eerder gegeven werd om de specs te achterhalen, niemand gaat 1000e betalen voor een stoffig systeem waarvan de verkoper zelf niet weet wat het is. En doe niet zo vijandig, mensen proberen je hier serieus te helpen, maar je OP en je reacties (en je 750e pricedrop binnen een dag) maken dat niemand je meer serieus neemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Weet ik veel gast ik zou zeggen kom zelf kijken ofo als jij er ferstand van hebt?
Ik vraag me nog steeds af wat er nu precies water gekoeld isquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef fortunafan het volgende:
Terug ontopic voor discussies hebben we DIG. Bieden is welkom minimaal bedrag dat ik wens is 900. Voor de heleset.
Prima toch als ik minimasl 900 kan krijgen voor de set ben ik blij het is zelf gebouwd en heeft een hoop gekst tevens zitten er dingn in die je niet bij veel gaming desktops hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik geniet hiervan
Maar even serieus, ik denk dat je het beter ergens anders kunt proberen.
Over het algemeen hebben mensen hier verstand van dingen die ze kopen.
De kast is water gekoeld met die turbo ventilater op de foto in het midden.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er nu precies water gekoeld is
Dit is geen gaming desktop.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Prima toch als ik minimasl 900 kan krijgen voor de set ben ik blij het is zelf gebouwd en heeft een hoop gekst tevens zitten er dingn in die je niet bij veel gaming desktops hebt.
Het systeem is stoffig aangezien ik de laatste maanden veel heb moeten werken :p word tevens schoon gemaaktquote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef ava85 het volgende:
[..]
Nee dat je niet veel weet over wat je verkoopt is duidelijk. Doe iets met de tip die eerder gegeven werd om de specs te achterhalen, niemand gaat 1000e betalen voor een stoffig systeem waarvan de verkoper zelf niet weet wat het is. En doe niet zo vijandig, mensen proberen je hier serieus te helpen, maar je OP en je reacties (en je 750e pricedrop binnen een dag) maken dat niemand je meer serieus neemt.
Gast is ie wel anders kon hij geen games afspelen die nieuw zijn zo als black ops 2 zonde vast te hangenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Dit is geen gaming desktop.
Geef nu eens is antwoord op alle vragen die er gesteld zijn. i.p.v er steeds om heen te draaien.
wat is de fps dan tijdens black ops 2? Ik bedoel m'n 5 jaar oude laptop kan het ook afspelen, maar een pretje is het niet....quote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast is ie wel anders kon hij geen games afspelen die nieuw zijn zo als black ops 2 zonde vast te hangen
Welke resolutie? hoeveel keer AA?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast is ie wel anders kon hij geen games afspelen die nieuw zijn zo als black ops 2 zonde vast te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |