Edit- zie van los verkoop af.quote:
Kan je geen waarde toevoegen aan he topic?quote:
Lijkt mij niet, die prijs is voor de helesetquote:
Tevens nee,quote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef ReplaR het volgende:
1450 is wel een beetje extreem veel...
Mss is het beter om de beeldschermen los te verkopen?
Beeldschermen kosten nu 200 euro nieuw... suc6quote:Op zondag 3 februari 2013 13:23 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Tevens nee,
Geen loss verkoop aangeziencde beeldshermen perfect bij de pc passen en je dan weer gezeik krijg van nu hoef ik hem niet want hij is nie kompleet etc,
Oh heb je een linkje dan? Benzelf nog bij media markt geweest... Daar is ie 312 momenteelquote:Op zondag 3 februari 2013 13:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Beeldschermen kosten nu 200 euro nieuw... suc6
http://tweakers.net/pricewatch/283448/hp-x2301-zwart.htmlquote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Oh heb je een linkje dan? Benzelf nog bij media markt geweest... Daar is ie 312 momenteel
Vraagprijs aangepast van set;)quote:Op zondag 3 februari 2013 13:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/283448/hp-x2301-zwart.html
In V&A hebben we ook een slowchat: V&A / [SC] #542 Robijn krijgt een beurt!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Kan je geen waarde toevoegen aan he topic?
Wegblijven dan, we zitten hier in V&A en niet DIG. Voor slowchat en discusies hebben we DIG.
Heb de prijs nog ietsjes verlaagd nu lijkt het me toch wel redelijk ivm de videokaart dan.quote:
Sorry zie net je reactie maar nee.quote:
Shit! Je hebt gelijk! Bedanktquote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef ava85 het volgende:
Misschien moet je de tekst onder je vraagprijs even aanpassen dan, daar staat nu nog dat hij niet voor onder de 1450 euro weg gaat.
Heb nu 450 van prijs af gedaan dus nieuwe vraagprijs:quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef ava85 het volgende:
Misschien moet je de tekst onder je vraagprijs even aanpassen dan, daar staat nu nog dat hij niet voor onder de 1450 euro weg gaat.
Ja klopt zelf beslotenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wel snel, bijna 50% pricedrop in twee uurtjes
Is geen oude rommel.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Wat een oude versleten rommel :/
Of de nieuw prijs van bijna 3300 euro.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef kabouter1986 het volgende:
welke processor zit er in dan?
Welke voeding?
Welke videokaart?
Geef is wat meer info om de vraagprijs van 1000 euro te verklaren.
Als je de OP leest staat video kaart en proccesor erin.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef kabouter1986 het volgende:
welke processor zit er in dan?
Welke voeding?
Welke videokaart?
Geef is wat meer info om de vraagprijs van 1000 euro te verklaren.
Voor u ook lees de op alles dtaat erin ook de ram rn moeder bord men vergeet dat dd pc beschikt van 3x500gb plus een backup, van 2x200 en een keer 500 gb... Water koeling noem maar op.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Of de nieuw prijs van bijna 3300 euro.
Het is namelijk zo goed als onmogelijk dat dit systeem namelijk zo duur gekost heeft, of TS is goed afgezet.
Ik zou namelijk graag het volgende willen weten.
Merk en type moederbord, voeding, geheugen, welke processor is het, is het een i5 of i7 en graag zou ik daar ook bewijs van zien, want met de start post gegevens kan ik niet zo veel
Daarnaast zeg je dat hij zgan is, maar er zit al zoveel stof op het systeem dat me dit ook een beetje plausibel lijkt. Maar goed ik zou graag dus die gegevens hebben voordat ik beslis of ik een bod doe
Dat is info niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Als je de OP leest staat video kaart en proccesor erin.
Proccesor intel core 2 duo x4 procesors @ 3.00 ghz 3.00ghz.
Video kaart: amd hd series 3000i
Voeding is een enermax cool power voeding.
Nieuwe schijven kosten 160 euro en is dan 4 TB in totaal, meer dan wat jij nu aanbied.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Voor u ook lees de op alles dtaat erin ook de ram rn moeder bord men vergeet dat dd pc beschikt van 3x500gb plus een backup, van 2x200 en een keer 500 gb... Water koeling noem maar op.
Wat is er dan precies water gekoeld? want ik zit namelijk naar de foto's te kijken en op de processor (welke overigens antiek is, als dit een core2duo is) zit een grote fan en op de videokaart lijkt ook een ventilator te zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Voor u ook lees de op alles dtaat erin ook de ram rn moeder bord men vergeet dat dd pc beschikt van 3x500gb plus een backup, van 2x200 en een keer 500 gb... Water koeling noem maar op.
Het systeem start wel op als men de veilige modus opstart neem gewoon aan dat het om een software fout gaat bij amd aangezien de fout meldin atikmdag.sys is.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:04 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Dat is info niet.
Welke core 2 duo, er zijn er 10 tallen. En nieuw deze processors komen uit 2006.
Welke voeding sterkte?
Videokaart is stuk schrijf je?
Dit systeem werkt dus niet eens.
Dus nog steeds wachtend op meer info om de vraagprijs van 1000 euro te verklaren.
Hoe kan je nou denken dat een core 2 duo een i5 is?? Er staat toch dat het een core 2 duo is?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Het systeem start wel op als men de veilige modus opstart neem gewoon aan dat het om een software fout gaat bij amd aangezien de fout meldin atikmdag.sys is.
Voeding sterke heb ik geen iedee van is de donker blauwe en goud uitvoering van binnen.
Ik heb geen iedee ik krijg bij systeem info intell(r) core 2 duo en neem aan I5 met 4 erin geinstallerd @. 3.00 ghz
Ik vraag 1 euro voor de heleset snsp jou probleem niet aangezien de pc perfect de neuwste spellen kan afspelen. Tevens krijg je bij de set de bixen toetsenbord en muis bij plus de nieuwe beeldshermen!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:06 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Wat is er dan precies water gekoeld? want ik zit namelijk naar de foto's te kijken en op de processor (welke overigens antiek is, als dit een core2duo is) zit een grote fan en op de videokaart lijkt ook een ventilator te zitten.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit systeem zo goed als nieuw is met die verouderde componenten![]()
Maar goed als iemand hier 1000 euro voor wil geven, dan kudo's voor jou, maar ik zie 't niet gebeuren
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Het systeem start wel op als men de veilige modus opstart neem gewoon aan dat het om een software fout gaat bij amd aangezien de fout meldin atikmdag.sys is.
Voeding sterke heb ik geen iedee van is de donker blauwe en goud uitvoering van binnen.
Ik heb geen iedee ik krijg bij systeem info intell(r) core 2 duo en neem aan I5 met 4 erin geinstallerd @. 3.00 ghz
Weet ik veel gast ik zou zeggen kom zelf kijken ofo als jij er ferstand van hebt?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef ava85 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou denken dat een core 2 duo een i5 is?? Er staat toch dat het een core 2 duo is?
Nee dat je niet veel weet over wat je verkoopt is duidelijk. Doe iets met de tip die eerder gegeven werd om de specs te achterhalen, niemand gaat 1000e betalen voor een stoffig systeem waarvan de verkoper zelf niet weet wat het is. En doe niet zo vijandig, mensen proberen je hier serieus te helpen, maar je OP en je reacties (en je 750e pricedrop binnen een dag) maken dat niemand je meer serieus neemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Weet ik veel gast ik zou zeggen kom zelf kijken ofo als jij er ferstand van hebt?
Ik vraag me nog steeds af wat er nu precies water gekoeld isquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef fortunafan het volgende:
Terug ontopic voor discussies hebben we DIG. Bieden is welkom minimaal bedrag dat ik wens is 900. Voor de heleset.
Prima toch als ik minimasl 900 kan krijgen voor de set ben ik blij het is zelf gebouwd en heeft een hoop gekst tevens zitten er dingn in die je niet bij veel gaming desktops hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik geniet hiervan
Maar even serieus, ik denk dat je het beter ergens anders kunt proberen.
Over het algemeen hebben mensen hier verstand van dingen die ze kopen.
De kast is water gekoeld met die turbo ventilater op de foto in het midden.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er nu precies water gekoeld is
Dit is geen gaming desktop.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Prima toch als ik minimasl 900 kan krijgen voor de set ben ik blij het is zelf gebouwd en heeft een hoop gekst tevens zitten er dingn in die je niet bij veel gaming desktops hebt.
Het systeem is stoffig aangezien ik de laatste maanden veel heb moeten werken :p word tevens schoon gemaaktquote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef ava85 het volgende:
[..]
Nee dat je niet veel weet over wat je verkoopt is duidelijk. Doe iets met de tip die eerder gegeven werd om de specs te achterhalen, niemand gaat 1000e betalen voor een stoffig systeem waarvan de verkoper zelf niet weet wat het is. En doe niet zo vijandig, mensen proberen je hier serieus te helpen, maar je OP en je reacties (en je 750e pricedrop binnen een dag) maken dat niemand je meer serieus neemt.
Gast is ie wel anders kon hij geen games afspelen die nieuw zijn zo als black ops 2 zonde vast te hangenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Dit is geen gaming desktop.
Geef nu eens is antwoord op alle vragen die er gesteld zijn. i.p.v er steeds om heen te draaien.
wat is de fps dan tijdens black ops 2? Ik bedoel m'n 5 jaar oude laptop kan het ook afspelen, maar een pretje is het niet....quote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast is ie wel anders kon hij geen games afspelen die nieuw zijn zo als black ops 2 zonde vast te hangen
Welke resolutie? hoeveel keer AA?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast is ie wel anders kon hij geen games afspelen die nieuw zijn zo als black ops 2 zonde vast te hangen
Geen iedee precies aangezien ik eerst moet kijken dat ik die akimdag.sys ga vervangen door een andere .sys bestand zodat de videokaart weer kan werken.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
wat is de fps dan tijdens black ops 2? Ik bedoel m'n 5 jaar oude laptop kan het ook afspelen, maar een pretje is het niet....
Volledige resulutie geloof iets van 1960 is de max bij instellingen bij graphics op het spel zelf?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Welke resolutie? hoeveel keer AA?
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga je nu je eigen topic volspammen?
Is al goed, drm heb ik ook al de qoute eruit gehaaldquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Ja zat je geweldige post geschiedenis te lezen en maakte even een foutje.
Gelijk verkopenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Te laag heb al een bod van 600 op marktplaats.
Monitoren zijn nog zgan!:) gaat alleen in set wegquote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef Afwazig het volgende:
Heb wel interesse in de beeldschermen los (mits ze nog goed werken dan). De rest hoef ik niet
.
De monitoren in set of de pc + monitoren als set?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Monitoren zijn nog zgan!:) gaat alleen in set weg
Hij start wel op in veiligde modusmaar niet in normale als hij video kaart drivers laadt, krijg je die stome atikmdag fout zou oplosbaar zijn echter moet ik dat eens uitvogelen als hij echt defect was mag veilige modus ook niet normaal werken!quote:
Voor 600 euro zet je nieuw iets beters in elkaar dus gelijk verkopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Te laag heb al een bod van 600 op marktplaats.
Pc plus monitoren.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De monitoren in set of de pc + monitoren als set?
"Beste" fortunafan,quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Je voegd geen waarde toe als je graag discussies wilt hebben we in v&a sc, of ga je naar de DIG sectie. Ga geen topics lopen verzieken, doe ik ook niet bij u.
Voor uw info "beste" ericosman,quote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef ericosman het volgende:
[..]
"Beste" fortunafan,
Leer ABN en wat voor computer je hebt want het is om te huilen.
Je weet niet wat er voor onderdelen in zitten en als ze je wat vragen dan antwoord je als een autist die het niet weet.
Ik ken dat blue screentje en dat betekend dat je videokaart naar de haaien is,quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moe k dus een pc in de fik steken die weer supper draaid bij een nieuwe videokaart, jij bent gestoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Speakerfreak95 het volgende:
[..]
Ik ken dat blue screentje en dat betekend dat je videokaart naar de haaien is,
Tevens, een Core 2 DuoIk geef je 10 euro om deze hoop schroot in de fik te steken en het te filmen
Nee jij bent gek man, die videokaart is kapot, de pc is oude zooi, je kast is verrot, je hebt een grote stof zooi er in zitten, niet alle fans werken naar behoren (zie foto) En je vraagt er 900 piek voor,quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moe k dus een pc in de fik steken die weer supper draaid bij een nieuwe videokaart, jij bent gestoord.
Je weet dat water van dat natte spul is, wat door leidingen stroomt? Er is namelijk volgens die foto's helemaal niks water gekoeld in die kast.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:14 schreef fortunafan het volgende:
[..]
De kast is water gekoeld met die turbo ventilater op de foto in het midden.
Dit dus ook..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
Je weet dat water van dat natte spul is, wat door leidingen stroomt? Er is namelijk volgens die foto's helemaal niks water gekoeld in die kast.
Dat is uw probleem, en nee ik ben niet gestoord of dronken tevens ben je geen waarde erbij en heb ik bij deze aangevraagd aan de staf om deze nutteloze reacties te verwijderen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef Speakerfreak95 het volgende:
[..]
Nee jij bent gek man, die videokaart is kapot, de pc is oude zooi, je kast is verrot, je hebt een grote stof zooi er in zitten, niet alle fans werken naar behoren (zie foto) En je vraagt er 900 piek voor,
Voor 350,- zet ik een nieuwe pc in elkaar die nieuw is, garantie heeft en perfect werkt.
Hoe kom je eigenlijk bij die vraagprijs? Was je stronk of zo toen je dit topic aanmaakte?
En nog wat, typ correct Nederlands man, ik kan met moeite lezen wat je schrijft.
De groote fan heeft waterkoeling om de lucht in de kast kouder te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
Je weet dat water van dat natte spul is, wat door leidingen stroomt? Er is namelijk volgens die foto's helemaal niks water gekoeld in die kast.
Kan je dat aantonen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef fortunafan het volgende:
[..]
De groote fan heeft waterkoeling om de lucht in de kast kouder te maken.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maak eens een foto van je waterkoeling, of is dat niet mogelijk?
kast is van 2011zquote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Speakerfreak95 het volgende:
En als ik het goed zie dan is de kast van 2005,
Dat geeft mijn 2012 model MacBook Pro Retina weer met een ECHTE Core I7, 16Gb ram en een 512Gb SSD
Foto staat er op. Is de groote fan in het midden die is watergekoeld. Vandaar dat die ook zo groot is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maak eens een foto van je waterkoeling, of is dat niet mogelijk?
Dat is een fan die luchtgekoeld is ;/quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Foto staat er op. Is de groote fan in het midden die is watergekoeld. Vandaar dat die ook zo groot is.
Nogmaals deze pc is speciaal gebouwd voor het gamen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Trouwens ik kreeg nog een brainwave, je schreef net dat je hier Call Of Duty Black Ops II op kan spelen, maar mijn desktop met een Core i7 2600K en een Xfx GTX580 gaat dit niet op de aller hoogste instellingen, tevens met 12Gb ram en een simpele 60Gb opstart SSD.
Ik ga niet alles aantonen,quote:
Als je dat niet aan kunt tonen dan lieg je gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ik ga niet alles aantonen,
Er is toch geen intresse dus waarom zou ik me dan de moeite doen?
Niemand gaat dit stuk schroot kopen voor die prijs, dus liegen kan 'ie zich veroorloven.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Als je dat niet aan kunt tonen dan lieg je gewoon.
Precies.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Als je dat niet aan kunt tonen dan lieg je gewoon.
Dat is van de fan niet van de kast kast is 2011.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Ben even achter mijn Hp laptop gegaan en ik zie toch duidelijk 2005/2006 staan.
Zie rode cirkeltje.
[ afbeelding ]
Gast, die zijplaat hoort toch bij de kast :/quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Dat is van de fan niet van de kast kast is 2011.
Gast 600/700 is wat de beeldshermen hebben gekost dat is geen vraagprijs.quote:
Letterlijk gezien vraag ik rond de 375 voor de pc en 475 voor de beeldshermen.... Dus afterall is dat niet teveel gevraagd tevens zijn deze beeldshermen ultra dun en zuinig, kosten 600/650 nieuwquote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef ava85 het volgende:
[..]
Nee meer, hij begon geloof ik op 1650, 1450 weet ik zelfs 100% zeker.
Overigens, fortunafan, de mensen die jij hier beschuldigt van het niet toevoegen van waarde voegen dat wel degelijk toe door aan te tonen dat je prijs totaal niet in verhouding staat tot je systeem. Dat vind ik jou niet te verwijten, want je hebt zelf geen flauw idee wat je in je bezit hebt, dat blijkt wel uit je reacties op vragen over wat de specs. De waarde die zij toevoegen is alleen niet in jouw belang, daarom reageer je zo boos, maar dat is onterecht. Jij hebt het recht je spullen hier aan te bieden, andere users hebben het recht om te vragen om meer informatie en om in het geval van een veel te hoge vraagprijs dit aan te tonen o.b.v. argumenten.
In dat kader zijn je schermen een mooi voorbeeld. Jij blijft ze aanhalen alszijnde schermen van samen 600/700 euro, maar je koopt er tegenwoordig al 2 voor 350 euro. De huidige nieuwprijs kun je gebruiken om je vraagprijs vast te stellen bij spullen die nog te koop zijn, niet de prijs die jij er ooit voor betaald hebt.
$229.47 per stuk. De monitor, that is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Letterlijk gezien vraag ik rond de 375 voor de pc en 475 voor de beeldshermen.... Dus afterall is dat niet teveel gevraagd tevens zijn deze beeldshermen ultra dun en zuinig, kosten 600/650 nieuw
Je bent het toch met me eens dat je scherm hier voor 185 incl verzendkosten te koop staat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Letterlijk gezien vraag ik rond de 375 voor de pc en 475 voor de beeldshermen.... Dus afterall is dat niet teveel gevraagd tevens zijn deze beeldshermen ultra dun en zuinig, kosten 600/650 nieuw
Ik veroorzaak geen ruzie hoor. Ik link gewoon naar een topic van jou. Als je nou eens normaal typt, weet waar je over praat, en er een redelijk prijskaartje aan had gehangen, dan had je topic niet zoals dit geworden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Je begint nu een ruzzie te veroorzaken ga vooral zo verder eikel dat je bent.
Het had ook niet zo hoeven te worden als je nu gewoon weg bleef, dan kwam ik erElf wel achter als we geen biedingen waren maarnee, we moeten het zo nodig verzieken zo als jullie in het laatste topic deden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik veroorzaak geen ruzie hoor. Ik link gewoon naar een topic van jou. Als je nou eens normaal typt, weet waar je over praat, en er een redelijk prijskaartje aan had gehangen, dan had je topic niet zoals dit geworden.
Is gewoon veel. Intel Core 2 Duo heb ik nu in mijn 5 jaar oude laptop zitten. Ik doe dit echt niet om met je te kloten, maar het is gewoon teveel.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef fortunafan het volgende:
650 is maximaal dat ik vraag hoe klinkt dat?
650 zal ie blijven. Vind ik wel laag zat en anders heeft het geen nut meer om hem te verkopen.kan het geld wel gebruiken voor de nieuwe imac die ik tweedehands ga haalen in de buurt..quote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat de prijs over 2 dagen is.
Lijkt me een deal, als je de prijs naar 500,- doet inclusief de 2 schermen, dan heb je een kans dat je hem nog wel kwijt raakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Prima, zullen we gewoon zeggen succes met de verkoop en het hierbij laten?
Dank u:)quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef rene90 het volgende:
Oke in de herkansing. De helft kon gedelete worden i.v.m. reacties van users die wat liepen te rellen maar de andere helft zijn gewoon relevante vragen over de computer fortunafan. Als bepaalde computer schermen eerst 600 euro gekost hebben zijn die dat nu totaal niet meer waard. Die prijzen zakken nou eenmaal enorm.
Daarnaast zijn de vragen over de leeftijd van de kast, de exacte specs en de vermeende waterkoeling wat niet het geval is ook logisch. Probeer die dus gewoon te beantwoorden.
Voor de users, zie je jouw reactie niet meer terug dan was hij blijkbaar niet gewenst. Herhaling van die reactie is ook niet nodig dus. Danku
Waar zit volgens jou de waterkoeling? Op de foto is niks terug te vinden namelijk en is het gewoon lucht gekoeld. Foto's van je waterkoeling want ik (en andere users) zien het namelijk niet. Tevens ook omdat je wel de gewone koelers op de verschillende dingen ziet zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Dank u:)
Tevens de waterkoeling zit in het midden van de kast en zorgt dus dat de kast extra verkoeld is aangezien er veel aperatuur inzit dat lekker warm word bijv de videokaart.de kast dateerd inderdaad dus uit 2006 heb het net nagekeken echter de aperatuur die erinzit heeft niks met de kast leeftijd te maken
Ja klopt de water koeling is de metale ventilater die zo uit ziet als een filter...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waar zit volgens jou de waterkoeling? Op de foto is niks terug te vinden namelijk en is het gewoon lucht gekoeld. Foto's van je waterkoeling want ik (en andere users) zien het namelijk niet. Tevens ook omdat je wel de gewone koelers op de verschillende dingen ziet zitten.
Het punt van een ventilator is koude lucht blazen..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ja klopt de water koeling is de metale ventilater die zo uit ziet als een filter...
Je hebtvde fan env dan loopt hij nog verder en daar zou bolgens alles dan in de systeem een "water koeling" moeten zitten weet het niet zeker maar die blaasst wel koude lucht erachter uit.. Dus neem dan ook aan dat hetwater koeling is,
Is geen waterkoeling tenzij een andere user dit wel kan bevestigen. Wat ik ervan weet is het gewoon een normale koeler op je processor. Ook geen enkele slang te zien op de foto waar eventueel water doorheen kan gaan. Een koeling heeft ook een pomp waardoor het water rond kan pompen en het water ook ergens wordt gekoeld en dit is ook niet te zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ja klopt de water koeling is de metale ventilater die zo uit ziet als een filter...
Je hebtvde fan env dan loopt hij nog verder en daar zou bolgens alles dan in de systeem een "water koeling" moeten zitten weet het niet zeker maar die blaasst wel koude lucht erachter uit.. Dus neem dan ook aan dat hetwater koeling is,
http://farm9.static.flickr.com/8222/8441373744_3d74427964.jpg deze zit niet op de voeding of moederbord is apartcbevestigd volgens alles is dit de water koeling.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is geen waterkoeling tenzij een andere user dit wel kan bevestigen. Wat ik ervan weet is het gewoon een normale koeler op je processor. Ook geen enkele slang te zien op de foto waar eventueel water doorheen kan gaan. Een koeling heeft ook een pomp waardoor het water rond kan pompen en het water ook ergens wordt gekoeld en dit is ook niet te zien.
Ik zie geen buisjes lopen door je systeemquote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef fortunafan het volgende:
[..]
http://farm9.static.flickr.com/8222/8441373744_3d74427964.jpg deze zit niet op de voeding of moederbord is apartcbevestigd volgens alles is dit de water koeling.
Dat is een gewone fan, niks bijzonders. Zie ook google hoe waterkoeling er wel uit hoort te zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef fortunafan het volgende:
[..]
http://farm9.static.flickr.com/8222/8441373744_3d74427964.jpg deze zit niet op de voeding of moederbord is apartcbevestigd volgens alles is dit de water koeling.
De fotocdie jij hebt is liquid cooling je hebt drie soortenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is een gewone fan, niks bijzonders. Zie ook google hoe waterkoeling er wel uit hoort te zien.
https://www.google.nl/sea(...)EOUa_8AuGZ0QX--YCQDQ
Lijkt erveel op ja maar deze is ietsjes anders zal morgen het merk proberen te achterhaalenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef kabouter1986 het volgende:
Dat is deze koeler
http://tweakers.net/price(...)0-led/specificaties/
Zit gewoon op je processor bevestigd en dus op je moederbord.
Geen waterkoeling in ieder geval.
Dan gaat het topic nu op slot tot je me kan vertellen wat het merk / type is van deze fan die volgens iedereen niet gekoeld is op de manier zoals jij zegt. En tot dat duidelijk is heeft dit topic geen nut, onjuiste informatie kan niet natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Lijkt erveel op ja maar deze is ietsjes anders zal morgen het merk proberen te achterhaalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |