stahpquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Leila Bakhti![]()
GG jij hebt zo'n goede smaak
Eindelijk erkenningquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Leila Bakhti![]()
GG jij hebt zo'n goede smaak
Dan mag je beginnen met `echt'' mooie vrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stimuleer het posten van mooie vrouwen in deze SC.
Zie OPquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan mag je beginnen met `echt'' mooie vrouwen
Jij baasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Denken dat ik deze niet kenEmmanuelle nog wat, speelde ook in dont mess with the zohan
Op die foto van jou is ze wel aardig trouwens.quote:
Mijn foto is een ander, vind die in de OP mooierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die foto van jou is ze wel aardig trouwens.
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn foto is een ander, vind die in de OP mooier
Had ik alquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
gaygay je bent vergeten om bij de op te zetten:
wat roept ze naar ons
oid
Ohja, ik dacht dat je dat toen eronder had gezetquote:
Vooral rond haar ogen inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat je dat toen eronder had gezet
Eetsmakelijkquote:
spannond :$ :$ :$quote:
Tjaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat probeer je subtiel te beledigen
Mensen zonder smaak enzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat probeer je subtiel te beledigen
wow vet toevalligquote:
Hoe omschrijf je het dan, dat onze breinen elkaar zo goed aanvoelen?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat 'ZZZZ' weggehaald. Het verneukte de layout.
Deed heppiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik neem ze niet aan, boze PI alles
Dat komt omdat we allebei een brein hebben en mensen zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe omschrijf je het dan, dat onze breinen elkaar zo goed aanvoelen?
Hoe zou het wel kunnen bestaan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet bestaan
Sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat 'ZZZZ' weggehaald. Het verneukte de layout.
Wat gemeen van hemquote:
Het is een woord dat een sitiuatie aan duidt waarbij het lijkt alsof er iets meer achter de situatie zit dan er eigenlijk achter zit. Dat kan gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe zou het wel kunnen bestaan?
dat is ook toevalligquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allebei een brein hebben en mensen zijn
we zijn nu aan het nagenietenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat gemeen van hem
Gewoon even een vraag he, jullie zijn nu samen en ipv samen leuke dingen te gaan doen gaan jullie FOK!ken?
jong is niet 18+ verboten om over te pratenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan?
Doen ik en me vriendin ook hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat gemeen van hem
Gewoon even een vraag he, jullie zijn nu samen en ipv samen leuke dingen te gaan doen gaan jullie FOK!ken?
Hebben jullie seks gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jong is niet 18+ verboten om over te praten
ssssstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hebben jullie sterke drank gedronken
Ja en nu voel ik me forever alone thxquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doen ik en me vriendin ook hooraf en toe tijdens tv kijken bijvoorbeeld even FOK checken enzo
Ohh sorry straks leest de aivd heet en zoeken ze jullie opquote:
Het gebeurd niet ''zomaar'', alles is van te voren bepaald en is een samenloop van omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is een woord dat een sitiuatie aan duidt waarbij het lijkt alsof er iets meer achter de situatie zit dan er eigenlijk achter zit. Dat kan gewoon.
Is het niet. Alles is geheel willekeurig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het gebeurd niet ''zomaar'', alles is van te voren bepaald en is een samenloop van omstandigheden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het niet. Alles is geheel willekeurig.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza gegeten, jammer, geen bami gehad
xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Bewijs het tegendeel.quote:
Lol hoe kan je nou geen bami een je bent toch Aziatischquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Niks is willekeurig. Alles is oorzaak-gevolg, actie-reactie. Als ik tegen een bal aan schop dan rond ie weg, als ik dat de volgende keer precies hetzelfde doe in de dezelfde omstandigheden dan komt ie bal precies hetzelfde terecht als vorige keer. Het is niet zo dat is willekeurig ergens heen roltquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
xdxd
[..]
Bewijs het tegendeel.
wat een baas is jouw moeder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder vind het geluid van de iphone beter dan van mijn mac______
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat een baas is jouw moeder.
Back trouwens
hequote:
Dientjequote:
Subway..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
woensdag ga ik eindelijk subway eten
Oh ik bedenk me nu ineens dat je natuurlijk vega bentquote:
Vleesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik bedenk me nu ineens dat je natuurlijk vega bent
Geen broodjes met vlees van de subway
Veggie Delitequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik bedenk me nu ineens dat je natuurlijk vega bent
Geen broodjes met vlees van de subway
Dat is waar jaquote:
Naturalistische drogreden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niks is willekeurig. Alles is oorzaak-gevolg, actie-reactie. Als ik tegen een bal aan schop dan rond ie weg, als ik dat de volgende keer precies hetzelfde doe in de dezelfde omstandigheden dan komt ie bal precies hetzelfde terecht als vorige keer. Het is niet zo dat is willekeurig ergens heen rolt
Die geur alleen al als je binnen komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Subway melt
Chicken Pizzola
Italian BMT
Subway![]()
Uhu. Zoveel beter dan de Mac of ietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Die geur alleen al als je binnen komt![]()
Oh mac lust ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Zoveel beter dan de Mac of iets
milkshakesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mac lust ik ook wel hoormac flurry
Waarom?quote:
Ik snap niets van meisjes, zo'n meisje zei dat ze me niet leuk vond, dus toen vroeg zo'n ander meisje haar om mijn nummer, wilde ze het niet geven. Nu praat ik dus weer met haar maar is ze helemaal boos dat ik een ander meisje mijn nummer wilde geven.quote:
Gewoon contact verbrekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niets van meisjes, zo'n meisje zei dat ze me niet leuk vond, dus toen vroeg zo'n ander meisje haar om mijn nummer, wilde ze het niet geven. Nu praat ik dus weer met haar maar is ze helemaal boos dat ik een ander meisje mijn nummer wilde geven.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niets van meisjes, zo'n meisje zei dat ze me niet leuk vond, dus toen vroeg zo'n ander meisje haar om mijn nummer, wilde ze het niet geven. Nu praat ik dus weer met haar maar is ze helemaal boos dat ik een ander meisje mijn nummer wilde geven.
quote:
Evening!quote:
quote:
welke?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik vind haar eigenlijk wel leuk
Laat jij haar dan later ook jou leven bepalen wat je wel en niet mag?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik vind haar eigenlijk wel leuk
Jij meent te spreken namens?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En waarom zouden wij neuks geven?
de eerstequote:
Als ik dan een relatie met haar kan hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laat jij haar dan later ook jou leven bepalen wat je wel en niet mag?
Zo ver moet je nooit gaan voor iemandquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de eerste
[..]
Als ik dan een relatie met haar kan hebben
Maar dan laat je haar over je heen lopen, dan ben je een mietje..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet doen, rare chickquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de eerste
[..]
Eetsequote:
Jawelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat heeft hier niks mee te maken
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja ik eet zo vroegouders (lees: moeder) zijn verschrikkelijk ouderwets. Mijn ma dacht dat ik blowde want ''al die studenten zijn van die geitenwollensokkentypes''
DAFUQ, man, DAFUQ
Je moeder is gewoon bezorgdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja ik eet zo vroegouders (lees: moeder) zijn verschrikkelijk ouderwets. Mijn ma dacht dat ik blowde want ''al die studenten zijn van die geitenwollensokkentypes''
DAFUQ, man, DAFUQ
Don'tquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de eerste
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DAFUQ, man, DAFUQ
Met verkeerde verouderde vooroordelen.quote:
Dat begrijp ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stuart ik maak maar een grapje
STUAART![]()
Dat hebben veel ouders, kan je ze niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met verkeerde verouderde vooroordelen.
Ya might be rightquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben veel ouders, kan je ze niet kwalijk nemen
Ik ook hi5quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
Al die ouders hier__
Ik heb nog best chille ouders
Heb ergere oudersquote:
was?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik lees mijn ogen topics terug van toen ik net begon, wat was ik een vreselijk user zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Hoe komt dat?quote:
Mijn eerste posts, depressief forever alone kind zonder social skillsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik lees mijn ogen topics terug van toen ik net begon, wat was ik een vreselijk user zeg
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
was?ja ik post nu eigenlijk allemaal nog maar in een duistere SC ergens ver diep weggepleurisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
even kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste posts, depressief forever alone kind zonder social skills
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste posts, depressief forever alone kind zonder social skills
Waarom heeft dat een maand moeten durenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef badschaap het volgende:
waarschijnlijk vanavond eindelijk weer es stappen na een maand
cyborgs hebben ook ouders en gevoel!!quote:
Of ik kon niet, of een van die andere 2 konden niet, of die moesten al om 1 uur thuis zijn etc.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom heeft dat een maand moeten duren
Cyborgs hebben makers en kunstmatige gevoelens, dat is wat anders manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
cyborgs hebben ook ouders en gevoel!!
You're not the droid I'm looking for xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Cyborgs hebben makers en kunstmatige gevoelens, dat is wat anders man
Nou, hopelijk is het gezellig danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
Of ik kon niet, of een van die andere 2 konden niet, of die moesten al om 1 uur thuis zijn etc.
autistische cyborgquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Cyborgs hebben makers en kunstmatige gevoelens, dat is wat anders man
Nog geen womanizer, but getting therequote:
skippy xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
You're not the droid I'm looking for xdxd
Als je een interessant leven hebt wel ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
Als je een boek schrijft over je leven, verdien je dan veel?
Als je het interessant genoeg weet te vertellenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
Jij niet denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
Dat hoeft geen eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een interessant leven hebt wel ja.
Wat lul jij nou opeens DAT HEEFT ER TOCH NIETS MEE TE MAKEN XDXDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
glazen borden op vierkante buizerds
Als jij denkt dat veel mensen het zullen lezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een interessant leven hebt wel ja.
Ik hossel mijn money en ga voor mij shine.. dus jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je het interessant genoeg weet te vertellen
Als je elke dag thuis zit achter de geraniums kan je daar niet bijster spectaculair over vertellen hoorquote:
niks mee te maken..... pret.... patat.. jij bent een autistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat lul jij nou opeens DAT HEEFT ER TOCH NIETS MEE TE MAKEN XDXD:D
Dit, dacht dat ik faaldequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:53 schreef Dientje12 het volgende:
Wrm blijven quotes na reageren in de typbox?
Rage dit dat alles
ja echt vervelend als vogelstront aan je broekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, dacht dat ik faalde
Vandaag 1x gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:53 schreef Dientje12 het volgende:
Wrm blijven quotes na reageren in de typbox?
Rage dit dat alles
ja echt vervelend als vogelstront aan je broekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, dacht dat ik faalde
Wooohooooquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik word misschien een " haar " model
Geen ''hij'' ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Wij mannen prefereren meestal kaalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet van bovenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij mannen prefereren meestal kaal
picsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Kort haar kan ik nog wel eens waarderenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Per man verschillend toch?
Genoeg mannen die kale vrouwen opwindend vinden toch
Ik ken geen mannen die kale vrouwen opwindend vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Per man verschillend toch?
Genoeg mannen die kale vrouwen opwindend vinden toch
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kort haar kan ik nog wel eens waarderen
Maar je dans carriere dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet het nog misschien worden
Hij wil gewoon fappenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet het nog misschien worden
pittige kapselsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kort haar kan ik nog wel eens waarderen
No fap february.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op een duur wil jij het ook wel weer
Mijn tante uit China is nu een baantje voor me aan het zoeken, er werd wel naar een zumba lerares gezocht, maar voor een lange periode, dusquote:
Wrm niet bruin worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn tante uit China is nu een baantje voor me aan het zoeken, er werd wel naar een zumba lerares gezocht, maar voor een lange periode, dus
Nu is ze modellenwerk aan het zoeken voor mij, alleen moet ik dan niet "bruin" wordenWat een onzin weer, maarja, dan ga ik rond lopen met een tyfus paraplu terwijl de zon schijnt
Leeftijd?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef badschaap het volgende:
echt fuck me ouders met hun om 1 uur thuis zijn
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef badschaap het volgende:
echt fuck me ouders met hun om 1 uur thuis zijn
modellenwerk in China?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn tante uit China is nu een baantje voor me aan het zoeken, er werd wel naar een zumba lerares gezocht, maar voor een lange periode, dus
Nu is ze modellenwerk aan het zoeken voor mij, alleen moet ik dan niet "bruin" wordenWat een onzin weer, maarja, dan ga ik rond lopen met een tyfus paraplu terwijl de zon schijnt
Hmmmz, dan is het wellicht een beetje flauwquote:
Beter dan een egocentrische melkpak die achter een schermpje zit te werkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Staat gelijk aan buiten werken = armoede
dan gaan ze lekker slapen. Ik kom wel thuis hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dan is het wellicht een beetje flauw
Ze zijn natuurlijk bezorgd en willen opblijven zodat ze goed kunnen slapen in de wetenschap dat jij heelhuids bent thuis gekomen
Dan is het opzich wel apart.quote:
Het blijft lastig. Ik snap wel dat jij niet om 1am al thuis wil zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
dan gaan ze lekker slapen. Ik kom wel thuis hoor.
Tis maar 7 km fietsen, over wegen waar toch bijna niemand overheen rijd
In Azië vindt men dat mooiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter dan een egocentrische melkpak die achter een schermpje zit te werken
De plek voor de perfect crimequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
De plek voor de perfect crimequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In Azië vindt men dat mooi
Wooooop wooooopquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Faux. het volgende:
Ik heb een post in MED_!
MED / Nieuwe hooligan op VBL.
ja dat vind ik leuk oké
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef badschaap het volgende:
ik hoop echt dat ze nu meteen doodvallen.
Klinkt wel leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik daar op vakantie ben ja.
Ja waarom is dat er opeens?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
Wel lastig soms inderdaad met tekst dat blijft staan na het quoten
Maar eh ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan? Waar ga je dan wonen? Ik snap dat je boos bent maar dood is wel erg definitiefquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef badschaap het volgende:
ik hoop echt dat ze nu meteen doodvallen.
Het zou me niets verbazen. Dat wijf veroorzaakt meer ellende dan dat ze goed doetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja waarom is dat er opeens?
Jaenette zeker weer
Maar eh ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, tijd voor een KLB topic!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
Wel lastig soms inderdaad met tekst dat soms blijft staan na het quoten
Probeer het eens in BUGquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar eh ?
Mag ik pics van jou voeten?
[..]
Ja, tijd voor een KLB topic!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar eh ?
[..]
Ja, tijd voor een KLB topic!!
Waarom????quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar eh ?
Je mag niet in KLB klagen over het forumquote:
Wat een mietjes zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag niet in KLB klagen over het forum
Goed idee wel, misschien kan ik voet/schoen model worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien omdat ik je kan keuren voor modellen werk?
Ja, het zal een eer zijn toch om je voet te zien aan het raam bij de scapino of de zeemanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goed idee wel, misschien kan ik voet/schoen model worden.
Precies, kunnen mensen met een voetfetisj erop fappen enzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, het zal een eer zijn toch om je voet te zien aan het raam bij de scapino of de zeeman
Sorry manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
Stuart, door jou is mijn topic gesloten
Elk topic van mij die een slotje krijgt is een steek in me hart
Woooop woooop Supersof in je regenpakquote:
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop woooop Supersof in je regenpak![]()
![]()
![]()
Nee niet zoquote:
Pizzaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen waarvan de topics gesloten worden
[..]
SOF
Fap sporen op het raamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, kunnen mensen met een voetfetisj erop fappen enzo.
En ik zie geen tegenstand, nigger dit is geen wedstrijdquote:
Yo ik ben AJ en ik ben coolquote:
jawel hoor, met jou dan?quote:
Wajoohhhhhhhhhh kaolo harde diss hier, ziekkkkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yo ik ben AJ en ik ben cool
Als het je niet bevalt dan sla ik je op je smoel
oHHhHHHHakahbOqxqhsnxebe
Pizza_Pepperoni ik neuk je moederquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En ik zie geen tegenstand, nigger dit is geen wedstrijd
Pizza is online als een pasgemaakte website
Het monster is wakker voor jullie is het bedtijd
Zelfs met een Tomtom zijn jullie de weg kwijt
omgquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wajoohhhhhhhhhh kaolo harde diss hier, ziekkkk
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
ik moest lachen. mn moeder: wattisur. kei geïrriteerd
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
ik moest lachen. mn moeder: wattisur. kei geïrriteerd
Misselijk van me lyrics, ja ik kots me shitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
En dan nog iets met put your hands up yoyoyoyoy
niggas. F*ck
Altijd goed idd, weekendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prima, weekend dus ik ben blij
Anjoy-Joy, waarom ben je zo behaardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oHHhHHHHakahbOqxqhsnxebe
Elke dag hossel ik mijn money zo goed als mijn shinequote:
Je moeder is een sletquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Pizza_Pepperoni ik neuk je moeder
ze was lekker maar je zusje was goeder
Echt lelijk, half Engels en half Nederlandsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misselijk van me lyrics, ja ik kots me shit
Ik drop die shit en niemand komt zo hot als dit
Ze bedoelden mij toen ze zeiden wie de bom was
I'll make it rain, als je wilt op een zondag
hater gaat weer hatenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt lelijk, half Engels en half Nederlands
Zieke tekstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oHHhHHHHakahbOqxqhsnxebe
Dat kan je toch niet wetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anjoy-Joy, waarom ben je zo behaard
ik heb dit al bij je pooier aangekaart
Ja sorry maar die is echt heel slechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
joooo hier is supersof
ik ben super tof
ik heb een hond
en die stinkt uit zijn mond__
supersof ik rap je eruitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
joooo hier is supersof
ik ben super tof
ik heb een hond
en die stinkt uit zijn mond__
weet ik tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry maar die is echt heel slecht
over en uitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
supersof ik rap je eruit
hondensnuit
Yo AJ, neem je kroepoek lekker meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet weten
je kan niet aan mij meten
de enige money die jij hosselt is achter het stationquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Elke dag hossel ik mijn money zo goed als mijn shine
Mensen willen weten wat ik doe voor mijn shine.
Dus ik.... hossel die money mensen willen mij zijn.
Maar beter weten ze maar niet wat ik doe in me crime time..
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yo AJ, neem je kroepoek lekker mee
Je doet alleen maar bami eten
en die chickies van US die kunnen dat weten
YOYOYO
Je weet niks van mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hater gaat weer haten
schaal 10 op 10
vast even veel als de lullen die in je zaten
OOOOOHHHHHH
hamerhaai we weten allemaal hoe het met jou zitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ewa ik ben die hamerhaai
mijn lyrics zijn rauw
de jouwe zijn taai
kijk uit ik nak je vrouw
Wat een simpele rijmsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moeder is een slet
ze heeft geen skills in bed
Nigger ben zeker ik own die shit
zoals ik vanavond weer in je zusjezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |