even kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste posts, depressief forever alone kind zonder social skills
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste posts, depressief forever alone kind zonder social skills
Waarom heeft dat een maand moeten durenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef badschaap het volgende:
waarschijnlijk vanavond eindelijk weer es stappen na een maand
cyborgs hebben ook ouders en gevoel!!quote:
Of ik kon niet, of een van die andere 2 konden niet, of die moesten al om 1 uur thuis zijn etc.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom heeft dat een maand moeten duren
Cyborgs hebben makers en kunstmatige gevoelens, dat is wat anders manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
cyborgs hebben ook ouders en gevoel!!
You're not the droid I'm looking for xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Cyborgs hebben makers en kunstmatige gevoelens, dat is wat anders man
Nou, hopelijk is het gezellig danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
Of ik kon niet, of een van die andere 2 konden niet, of die moesten al om 1 uur thuis zijn etc.
autistische cyborgquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Cyborgs hebben makers en kunstmatige gevoelens, dat is wat anders man
Nog geen womanizer, but getting therequote:
skippy xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
You're not the droid I'm looking for xdxd
Als je een interessant leven hebt wel ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
Als je een boek schrijft over je leven, verdien je dan veel?
Als je het interessant genoeg weet te vertellenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
Jij niet denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
Dat hoeft geen eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een interessant leven hebt wel ja.
Wat lul jij nou opeens DAT HEEFT ER TOCH NIETS MEE TE MAKEN XDXDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
glazen borden op vierkante buizerds
Als jij denkt dat veel mensen het zullen lezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een interessant leven hebt wel ja.
Ik hossel mijn money en ga voor mij shine.. dus jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je het interessant genoeg weet te vertellen
Als je elke dag thuis zit achter de geraniums kan je daar niet bijster spectaculair over vertellen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |