Je moeder is gewoon bezorgdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja ik eet zo vroegouders (lees: moeder) zijn verschrikkelijk ouderwets. Mijn ma dacht dat ik blowde want ''al die studenten zijn van die geitenwollensokkentypes''
DAFUQ, man, DAFUQ
Don'tquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de eerste
[..]
Als ik dan een relatie met haar kan hebben
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja ik eet zo vroegouders (lees: moeder) zijn verschrikkelijk ouderwets. Mijn ma dacht dat ik blowde want ''al die studenten zijn van die geitenwollensokkentypes''
DAFUQ, man, DAFUQ
Met verkeerde verouderde vooroordelen.quote:
Dat begrijp ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stuart ik maak maar een grapje
STUAART![]()
Dat hebben veel ouders, kan je ze niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met verkeerde verouderde vooroordelen.
Ya might be rightquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben veel ouders, kan je ze niet kwalijk nemen
Ik ook hi5quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
Al die ouders hier__
Ik heb nog best chille ouders
Heb ergere oudersquote:
was?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik lees mijn ogen topics terug van toen ik net begon, wat was ik een vreselijk user zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Hoe komt dat?quote:
Mijn eerste posts, depressief forever alone kind zonder social skillsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik lees mijn ogen topics terug van toen ik net begon, wat was ik een vreselijk user zeg
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
was?ja ik post nu eigenlijk allemaal nog maar in een duistere SC ergens ver diep weggepleurisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |