quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef badschaap het volgende:
ik hoop echt dat ze nu meteen doodvallen.
Klinkt wel leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik daar op vakantie ben ja.
Ja waarom is dat er opeens?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
Wel lastig soms inderdaad met tekst dat blijft staan na het quoten
Maar eh ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan? Waar ga je dan wonen? Ik snap dat je boos bent maar dood is wel erg definitiefquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef badschaap het volgende:
ik hoop echt dat ze nu meteen doodvallen.
Het zou me niets verbazen. Dat wijf veroorzaakt meer ellende dan dat ze goed doetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja waarom is dat er opeens?
Jaenette zeker weer
Maar eh ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, tijd voor een KLB topic!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
Wel lastig soms inderdaad met tekst dat soms blijft staan na het quoten
Probeer het eens in BUGquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar eh ?
Mag ik pics van jou voeten?
[..]
Ja, tijd voor een KLB topic!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar eh ?
[..]
Ja, tijd voor een KLB topic!!
Waarom????quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar eh ?
Je mag niet in KLB klagen over het forumquote:
Wat een mietjes zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag niet in KLB klagen over het forum
Goed idee wel, misschien kan ik voet/schoen model worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien omdat ik je kan keuren voor modellen werk?
Ja, het zal een eer zijn toch om je voet te zien aan het raam bij de scapino of de zeemanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goed idee wel, misschien kan ik voet/schoen model worden.
Precies, kunnen mensen met een voetfetisj erop fappen enzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, het zal een eer zijn toch om je voet te zien aan het raam bij de scapino of de zeeman
Sorry manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
Stuart, door jou is mijn topic gesloten
Elk topic van mij die een slotje krijgt is een steek in me hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |