we zijn nu aan het nagenietenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat gemeen van hem
Gewoon even een vraag he, jullie zijn nu samen en ipv samen leuke dingen te gaan doen gaan jullie FOK!ken?
jong is niet 18+ verboten om over te pratenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan?
Doen ik en me vriendin ook hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat gemeen van hem
Gewoon even een vraag he, jullie zijn nu samen en ipv samen leuke dingen te gaan doen gaan jullie FOK!ken?
Hebben jullie seks gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jong is niet 18+ verboten om over te praten
ssssstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hebben jullie sterke drank gedronken
Ja en nu voel ik me forever alone thxquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doen ik en me vriendin ook hooraf en toe tijdens tv kijken bijvoorbeeld even FOK checken enzo
Ohh sorry straks leest de aivd heet en zoeken ze jullie opquote:
Het gebeurd niet ''zomaar'', alles is van te voren bepaald en is een samenloop van omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is een woord dat een sitiuatie aan duidt waarbij het lijkt alsof er iets meer achter de situatie zit dan er eigenlijk achter zit. Dat kan gewoon.
Is het niet. Alles is geheel willekeurig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het gebeurd niet ''zomaar'', alles is van te voren bepaald en is een samenloop van omstandigheden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het niet. Alles is geheel willekeurig.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza gegeten, jammer, geen bami gehad
xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Bewijs het tegendeel.quote:
Lol hoe kan je nou geen bami een je bent toch Aziatischquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Niks is willekeurig. Alles is oorzaak-gevolg, actie-reactie. Als ik tegen een bal aan schop dan rond ie weg, als ik dat de volgende keer precies hetzelfde doe in de dezelfde omstandigheden dan komt ie bal precies hetzelfde terecht als vorige keer. Het is niet zo dat is willekeurig ergens heen roltquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
xdxd
[..]
Bewijs het tegendeel.
wat een baas is jouw moeder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder vind het geluid van de iphone beter dan van mijn mac______
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat een baas is jouw moeder.
Back trouwens
hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |