Subway..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
woensdag ga ik eindelijk subway eten
Oh ik bedenk me nu ineens dat je natuurlijk vega bentquote:
Vleesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik bedenk me nu ineens dat je natuurlijk vega bent
Geen broodjes met vlees van de subway
Veggie Delitequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik bedenk me nu ineens dat je natuurlijk vega bent
Geen broodjes met vlees van de subway
Dat is waar jaquote:
Naturalistische drogreden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niks is willekeurig. Alles is oorzaak-gevolg, actie-reactie. Als ik tegen een bal aan schop dan rond ie weg, als ik dat de volgende keer precies hetzelfde doe in de dezelfde omstandigheden dan komt ie bal precies hetzelfde terecht als vorige keer. Het is niet zo dat is willekeurig ergens heen rolt
Die geur alleen al als je binnen komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Subway melt
Chicken Pizzola
Italian BMT
Subway![]()
Uhu. Zoveel beter dan de Mac of ietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Die geur alleen al als je binnen komt![]()
Oh mac lust ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Zoveel beter dan de Mac of iets
milkshakesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mac lust ik ook wel hoormac flurry
Waarom?quote:
Ik snap niets van meisjes, zo'n meisje zei dat ze me niet leuk vond, dus toen vroeg zo'n ander meisje haar om mijn nummer, wilde ze het niet geven. Nu praat ik dus weer met haar maar is ze helemaal boos dat ik een ander meisje mijn nummer wilde geven.quote:
Gewoon contact verbrekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niets van meisjes, zo'n meisje zei dat ze me niet leuk vond, dus toen vroeg zo'n ander meisje haar om mijn nummer, wilde ze het niet geven. Nu praat ik dus weer met haar maar is ze helemaal boos dat ik een ander meisje mijn nummer wilde geven.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niets van meisjes, zo'n meisje zei dat ze me niet leuk vond, dus toen vroeg zo'n ander meisje haar om mijn nummer, wilde ze het niet geven. Nu praat ik dus weer met haar maar is ze helemaal boos dat ik een ander meisje mijn nummer wilde geven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |