Dus je geeft toe, dat je een dikke koe bent?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom maar afspreken in een weiland hoor.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je geeft toe, dat je een dikke koe bent?
Ja je hebt gelijk....Feijenoord MOET wel kampioen worden als ik dit zo lees...pfffffquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
- Vitesse-uit was een mazzelgoal 92e minuut. Feijenoord was de hele wedstrijd beter.
- Ajax-uit waren de ploegen in evenwicht, Ajax was alleen veel effectiever. Twee persoonlijke fouten naaien je op en een mongloide immers, maar "op waarde geklopt door Ajax"... Nee.
- Ajax-thuis was Feijenoord de betere ploeg, overduidelijk. Ajax heeft 3 kansen gehad tegenover een mijoenmiljard van Feijenoord. Vermeer maakte twee reddingen die hij van zijn levensdagen niet meer gaat maken.
- Twente-thuis heeft 70 minuten op de eigen helft gevoetbald en hadden geen reet in te brengen in Rotterdam. Wederom enorme mazzel dat ze er een gelijkspel uit trokken.
Wat Twente-uit en PSV-uit betreft heb je overigens gewoon gelijk: dat waren twee wedstrijden waar Feijenoord 'geklopt' werd. Twee van de 6 dus even voor de duidelijkheid he idiootje.
Maar je lult dus weer eens kankerhard uit je nek. Scorebordjournalistiek.
Klopt helemaal. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om een randdebiel die beweert dat Feijenoord in al die partijen de onderliggende partij was, kwaliteitstechnisch gezien inferieur. Dat is gewoon niet waar, dat waren maar 2 van de 6 partijen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je elke wedstrijd goed speelt maar niet wint word je geen kampioen anders.Anders was PSV onder Rutten echt wel een keer kampioen geweest.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
- Ajax-uit waren de ploegen in evenwicht, Ajax was alleen veel effectiever. Twee persoonlijke fouten naaien je op en een mongloide immers, maar "op waarde geklopt door Ajax"... Nee.
Daar gaat het niet om teringdebiel. Het gaat hierom:quote:Op zondag 3 februari 2013 00:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....Feijenoord MOET wel kampioen worden als ik dit zo lees...pfffff
Je kan zeggen wat je wil, maar zowel Rene van der Gijp, Jan Boskamp en die gekken van Studio Voetbal delen die mening.quote:
Jij hebt echt een probleem hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om een randdebiel die beweert dat Feijenoord in al die partijen de onderliggende partij was, kwaliteitstechnisch gezien inferieur. Dat is gewoon niet waar, dat waren maar 2 van de 6 partijen.
Ik zat al op je te wachtenquote:
Een kerel die Ajax nooit goed vind en een Feijenoordfan. Goede referenties. SV heb ik geen idee, dat kijk ik niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar zowel Rene van der Gijp, Jan Boskamp en die gekken van Studio Voetbal delen die mening.. Daar hecht ik vooralsnog meer waarde aan dan reneger.
doe normaal debiel, stylo is een prima gast.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes,(even bullshitclichetje uit de kast trekken). Verder, roepen dat je in de top 3 eindigt (met andere woorden: alleen maar 1 wedstrijd meer winnen dan de ploegen boven je, met het op papier makkelijkste programma) is wel wat anders dan "Dit is de kampioenswedstrijd", he Mertensfan.
Zie hier het stereotype teringPSV-supporter waar ik echt zo'n gegronde hekel aan heb dat ik dit topic wil verneuken, zoveel mogelijk zout in de wonden wil strooien en zelfs liever de joden kampioen zie worden.
Waarom posten de kwaliteitsusers als LosBuenos, Lange_lans, Geo4kant, De_Boswachter et cetera niet vaker, en de pleurisdebieltjes als Tja, Stevenzenl, Davy, Stylo etc. gewoon NIET meer. Dan zou deze reeks echt serieus een van de leukste op Fok! zijn.
Die meningen zal ik ongetwijfeld allemaal gemist hebben, maar het slaat als een lul om een drumstel. Feyenoord heeft nooit een echte kans gehad om te winnen die wedstrijd. Ze hebben op één kans van Immers en een onterechte pingel die mis ging ook niet echt wat geforceerd ook. Streep je de kans van Immers weg tegen de kans van Eriksen hou je aan het eind van de balans nog steeds 2 terechte goals voor Ajax over.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar zowel Rene van der Gijp, Jan Boskamp en die gekken van Studio Voetbal delen die mening.. Daar hecht ik vooralsnog meer waarde aan dan reneger.
Van der Gijp vindt nooit een Nederlands team goed, weinig relevant die mening Adamesquote:Op zondag 3 februari 2013 00:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Een kerel die Ajax nooit goed vind en een Feijenoordfan. Goede referenties. SV heb ik geen idee, dat kijk ik niet.
Teringdebieltjesquote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om teringdebiel. Het gaat hierom:
"Niet winnen is niet erg, maar als jij DURFT te ontkennen dat Feijenoord NIET op waarde werd geklopt, dan verlies je echt alle geloofwaardigheid. Voor zover je die al had."
Dat is gewoon dikke bullshit.
Zwaar leven moet je hebben man.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Niet winnen is niet erg, maar als jij DURFT te ontkennen dat Feijenoord NIET op waarde werd geklopt, dan verlies je echt alle geloofwaardigheid. Voor zover je die al had."
Probeer het gescheld iets achterwege te laten aub.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is eenvrijgespeelde kans geweest van Ajax en dat was die van Eriksen (werd geen goal). Daartegenover stond Immers (onterechte pingel trouwens).quote:Op zondag 3 februari 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die meningen zal ik ongetwijfeld allemaal gemist hebben, maar het slaat als een lul om een drumstel. Feyenoord heeft nooit een echte kans gehad om te winnen die wedstrijd. Ze hebben op één kans van Immers en een onterechte pingel die mis ging ook niet echt wat geforceerd ook. Streep je de kans van Immers weg tegen de kans van Eriksen hou je aan het eind van de balans nog steeds 2 terechte goals voor Ajax over.(of 3? ben het serieus alweer vergeten)
Niet dat het een discussie is voor dit topic trouwens, want Feyenoord speelt geen rol van betekenis in de strijd op de titel.
niet zo verrassend dus dat hij Ajax dus niet goed vond spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van der Gijp vindt nooit een Nederlands team goed, weinig relevant die mening Adames.
HMF, je slaat onzin uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is eenvrijgespeelde kans geweest van Ajax en dat was die van Eriksen (werd geen goal). Daartegenover stond Immers (onterechte pingel trouwens).
Ergo: zonder debiele persoonlijke fouten was dit gewoon een 0-0 geworden. Feijenoord is niet 'overklast', Ajax was niet 'technisch superieur'. Was gewoon een gelijkspelpotje.
Dat zei hij niet, hij zei dat Ajax 'beter' was maar dat het een typische 0-0 wedstrijd was geweest als er geen persoonlijke fouten gemaakt zouden worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:07 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo verrassend dus dat hij Ajax dus niet goed vond spelen.
Als je een verdediging onder druk zet maakt die verdediging fouten. Was Ajax neit heer en meester dan hadden we de verdediging niet dermate onder druk kunnen zetten waardoor een Mathijsen de bal simpel inlevert.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is eenvrijgespeelde kans geweest van Ajax en dat was die van Eriksen (werd geen goal). Daartegenover stond Immers (onterechte pingel trouwens).
Ergo: zonder debiele persoonlijke fouten was dit gewoon een 0-0 geworden. Feijenoord is niet 'overklast', Ajax was niet 'technisch superieur'. Was gewoon een gelijkspelpotje.
Lul niet. Ajax was gewoon duidelijk sterker. Persoonlijke fouten dwing je af wordt er soms gezegd, en in die wedstrijd was dat zeker zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is het HMF-uurtje.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef RubenSosa het volgende:
Dit was toch het psv topic??
Of zit ik verkeerd?
Nee, je hebt gelijk. We dwalen af. Ajax-discussie mag evt. voortgezet worden in Ajax/Feyenoord-topic of SC.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef RubenSosa het volgende:
Of zit ik verkeerd?
Dit is het HMF topic.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef RubenSosa het volgende:
Of zit ik verkeerd?
Nee hoor. Zonder twee ultiem domme fouten (Janmaat, Mathijsen) had die pot gewoon een gelijkspel geworden. Dan had die bal van Fischer er namelijk ook nooit ingevlogen: zulke zaken gaan pas lekker lopen als een team gemakkelijk op voorsprong komt. Zie die 2 goals van PSV vandaag, beide prachtige goals, maar zo schiet je ze er echt niet in in een pot die niet lekker loopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF, je slaat onzin uit.
Groetjes je holmaat.
De Boer zei na die wedstrijd toch datnzijn team niet supergoed had gespeeld, en dan nog verliest Feijenoord kansloos. Feijenoord was echt slecht, verdedigend nig slechter dan PSV, die penalty van Immers was om te janken, en die rebound had ik met mijn lul nog wel over de doellijn gekregen. Ajax was die wedstrijd ECHT wel beter dan Feijenoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een eigen subforum:quote:Op zondag 3 februari 2013 00:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kan die geen eigen topic krijgen hier ?? Dan kan de rest verder discussie voeren.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een eigen subforum:
Onzin voor je leven!
Behalve dat Janmaat niet onder druk stond.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een verdediging onder druk zet maakt die verdediging fouten.
Mathijsen had een kilometer ruimte maar besluit tot TWEE keer toe met zijn oude lijf te kappen. Ja, dan geef je het nogal weg. Dat heeft niets met druk te maken, maar met een verschrikkelijk domme voetballer.quote:Was Ajax neit heer en meester dan hadden we de verdediging niet dermate onder druk kunnen zetten waardoor een Mathijsen de bal simpel inlevert.
De oorzaak was niet druk, maar gewoon domme domme fouten omdat ze niet nadenken. En nee, dat 'niet nadenken' komt niet door druk want ze hadden uren de tijd om een keuze te maken. Het was niet alsof Ajax aan het afjagen was of geweldig door onze verdediging heen combineerde.quote:Ergo: Ajax was wel degelijk superieur, je laat de oorzaak van de persoonlijke fouten wel heel simpel achterwege.
Baas deze man.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een eigen subforum:
Onzin voor je leven!
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
Mertens trouwens 31 doelpunten en 29 assists in 51 competitiewedstrijden voor PSV, toch erg netjes hoor
Jammer alleen dat hij het in de grote wedstrijden vaak of niet weet waar te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
Mertens trouwens 31 doelpunten en 29 assists in 51 competitiewedstrijden voor PSV, toch erg netjes hoor
Dat zijn cijfers die de gemiddelde voetballer in de Primera division niet eens op tafel kan leggen. Het gaat echter veel meer om de momenten waarop je die goals maakt. Mertens scoort niet vaak op belangrijke momenten IMHO.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
En tegen PSV.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
HMF stop even. Reality check. Feyenoord was dramatisch tegen Ajax.
Zelfs als dat zo is, was Ajax tevens dramatisch. Zoals gezegd, typische 0-0 wedstrijd. Anyway. Dan blijven er nog 3 wedstrijden over van de zes waar Feijenoord recht had op meer, te weten Vitesse-uit, Twente-thuis en Ajax-thuis. En waar Feijenoord dus z-e-k-e-r niet de onderliggende partij werd, of kwalitatief inferieur.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
HMF stop even. Reality check. Feyenoord was dramatisch tegen Ajax.
Das heel netjes, mag alleen iets minder grillig zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
Dat had ik allang toegegeven mijn jong, net als Twente-uit.quote:
Moest je Davy maar mod makenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:22 schreef GGMM het volgende:
En weer weg.![]()
Persoonlijk geflame mag ook achterwege blijven.
Vermoeiend dit.
Dat hoopt Advocaat idd. Is nog niet zeker.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Toivonen over een week of 2/3 weer inzetbaar.
Zou mooi zijn...NOG meer scorend vermogen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:56:53Topscorers @PSV na 34 officiële wedstrijden in dit seizoen: Matavz 19 goals - Wijnaldum 17 - Lens 12 - Mertens 12 - Strootman 7 reageer retweet
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 23:09:13PSV heeft dit seizoen een doelpuntengemiddelde van 3,48 in de Eredivisie. Dat is het hoogste moyenne OOIT in de hele PSV-historie reageer retweet
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 23:13:06PSV (73 goals) maakte dit Eredivisieseizoen meer goals dan Feyenoord (37) en FC Twente (35) bij elkaar #psvado reageer retweet
Bij Jong PSV neem ik aan? Heeft nog helemaal geen wedstrijdritme.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hoop dat hij in de basis staat bij Jong Oranje. Maar zal wel Luuk worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Locadia speelde ook weer als een baas die paar minuten. Hij is minstens gelijkwaardig aan Matavz.
Ook wel terecht natuurlijk, Luuk is een stapje verder.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoop dat hij in de basis staat bij Jong Oranje. Maar zal wel Luuk worden.
Die hype locadia scoort alleen tegen vvv & adoquote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef tja77 het volgende:
Ik wil de speelminuten<--->doelpunt ratio van Locadia wel weten in de competitie.
NAC uit ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hype locadia scoort alleen tegen vvv & ado
kom op gast, je gaat mij niet vertellen dat hij de nieuwe god is.
Dat zegt hij ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 goal per 47 minuten volgens mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef tja77 het volgende:
Ik wil de speelminuten<--->doelpunt ratio van Locadia wel weten in de competitie.
Uh, oke.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zo kan ik ook iets vertellen over een andere speler
Mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Locadia doet het inderdaad leuk, maar invallen als de tegenstander al stuk is, dan is het al gauw wat makkelijker aan je statistieken werken. Zelfde als met Depay vorig jaar. Echter zit er natuurlijk wel een veel betere kop op Locadia.
--> Cabral. 'nuff said.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef tja77 het volgende:
PSV heeft het gewoon prima gedaan. Als het op stoom is dan dendert het ook door.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
Aan voorgaande reacties te zien is het weer een feestje geweest in dit topic.
Was idd een mooi feestje in het stadion damnquote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV heeft het gewoon prima gedaan. Als het op stoom is dan dendert het ook door.
O die hebben we ook nog ja, ik zeg 200 goalsquote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was je stelling? Ik gooide er zomaar ff iets in.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou? 1 keer gescoort dit seizoen? Toch?
Totdat hij weer niet thuis geeft en weer afgebrand wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Mertens is blijkbaar van het mooi weer syndroom af, wat een speler
Doelpunt speelminuut ratio.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat was je stelling? Ik gooide er zomaar ff iets in.
Dat maakt het zo leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Totdat hij weer niet thuis geeft en weer afgebrand wordt.
Voetbalnog veranderlijker dan het weer
Afgebrand? Je bedoelt al die Ajax/Feyenoord fans die maar negatief blijven over Driesje? Je ziet PSVers Driesje niet zo snel afbranden, je kan niet tegen zijn statistieken ingaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Totdat hij weer niet thuis geeft en weer afgebrand wordt.
Voetbalnog veranderlijker dan het weer
Als jullie de komende 3 wedstrijden zonder puntverlies doorkomen dan doe je in ieder geval hele goede zaken om maar eens een open deur in te trappen. Helemaal omdat Ajax haar komende paar wedstrijden een stuk makkelijker lijken op papier.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat maakt het zo leuk.
Nu zijn we weer titelfavoriet nummer 1.
Ik heb anders vaak zat commentaar hier gelezen hoor. Dat hij er in uitwedstrijden niet staat, dat hij op de belangrijke momenten niet thuis geeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgebrand? Je bedoelt al die Ajax/Feyenoord fans die maar negatief blijven over Driesje? Je ziet PSVers Driesje niet zo snel afbranden, je kan niet tegen zijn statistieken ingaan.
Ajax gaat ws 9 punten pakken uit de volgende 3 wedstrijden, denk niet dat PSV dat zal lukken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jullie de komende 3 wedstrijden zonder puntverlies doorkomen dan doe je in ieder geval hele goede zaken om maar eens een open deur in te trappen. Helemaal omdat Ajax haar komende paar wedstrijden een stuk makkelijker lijken op papier.
Niet echt, ik lees vaak en heb zelden zoiets gezien.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak zat commentaar hier gelezen hoor. Dat hij er in uitwedstrijden niet staat, dat hij op de belangrijke momenten niet thuis geeft.
Maar goed, misschien lees jij wel andere berichten hier.
Verwacht dat PSV daaruit 6/7 punten haalt. Tegen wie moet Ajax (de volgende 3 wedstrijden)?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jullie de komende 3 wedstrijden zonder puntverlies doorkomen dan doe je in ieder geval hele goede zaken om maar eens een open deur in te trappen. Helemaal omdat Ajax haar komende paar wedstrijden een stuk makkelijker lijken op papier.
twitter:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 03-02-2013 om 00:06:07PSV-ADO mooie uitslag neergezet!! Zo hoort het leggoooo op naar vitesse!! reageer retweet
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet echt, ik lees vaak en heb zelden zoiets gezien.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste paar wedstrijden niet, maar ik vind hem meer inbreng hebben in uitwedstrijden dan Dries 'alleen goed in thuiswedstrijden' Mertens.
En nou doe ik nog niet eens een uitgebreide zoektocht. Dit kwam gelijk al naar boven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mertens heeft hetzelfde probleem als Dzsudzsak ook had en dat is goed presteren bij thuiswedstrijden en uitwedstrijden helemaal niks laten zien. Als je dan tegen een RKC totaal onzichtbaar bent dan wordt je gewoon gewisseld als de trainer denkt iets met een wissel te kunnen forceren.
vvv, roda, boekarest thuis en dan naar rkcquote:Op zondag 3 februari 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verwacht dat PSV daaruit 6/7 punten haalt. Tegen wie moet Ajax (de volgende 3 wedstrijden)?
Verwacht sowieso 6 punten en bij RKC kan van alles gebeuren dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vvv, roda, boekarest thuis en dan naar rkc
Niet uitgebreid zegt iequote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nou doe ik nog niet eens een uitgebreide zoektocht. Dit kwam gelijk al naar boven.
Dat gaat dus gewoon niet lukken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Vitesse en Utrecht moet sowieso 6 punten worden, Feyenoord minimaal 1
PSV speelt beter tegen een betere tegenstanderquote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom eigenlijk
het veldspel is geen haar beter geworden
Vond het vandaag af en toe best wel verzorgd moet ik zeggen. In hoeverre dat aan ADO lag moet nog blijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom eigenlijk
het veldspel is geen haar beter geworden
Vandaag beetje matig, maar dat kan ook aan die 11 man in eigen 16 liggenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vond het vandaag af en toe best wel verzorgd moet ik zeggen. In hoeverre dat aan ADO lag moet nog blijken.
Lieten ze tegen Ajax goed zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelt beter tegen een betere tegenstander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |