Wat was je stelling? Ik gooide er zomaar ff iets in.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou? 1 keer gescoort dit seizoen? Toch?
Totdat hij weer niet thuis geeft en weer afgebrand wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Mertens is blijkbaar van het mooi weer syndroom af, wat een speler
Doelpunt speelminuut ratio.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat was je stelling? Ik gooide er zomaar ff iets in.
Dat maakt het zo leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Totdat hij weer niet thuis geeft en weer afgebrand wordt.
Voetbalnog veranderlijker dan het weer
Afgebrand? Je bedoelt al die Ajax/Feyenoord fans die maar negatief blijven over Driesje? Je ziet PSVers Driesje niet zo snel afbranden, je kan niet tegen zijn statistieken ingaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Totdat hij weer niet thuis geeft en weer afgebrand wordt.
Voetbalnog veranderlijker dan het weer
Als jullie de komende 3 wedstrijden zonder puntverlies doorkomen dan doe je in ieder geval hele goede zaken om maar eens een open deur in te trappen. Helemaal omdat Ajax haar komende paar wedstrijden een stuk makkelijker lijken op papier.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat maakt het zo leuk.
Nu zijn we weer titelfavoriet nummer 1.
Ik heb anders vaak zat commentaar hier gelezen hoor. Dat hij er in uitwedstrijden niet staat, dat hij op de belangrijke momenten niet thuis geeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgebrand? Je bedoelt al die Ajax/Feyenoord fans die maar negatief blijven over Driesje? Je ziet PSVers Driesje niet zo snel afbranden, je kan niet tegen zijn statistieken ingaan.
Ajax gaat ws 9 punten pakken uit de volgende 3 wedstrijden, denk niet dat PSV dat zal lukken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jullie de komende 3 wedstrijden zonder puntverlies doorkomen dan doe je in ieder geval hele goede zaken om maar eens een open deur in te trappen. Helemaal omdat Ajax haar komende paar wedstrijden een stuk makkelijker lijken op papier.
Niet echt, ik lees vaak en heb zelden zoiets gezien.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak zat commentaar hier gelezen hoor. Dat hij er in uitwedstrijden niet staat, dat hij op de belangrijke momenten niet thuis geeft.
Maar goed, misschien lees jij wel andere berichten hier.
Verwacht dat PSV daaruit 6/7 punten haalt. Tegen wie moet Ajax (de volgende 3 wedstrijden)?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jullie de komende 3 wedstrijden zonder puntverlies doorkomen dan doe je in ieder geval hele goede zaken om maar eens een open deur in te trappen. Helemaal omdat Ajax haar komende paar wedstrijden een stuk makkelijker lijken op papier.
twitter:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 03-02-2013 om 00:06:07PSV-ADO mooie uitslag neergezet!! Zo hoort het leggoooo op naar vitesse!! reageer retweet
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet echt, ik lees vaak en heb zelden zoiets gezien.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste paar wedstrijden niet, maar ik vind hem meer inbreng hebben in uitwedstrijden dan Dries 'alleen goed in thuiswedstrijden' Mertens.
En nou doe ik nog niet eens een uitgebreide zoektocht. Dit kwam gelijk al naar boven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mertens heeft hetzelfde probleem als Dzsudzsak ook had en dat is goed presteren bij thuiswedstrijden en uitwedstrijden helemaal niks laten zien. Als je dan tegen een RKC totaal onzichtbaar bent dan wordt je gewoon gewisseld als de trainer denkt iets met een wissel te kunnen forceren.
vvv, roda, boekarest thuis en dan naar rkcquote:Op zondag 3 februari 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verwacht dat PSV daaruit 6/7 punten haalt. Tegen wie moet Ajax (de volgende 3 wedstrijden)?
Verwacht sowieso 6 punten en bij RKC kan van alles gebeuren dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vvv, roda, boekarest thuis en dan naar rkc
Niet uitgebreid zegt iequote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nou doe ik nog niet eens een uitgebreide zoektocht. Dit kwam gelijk al naar boven.
Dat gaat dus gewoon niet lukken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Vitesse en Utrecht moet sowieso 6 punten worden, Feyenoord minimaal 1
PSV speelt beter tegen een betere tegenstanderquote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom eigenlijk
het veldspel is geen haar beter geworden
Vond het vandaag af en toe best wel verzorgd moet ik zeggen. In hoeverre dat aan ADO lag moet nog blijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom eigenlijk
het veldspel is geen haar beter geworden
Vandaag beetje matig, maar dat kan ook aan die 11 man in eigen 16 liggenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vond het vandaag af en toe best wel verzorgd moet ik zeggen. In hoeverre dat aan ADO lag moet nog blijken.
Lieten ze tegen Ajax goed zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelt beter tegen een betere tegenstander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |