Dit is het HMF-uurtje.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef RubenSosa het volgende:
Dit was toch het psv topic??
Of zit ik verkeerd?
Nee, je hebt gelijk. We dwalen af. Ajax-discussie mag evt. voortgezet worden in Ajax/Feyenoord-topic of SC.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef RubenSosa het volgende:
Of zit ik verkeerd?
Dit is het HMF topic.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef RubenSosa het volgende:
Of zit ik verkeerd?
Nee hoor. Zonder twee ultiem domme fouten (Janmaat, Mathijsen) had die pot gewoon een gelijkspel geworden. Dan had die bal van Fischer er namelijk ook nooit ingevlogen: zulke zaken gaan pas lekker lopen als een team gemakkelijk op voorsprong komt. Zie die 2 goals van PSV vandaag, beide prachtige goals, maar zo schiet je ze er echt niet in in een pot die niet lekker loopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF, je slaat onzin uit.
Groetjes je holmaat.
De Boer zei na die wedstrijd toch datnzijn team niet supergoed had gespeeld, en dan nog verliest Feijenoord kansloos. Feijenoord was echt slecht, verdedigend nig slechter dan PSV, die penalty van Immers was om te janken, en die rebound had ik met mijn lul nog wel over de doellijn gekregen. Ajax was die wedstrijd ECHT wel beter dan Feijenoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is eenvrijgespeelde kans geweest van Ajax en dat was die van Eriksen (werd geen goal). Daartegenover stond Immers (onterechte pingel trouwens).
Ergo: zonder debiele persoonlijke fouten was dit gewoon een 0-0 geworden. Feijenoord is niet 'overklast', Ajax was niet 'technisch superieur'. Was gewoon een gelijkspelpotje.
Hij heeft zelfs een eigen subforum:quote:Op zondag 3 februari 2013 00:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kan die geen eigen topic krijgen hier ?? Dan kan de rest verder discussie voeren.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een eigen subforum:
Onzin voor je leven!
Behalve dat Janmaat niet onder druk stond.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een verdediging onder druk zet maakt die verdediging fouten.
Mathijsen had een kilometer ruimte maar besluit tot TWEE keer toe met zijn oude lijf te kappen. Ja, dan geef je het nogal weg. Dat heeft niets met druk te maken, maar met een verschrikkelijk domme voetballer.quote:Was Ajax neit heer en meester dan hadden we de verdediging niet dermate onder druk kunnen zetten waardoor een Mathijsen de bal simpel inlevert.
De oorzaak was niet druk, maar gewoon domme domme fouten omdat ze niet nadenken. En nee, dat 'niet nadenken' komt niet door druk want ze hadden uren de tijd om een keuze te maken. Het was niet alsof Ajax aan het afjagen was of geweldig door onze verdediging heen combineerde.quote:Ergo: Ajax was wel degelijk superieur, je laat de oorzaak van de persoonlijke fouten wel heel simpel achterwege.
Baas deze man.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een eigen subforum:
Onzin voor je leven!
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
Mertens trouwens 31 doelpunten en 29 assists in 51 competitiewedstrijden voor PSV, toch erg netjes hoor
Jammer alleen dat hij het in de grote wedstrijden vaak of niet weet waar te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
Mertens trouwens 31 doelpunten en 29 assists in 51 competitiewedstrijden voor PSV, toch erg netjes hoor
Dat zijn cijfers die de gemiddelde voetballer in de Primera division niet eens op tafel kan leggen. Het gaat echter veel meer om de momenten waarop je die goals maakt. Mertens scoort niet vaak op belangrijke momenten IMHO.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
En tegen PSV.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
HMF stop even. Reality check. Feyenoord was dramatisch tegen Ajax.
Zelfs als dat zo is, was Ajax tevens dramatisch. Zoals gezegd, typische 0-0 wedstrijd. Anyway. Dan blijven er nog 3 wedstrijden over van de zes waar Feijenoord recht had op meer, te weten Vitesse-uit, Twente-thuis en Ajax-thuis. En waar Feijenoord dus z-e-k-e-r niet de onderliggende partij werd, of kwalitatief inferieur.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
HMF stop even. Reality check. Feyenoord was dramatisch tegen Ajax.
Das heel netjes, mag alleen iets minder grillig zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
Dat had ik allang toegegeven mijn jong, net als Twente-uit.quote:
Moest je Davy maar mod makenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:22 schreef GGMM het volgende:
En weer weg.![]()
Persoonlijk geflame mag ook achterwege blijven.
Vermoeiend dit.
Dat hoopt Advocaat idd. Is nog niet zeker.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Toivonen over een week of 2/3 weer inzetbaar.
Zou mooi zijn...NOG meer scorend vermogen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Toivonen over een week of 2/3 weer inzetbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |