Was het zo erg?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week helaas gemist. Zat in het theater bij Bert Visscher en dat was echt vet kut
we zijn bijna in de pauze weggegaan, zo bizar niet leuk,.... Als je zijn DVD's kijkt heb je deze show ook gezien zeg maar...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ik ben er volgende week niet bij, maar ik weet zeker dat ik naar iets goeds ga: Golden Earring
Nice!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ik ben er volgende week niet bij, maar ik weet zeker dat ik naar iets goeds ga: Golden Earring
Ze doen het echt leuk!quote:
Echt waar? Moest 'ie weer zo lachen om z'n eigen grapjes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week helaas gemist. Zat in het theater bij Bert Visscher en dat was echt vet kut
ja en al die grapjes waren oud en met grijze baardquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Moest 'ie weer zo lachen om z'n eigen grapjes?
Je kan ook de desktop-versie aanzetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Fok!-en op ipad is echt kut....denk steeds, waarom zijn jullie zo stil en dan bedenk ik at ik moet refreshen
niveau was niet bijzonder maar wel leuk om te zien gewoonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Best wel matige battle als je het mij vraagt
ipadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Fok!-en op ipad is echt kut....denk steeds, waarom zijn jullie zo stil en dan bedenk ik at ik moet refreshen
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Best wel matige battle als je het mij vraagt
Kan wel, maar dat moet met een omwegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
FOK! mobiel kun je niet aanzetten op een laptop he? Zou wel eens willen weten hoe dat eruit ziet.
Dat ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niveau was niet bijzonder maar wel leuk om te zien gewoon
FP kan wel weet ik. Doe maar eens posten of per PMquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat moet met een omweg
Zien we over een paar jaar terug in de grote Voice..quote:
Gebruik je Chrome? Zo ja, zal ik je na de uitzending wel ff PMen (of zo in een reclame)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
FP kan wel weet ik. Doe maar eens posten of per PMBen wel benieuwd.
Yep chrome. Kan ik het morgen even uitproberen. Txquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gebruik je Chrome? Zo ja, zal ik je na de uitzending wel ff PMen (of zo in een reclame)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |