Ludo is eigenlijk ook doodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
goh, bing had kanker voor 1 maand... 2 weken zeuren over 'ik voel me meer levend dan ooit' en daarna hoor je er nooit meer iets van
Mijn wijn staat al te chambrerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
ik zal ook eens wat alcohol pakken, ben de hele dag al in een pest bui
En nou moet je het hele weekend wachten op de afloop....kun je nog wel slapen?quote:
quote:
Het was de hele uitzending samengevat... is eigenlijk niet leuk meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom dat voorstukje, weet je van de helft alweer wie de batttle wint
En elke week vergeet ik dat ik de intro niet moet kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was de hele uitzending samengevat... is eigenlijk niet leuk meer
heb het gemist gelukkigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom dat voorstukje, weet je van de helft alweer wie de batttle wint
En dan staan straks de slechtste weer in de finale.quote:
Die kan ook d'r ogen open doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde zeggen "meisje, doe je ogen open". Maar dat is natuurlijk dat blinde meisje![]()
Bijna te laat voor allesquote:
succesfull trollquote:
Symphiequote:
quote:
ik voor Paddy, niet zo'n veel te mooi kindje, maar een leuk spontaan meisjequote:
en heel muzikaal... ik sluit me bij je aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik voor Paddy, niet zo'n veel te mooi kindje, maar een leuk spontaan meisje
Waren ze er al eerder dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
ik kan ze alle 3 niet meer herrineren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |