Als reactie opquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben blij dat het onzin is. Want ik blijf erbij dat een moskee daar volledig onacceptabel is en ik had dat zeker gedaan. Vandaag bleek trouwens dat zo'n beetje al mijn vrienden en familie dat ook zouden doen dus dat is ok.
Kan je nagaan, kom je met de boot aan, is het allereerste wat je tegenkomt een moskee
Nee, gewoon nee en ik ben blij dat het bullshit is.
Als jij vind dat dit moet kunnen, prima. Dan gaan andere mensen dit soort opmerkingen ook maken. Maar als het tegen de regels is graag een reactie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef De_Guidance het volgende:
En hoe voel je je nu D_H, gisteren wilde je er brandbommen op gooien?
Inderdaad. Een grote ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:44 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Nee je bent een mongool. Dat is iets anders.
Is 'zwaar Juliana' een uitdrukking?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef superworm het volgende:
Ach jongens, niet zo onaardig allemaal tegen elkaar. Voor degenen die het niet zo'n probleem vonden dat er een moskee kwam is er bevestigd hoe veel Nederlanders inmiddels over moslims denken, en voor de moskeehaters is er even goed nieuws, er komt namelijk geen moskee.
Ik voel me zwaar Juliana hier. Treurig
Zolang het van jou komt kan het me weinig boeien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij bent een troll die niet voor rede vatbaar is. Ga wieberen, 3-voud.
Ah, remlofquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:44 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Nee je bent een mongool. Dat is iets anders.
Vrijdagavond laat naar de gym gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Jellereppe het volgende:
Damn, hebben jullie niks anders te doen? Ik heb ondertussen mijn muscles een uurtje getraind en jullie zijn hier nog steeds bezig met kissebissen, kleuters.
Bij dezequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is 'zwaar Juliana' een uitdrukking?
Alsof een uitspraak van jouw kant boeit. Een rasechte PVV'er. Heel simpel in zijn posts. Gewoon wat one-liners erin knallen. Inhoudelijk stel je heel weinig voor. Wees blij dat men zich verlaagt tot jouw niveau qua posten, want in een discussie was je al lang en breed opzij gezet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zolang het van jou komt kan het me weinig boeien.
[..]
Ah, remlof
En dus kloon je ook automatisch niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Robijn48 het volgende:
Volgens mij is remlof hier niet eens aanwezig
lijkt mij gewoon kunnen omdat ernaar gevraagd werdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
sp3c
graag aandacht aan de volgende post.
[..]
Als reactie op
[..]
Als jij vind dat dit moet kunnen, prima. Dan gaan andere mensen dit soort opmerkingen ook maken. Maar als het tegen de regels is graag een reactie.
Een appel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Alsof een uitspraak van jouw kant boeit. Een rasechte PVV'er. Heel simpel in zijn posts. Gewoon wat one-liners erin knallen. Inhoudelijk stel je heel weinig voor.
Nou okee dan. IK ben remlof.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Peunage het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd naar wie remlof nou is, want volgens mij hebben ze(3-voud en D_H) zo'n beetje iedereen voor remlof uitgemaakt, inclusief ondergetekende.
Ok.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij gewoon kunnen omdat ernaar gevraagd werd
We zijn allemaal remlof!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Peunage het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd naar wie remlof nou is, want volgens mij hebben ze(3-voud en D_H) zo'n beetje iedereen voor remlof uitgemaakt, inclusief ondergetekende.
Echt? Nou toon maar eens aan dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Peunage het volgende:
Iedereen draait zijn naam om?quote:
Zo ben ik ook wel, maar ik kan ook slecht tegen onrecht ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Bij dezeDie vond altijd dat iedereen lief moest zijn want anders was het niet léuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |