abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122352090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sneue dingen kan je best negeren. Oproepen tot terreur en geweld echter niet.

En dat gebeurde gister.
Tuurlijk kan je dat wel negeren. Het is een keuze om dat niet te doen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122352105
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Neuh, dat is geen keuze. Dat is een instinct. Een survival-instinct zelfs.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:11:35 #103
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122352124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Zo zwart-wit is het niet. Als het niet in een bestemmingsplan past, krijg je geen vergunning. Maar je kunt wel vragen of het bestemmingsplan veranderd kan worden. Je moet dan aantonen dat het past binnen de geldende wetgeving, gemeentelijk en provinciaal beleid. En het moet financieel onderbouwd zijn.
Het bestemmingsplan wordt ook niet opgesteld door een welstandscommissie, maar vastgesteld door de gemeenteraad.
Uiteraard, dit is maar een beschrijving op de vlakte. D'r valt veel meer te melden over dat bestemmingsplan. Je kunt een verzoek indienen voor wijziging van het plan, maar dat is een proces waar je maanden en eventueel jaren mee zoet bent. Dan moet het bestemmingsplan nog goedgekeurd worden door het college van B&W. De kans dat B&W akkoord gaat met een wijziging van het plan ten gunste van een moskee op de Pier is nul. Men houdt ook rekening met wat er speelt in de maatschappij. Het blijft een bestuursorgaan en geen commerciële organisatie, dus belangenafweging speelt ook een rol.

Tevens is een ontheffing van het bestemmingsplan ook een optie, maar die kans van slagen is ook nihil, aangezien dat orgaan heel strikt zal zijn met het plan als het om zo'n belangrijke bestemming gaat als de Pier.

Zoals het bestemmingsplan er nu bij ligt, zal er nooit een moskee op de Pier komen. Den Haag zal meer voelen voor een commerciële uitbating van de Pier. Denk aan een restaurant en winkeltjes.
pi_122352177
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar je moet wel sneue dingen kunnen negeren.
Dat kan niet altijd. Er is altijd een grens.

Als jij dagelijks overal vreselijke verwensingen en oproepen tot geweld leest naar jezelf toe of mensen waar jij om geeft dan is de maat vol na een tijd.

Het is een gegeven dat meer dan 50% van de Nederlanders negatief staat ten op zichte van moslims en dat extreme reacties steeds normaler worden. En steeds meer terug te vinden zijn in mainstream media.

Daar mag je best wat tegenover zetten.
pi_122352238
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Gewas het volgende:

[..]

Eens.

Het is (was) ook helemaal geen grappige grap.

Het is best begrijpelijk dat er felle reacties op kwamen. Ik snap het nut van deze 'grap' ook helemaal niet.
Het liet anders heel goed zien hoeveel mensen eerst de feiten checken voor ze zo fel reageren.
Een grap zou ik het trouwens niet noemen, eerder een aanschouwelijke les .. eentje waarvan zo te zien maar weinigen iets willen leren.
pleased to meet you
pi_122352275
Onze xenofoben zijn nog wel erg kalm hoor, er vallen geen honderden doden zoals met de cartoonrellen.
pi_122352278
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is makkelijk praten als het niet over jezelf gaat.

Hoe zou jij het vinden als je familie of jij constant voor aap/kakkerlak/Neanderthaler wordt uitgemaakt en dat het steeds normaler werd?

Zeker als ook mensen met een voorbeeldfunctie mee gaan doen.

Dat mensen dan opheldering vragen is niet meer dan normaal.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:17:31 #108
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122352318
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik. Ik kan nu wel gaan roepen dat alle moslims doodgeschoten moeten worden nadat ze gemarteld zijn en ik kan roepen dat we ze als onze meerderen moeten accepteren en ze moeten dienen in dit aardse leven. Maar het is online, en het is een fucking mening. Wat boeit het. Als mensen ergens echt achter staan durven ze het wel te zeggen als ze NIET anoniem zijn.
Heb je een punt. Alleen men ging gisteren wel heel ver in zijn/haar reacties. Na 6 pagina's werd er abrupt een slotje op gegooid. Men kon niet normaal reageren. Waarschijnlijk hadden de meesten een waas voor de ogen en werden alle normen/waarden overboord gegooid. Al de stank van de onderbuiken heeft als het ware dat topic vergast. Kan er niet meer van maken, sorry.
pi_122352323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Onze xenofoben zijn nog wel erg kalm hoor, er vallen geen honderden doden zoals met de cartoonrellen.
In Nederland vooralsnog wel ja.

In Duitsland zijn tientallen Turken vermoord vanwege hun afkomst door neo-nazi's.

En de xenofoob Breivik doodde 72 kinderen.
pi_122352404
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef De_Guidance het volgende:
En hoe voel je je nu D_H, gisteren wilde je er brandbommen op gooien?
Ik ben blij dat het onzin is. Want ik blijf erbij dat een moskee daar volledig onacceptabel is en ik had dat zeker gedaan. Vandaag bleek trouwens dat zo'n beetje al mijn vrienden en familie dat ook zouden doen dus dat is ok.

Kan je nagaan, kom je met de boot aan, is het allereerste wat je tegenkomt een moskee :')
Nee, gewoon nee en ik ben blij dat het bullshit is.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122352437
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

In Duitsland zijn tientallen Turken vermoord vanwege hun afkomst door neo-nazi's.

Ja en duizenden door je moslimfundi vriendjes. En nu?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122352463
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is makkelijk praten als het niet over jezelf gaat.

Hoe zou jij het vinden als je familie of jij constant voor aap/kakkerlak/Neanderthaler wordt uitgemaakt en dat het steeds normaler werd?

Zeker als ook mensen met een voorbeeldfunctie mee gaan doen.

Dat mensen dan opheldering vragen is niet meer dan normaal.
Nog nooit gehoord gezien dat een allochtoon daarvoor werd uitgescholden. En ik kan me niet voorstellen dat mensen dat normaal vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122352481
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Heb je een punt. Alleen men ging gisteren wel heel ver in zijn/haar reacties. Na 6 pagina's werd er abrupt een slotje op gegooid. Men kon niet normaal reageren. Waarschijnlijk hadden de meesten een waas voor de ogen en werden alle normen/waarden overboord gegooid. Al de stank van de onderbuiken heeft als het ware dat topic vergast. Kan er niet meer van maken, sorry.
Allemaal anoniem. ;)
pi_122352484
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en duizenden door je moslimfundi vriendjes. En nu?
Dat zijn mijn vriendjes niet. Je zult mij dan ook nooit, in tegenstelling tot jou, sympathie zien uiten tegen dergelijke figuren en hun daden.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:22:18 #115
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122352492
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Trek jij je serieus wat aan van een online discussie?
Haha, goede vraag. Ik reageer meestal netjes en gemeend, maar als ik FOK! voor even verlaat, dan ben ik het snel vergeten.
pi_122352519
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

En in het Midden-Oosten worden er Christen afgeslacht omdat ze... Christen zijn. En homo's ook. Maar daar gaat het hier toch niet over? :) Het gaat over Nederland.
pi_122352529
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het onzin is. Want ik blijf erbij dat een moskee daar volledig onacceptabel is en ik had dat zeker gedaan. Vandaag bleek trouwens dat zo'n beetje al mijn vrienden en familie dat ook zouden doen dus dat is ok.

Kan je nagaan, kom je met de boot aan, is het allereerste wat je tegenkomt een moskee :')
Nee, gewoon nee en ik ben blij dat het bullshit is.
Wat had je zeker gedaan? Brandbommen gooien?

Wees niet zo laf en zeg wat je bedoelt, je komt er toch mee weg.
pi_122352544
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, goede vraag. Ik reageer meestal netjes en gemeend, maar als ik FOK! voor even verlaat, dan ben ik het snel vergeten.
Kijk, daar gaat het om ;) Ik kan ook fel zijn hoor, maar in het echt laat het me allemaal koud.
pi_122352550
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En in het Midden-Oosten worden er Christen afgeslacht omdat ze... Christen zijn. En homo's ook. Maar daar gaat het hier toch niet over? :) Het gaat over Nederland.
Het gaat over West-Europa.
pi_122352569
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heerlijk, des te mooier is de reactie die jij gaf.
Blijkt DHG toch ook vatbaar te zijn voor verzinsels. Goh.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:24:39 #121
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122352590
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Allemaal anoniem. ;)
Yep, maar zelfs op het net moet je toch een bepaalde vorm van normen en waarden hanteren. Je hebt meer ruimte, maar dat wil niet zeggen dat je daar maar heel extremistisch mee aan de haal kunt. Gisteren ging gewoon te ver. Zodra mensen gaan dreigen met brandbommen, dan ben je te ver heen wat mij betreft.
pi_122352601
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het gaat over West-Europa.
Het ging over xenofobie en dan kan je heel de wereld erbij halen. Maargoed, beetje een nutteloze discussie, ik ga lekker van m'n avond genieten _O_
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:25:53 #123
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122352641
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het ging over xenofobie en dan kan je heel de wereld erbij halen. Maargoed, beetje een nutteloze discussie, ik ga lekker van m'n avond genieten _O_
Je hebt gelijk. Maar er een mooie avond van, knul.
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2013 @ 19:26:08 #124
137949 Disana
pi_122352648
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Jij verkeert in lekkere kringen :X
pi_122352655
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Yep, maar zelfs op het net moet je toch een bepaalde vorm van normen en waarden hanteren. Je hebt meer ruimte, maar dat wil niet zeggen dat je daar maar heel extremistisch mee aan de haal kunt. Gisteren ging gewoon te ver. Zodra mensen gaan dreigen met brandbommen, dan ben je te ver heen wat mij betreft.
Nogmaals, die discussie van gisteren heb ik niet gelezen en niet aan meegedaan. Misschien had ik me ook mee laten slepen, ik weet het niet. En dan had ik m'n PC afgesloten en dan was ik alles weer vergeten ;)

Fijne avond :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')