abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2013 @ 18:49:55 #76
137949 Disana
pi_122351520
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom ga je met dat soort lui in discussie? Vraag ik me serieus af.
Het topic gisteren verliep dermate verhit dat het gesloten moest worden.
pi_122351530
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:49 schreef Jareth het volgende:

[..]

Die loketten zijn (of waren, mag ik hopen) er echt, de tenten ook en de gebedsruimte ook, dus wat nou zoete koek? :')
Je was gister vrij resoluut :)
pi_122351536
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, ik vind de grap gewoon niet grappig. Ik had er trouwens niks van meegekregen, lees er nu pas voor het eerst over.
Eens.

Het is (was) ook helemaal geen grappige grap.

Het is best begrijpelijk dat er felle reacties op kwamen. Ik snap het nut van deze 'grap' ook helemaal niet.
pi_122351544
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:49 schreef Jareth het volgende:

[..]

Die loketten zijn (of waren, mag ik hopen) er echt, de tenten ook en de gebedsruimte ook, dus wat nou zoete koek? :')
Dat is een bekende manier van discussie voeren hier. Als je iets zegt wat klopt maar wat ze niet onderuit kunnen halen, dan komt de telegraaf-kaart. De joker der troeven.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122351566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Het topic gisteren verliep dermate verhit dat het gesloten moest worden.
Ja, juist dan ga je toch niet meer in discussie? Als het zo moet dan hoeft het niet van mij ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:51:27 #81
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122351573
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:44 schreef Jareth het volgende:

[..]

Ach, na de vrouwententen bij buurtfeesten, speciale islamloketten bij de gemeente Utrecht en de gebedsruimte bij Halalibi verbaast me echt totaal niets meer, qua multikul. Dit zou een logische volgende stap kunnen zijn geweest.
Met een beetje logisch nadenken weet je dat de Pier gebonden is aan het bestemmingsplan. Een moskee is in strijd met dat bestemmingsplan. Voor het geval je het niet weet, het plan is opgesteld door een welstandscommissie en daar word je strikt aan gehouden als (rechts)persoon. Die reacties van gisteren waren nergens voor nodig.

Walibi daarentegen is een commerciėle organisatie die op zoek is naar mogelijkheden om het voor alle mensen comfortabel te maken in het pretpark. Als er veel vraag is naar een kleine gebedsruimte en ze kunnen daarmee veel bezoekers trekken, dan staat Walibi in zijn recht om een kamertje/ruimte om te bouwen naar een kleine gebedsruimte. Een immens verschil met de Pier in Scheveningen (zie bestemmingsplan)!

Het is vooral onwetendheid en dat in combinatie met angst die mensen zo extreem doet reageren. UIteraard steekt de media het lontje aan. Je verwacht dat die hun bronnen meermaals goed controleren, maar zelfs die droom is vandaag bij mij in stukken uit elkaar gevallen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:52:18 #82
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122351595
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is een bekende manier van discussie voeren hier. Als je iets zegt wat klopt maar wat ze niet onderuit kunnen halen, dan komt de telegraaf-kaart. De joker der troeven.
Telegraaf en onderbuik zijn wat mij betreft dan ook een soort godwins. Heb je niks meer te melden, sleep je dat er gewoon bij. :)
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2013 @ 18:53:49 #83
137949 Disana
pi_122351628
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, juist dan ga je toch niet meer in discussie? Als het zo moet dan hoeft het niet van mij ;)
Nog grappiger is, achteraf gezien dus, dat de discussie daarna nog uren doorging in FB :D
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:55:20 #84
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122351680
Ik geloofde wel in een Oosterse restaurant en winkeltjes op de Pier. Ben sinds tijden niet zo hard van achteren genomen, laat staan de meeste mensen. Hoe die gisteren reageerden. Ga jullie schamen in een hoekje. Damn.
pi_122351711
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:52 schreef Jareth het volgende:

[..]

Telegraaf en onderbuik zijn wat mij betreft dan ook een soort godwins. Heb je niks meer te melden, sleep je dat er gewoon bij. :)
Volgens mij moet jij bakzeil halen :)
pi_122351747
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Nog grappiger is, achteraf gezien dus, dat de discussie daarna nog uren doorging in FB :D
Ik heb ooit op facebook een discussie gehad met een extreme moslim, ik kreeg later allemaal berichtjes van mensen dat ze het zo'n mooie discussie vonden, vooral omdat ik zo rustig bleef en die vent zich digitaal opblies _O-
In FB kom ik nooit eigenlijk.
pi_122351761
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:55 schreef Jellereppe het volgende:
Ik geloofde wel in een Oosterse restaurant en winkeltjes op de Pier. Ben sinds tijden niet zo hard van achteren genomen, laat staan de meeste mensen. Hoe die gisteren reageerden. Ga jullie schamen in een hoekje. Damn.
Laat jij je van achteren nemen? :+
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:58:54 #88
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122351775
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij bakzeil halen :)
Volgens jou wel. Fijn dat je dat met me delen wilde. :)
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:59:18 #89
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122351793
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Laat jij je van achteren nemen? :+
Gisteren is het helaas wel gebeurd.
pi_122351818
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:59 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Gisteren is het helaas wel gebeurd.
Trek jij je serieus wat aan van een online discussie?
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2013 @ 19:00:51 #91
137949 Disana
pi_122351832
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb ooit op facebook een discussie gehad met een extreme moslim, ik kreeg later allemaal berichtjes van mensen dat ze het zo'n mooie discussie vonden, vooral omdat ik zo rustig bleef en die vent zich digitaal opblies _O-
In FB kom ik nooit eigenlijk.
Jij leest Feedback in NWS nooit?

Goed dat jij kalm kunt blijven, er waren er hier gisteren een paar die paars uitsloegen van woede.
pi_122351836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Het was al vanaf het begin duidelijk dat het nep was toch, gisteren bij Powned zeiden ze al dat er onder die tekst in het Arabisch Al Qaida stond en Wilders zei ook dat hij in principe uitging van een smakeloze grap.
Waarom stelt 'ie dan kamervragen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Met een beetje logisch nadenken weet je dat de Pier gebonden is aan het bestemmingsplan. Een moskee is in strijd met dat bestemmingsplan. Voor het geval je het niet weet, het plan is opgesteld door een welstandscommissie en daar word je strikt aan gehouden als (rechts)persoon. Die reacties van gisteren waren nergens voor nodig.

Zo zwart-wit is het niet. Als het niet in een bestemmingsplan past, krijg je geen vergunning. Maar je kunt wel vragen of het bestemmingsplan veranderd kan worden. Je moet dan aantonen dat het past binnen de geldende wetgeving, gemeentelijk en provinciaal beleid. En het moet financieel onderbouwd zijn.
Het bestemmingsplan wordt ook niet opgesteld door een welstandscommissie, maar vastgesteld door de gemeenteraad.
pi_122351854
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij leest Feedback in NWS nooit?

Goed dat jij kalm kunt blijven, er waren er hier gisteren een paar die paars uitsloegen van woede.
Nee, dat lees ik nooit. Echt nooit :P

En ik ben niet zo'n druktemaker.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:01:35 #94
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122351855
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom ga je met dat soort lui in discussie? Vraag ik me serieus af.
Hmm, heel soms. Meestal zijn het geen discussies, maar is het puur modder naar elkaar toe gooien. Daar houd ik mij meestal van afzijdig. Weinig tot geen trek in.
pi_122351917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom stelt 'ie dan kamervragen?
Is goed om aan te tonen dat de islamisering aan het doorslaan is, de achterban zal grotendeels niet meekrijgen dat het een hoax is.
pi_122351926
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:01 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hmm, heel soms. Meestal zijn het geen discussies, maar is het puur modder naar elkaar toe gooien. Daar houd ik mij meestal van afzijdig. Weinig tot geen trek in.
Nee, dat bedoel ik. Ik kan nu wel gaan roepen dat alle moslims doodgeschoten moeten worden nadat ze gemarteld zijn en ik kan roepen dat we ze als onze meerderen moeten accepteren en ze moeten dienen in dit aardse leven. Maar het is online, en het is een fucking mening. Wat boeit het. Als mensen ergens echt achter staan durven ze het wel te zeggen als ze NIET anoniem zijn.
pi_122351997
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik. Ik kan nu wel gaan roepen dat alle moslims doodgeschoten moeten worden nadat ze gemarteld zijn en ik kan roepen dat we ze als onze meerderen moeten accepteren en ze moeten dienen in dit aardse leven. Maar het is online, en het is een fucking mening. Wat boeit het. Als mensen ergens echt achter staan durven ze het wel te zeggen als ze NIET anoniem zijn.
Dat maakt het niet minder sneu natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122352046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder sneu natuurlijk.
Dat zeg ik ook niet. Maar je moet wel sneue dingen kunnen negeren.
pi_122352073
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar je moet wel sneue dingen kunnen negeren.
Sneue dingen kan je best negeren. Oproepen tot terreur en geweld echter niet.

En dat gebeurde gister.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122352089
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Is goed om aan te tonen dat de islamisering aan het doorslaan is, de achterban zal grotendeels niet meekrijgen dat het een hoax is.
Politiek gewin dus.
En ondertussen maar klagen dat er teveel ambtenaren zijn. Die dus deels bezig zijn met het beantwoorden van totaal overbodige kamervragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')