Dat was al een stuk later.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk gewoon Pownews van gisteravond terug, dan zie je dat ze uitgaan van een hoax.
Niets treurige smaakmaker. En zulke grappen maak je alleen om te provoceren, me dunkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze reageren nergens op dus hoe weet dat het die missie was?
Treurige smaakmaker.
Waarom reageer je eigenlijk zo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah als er een pedo weer niet van een kind af kan blijven ben ik de eerste die roept: castreren, ik wil de strop om hangen en aan de hendel trekken, maak zijn gegevens openbaar.
Zo reageer ik gewoon, soms wat harder dan anders maar wel met een bepaalde boosheid in mijn achterhoofd die de lading dekt
En in dit geval hoorden daar dreigementen met brandbommen bij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo reageer ik gewoon, soms wat harder dan anders maar wel met een bepaalde boosheid in mijn achterhoofd die de lading dekt
Welke missie had hij dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Niets treurige smaakmaker. En zulke grappen maak je alleen om te provoceren, me dunkt.
Dat mission accomplished is richting D_H bedoeld.
De moslims? Niet eens, dit is gezogen uit de duimen van een stel figuren bij de NTR.quote:
Inderdaad, altijd weer die autochtonen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet ze wel na geven. Ze zijn goed in zuigen,trollen en treiteren om vervolgens huilie te doen in de media om in de slachtofferrol te kruipen en roepen dat ze ge demon is werd worden. Petje af voor deze kunst
Dat zal best, maar de PVV-ers gingen daar niet vanuit. Net als de hordes Fokkers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk gewoon Pownews van gisteravond terug, dan zie je dat ze uitgaan van een hoax.
Echt hé. Hoe kenmerkend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef o.us2.0 het volgende:
En toen ging dit topic niet meer zo snel als gister
Wel weer mooi hoe je weer met open ogen in dit soort onzin trapt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Jareth het volgende:
[..]
De moslims? Niet eens, dit is gezogen uit de duimen van een stel figuren bij de NTR.
En islamliefhebbers. Ik vind het niet zo'n geslaagde grap maarjaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:33 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een goede grap. Zowel genuanceerden als islamvrezenden zijn erin getuind
Ach kom op, het is een simpele grap waarom je moet kunnen glimlachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En islamliefhebbers. Ik vind het niet zo'n geslaagde grap maarja
Dat heb ik gisteren al een paar keer gezegd in het topic over de Pier. Nu al de stank van de onderbuiken is vrijgekomen weten mensen waar ze mee te maken hebben. Hoewel iedereen er ingetrapt is, maar de extreme reacties van gisteren zetten mij toch wel aan het denken. Moet je je voortaan ook tot dat niveau verlagen of blijf je netjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach kom op, het is een simpele grap waarom je moet kunnen glimlachenDat sommige mensen witheet werden van de gedachte alleen al, kun je De Halve Maan niet kwalijk nemen; het is alleen maar goed dat dat met zo'n grap werd blootgelegd.
Ach, na de vrouwententen bij buurtfeesten, speciale islamloketten bij de gemeente Utrecht en de gebedsruimte bij Halalibi verbaast me echt totaal niets meer, qua multikul. Dit zou een logische volgende stap kunnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel weer mooi hoe je weer met open ogen in dit soort onzin trapt.
Nou, ik vind de grap gewoon niet grappig. Ik had er trouwens niks van meegekregen, lees er nu pas voor het eerst over.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach kom op, het is een simpele grap waarom je moet kunnen glimlachenDat sommige mensen witheet werden van de gedachte alleen al, kun je De Halve Maan niet kwalijk nemen; het is alleen maar goed dat dat met zo'n grap werd blootgelegd.
Waarom ga je met dat soort lui in discussie? Vraag ik me serieus af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al een paar keer gezegd in het topic over de Pier. Nu al de stank van de onderbuiken is vrijgekomen weten mensen waar ze mee te maken hebben. Hoewel iedereen er ingetrapt is, maar de extreme reacties van gisteren zetten mij toch wel aan het denken. Moet je je voortaan ook tot dat niveau verlagen of blijf je netjes.
Uiteraard, je slikt alles wat de telegraaf lult voor zoete koek. Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:44 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ach, na de vrouwententen bij buurtfeesten, speciale islamloketten bij de gemeente Utrecht en de gebedsruimte bij Halalibi verbaast me echt totaal niets meer, qua multikul. Dit zou een logische volgende stap kunnen zijn geweest.
Blijf wel bedenken dat niet heel autochtoon Nederland het schuim op de lippen krijgt bij elk moslimbericht. Dan weet je dat je niet alleen staat in je afkeuring en hoef je je niet te verlagen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al een paar keer gezegd in het topic over de Pier. Nu al de stank van de onderbuiken is vrijgekomen weten mensen waar ze mee te maken hebben. Hoewel iedereen er ingetrapt is, maar de extreme reactie van gisteren zetten mij toch wel aan het denken. Moet je je voortaan ook tot dat niveau verlagen of blijf je netjes.
Die loketten zijn (of waren, mag ik hopen) er echt, de tenten ook (dacht je dat de Telegraaf over een buurtfeest hier zou schrijven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard, je slikt alles wat de telegraaf lult voor zoete koek. Dat snap ik ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |