Gooi ze nog niet weg!quote:
Heerlijk, des te mooier is de reactie die jij gaf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
DEN HAAG - Het bericht, waar Omroep West donderdag al vraagtekens bij zette, om de Scheveningse Pier om te bouwen tot moskee blijkt een grap te zijn van NTR programma De Halve Maan.
Donderdag meldde een woordvoerder van de stichting Al Sahab dat een Saoedische sjeik een bod wilde uitbrengen op de pier. Omroep West vond uit dat de stichting verzonnen is door de redactie van het programma. Ook de sjeik die een bod wil uitbrengen bestaat niet.
De programmaleiding van De Halve Maan wil niet zeggen waarom het verhaal over de Pier de wereld in geholpen is. De NTR wil ook niet zeggen waarom zij donderdag glashard heeft gelogen op de vraag van Omroep West of het om een grap ging.
http://www.omroepwest.nl/(...)insel-van-omroep-ntr
Pfoei!
[ afbeelding ]
Eens, het is een goede garp.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heerlijk, des te mooier is de reactie die jij gaf.
En dan ben ik nog Marokkaans ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Ben je dubbel genaaid gewoon.
Wat een mongolenpartij zeg. Als er een ding erger is dan nieuwsbronnen die dit soort gezever klakkeloos overnemen dan is dit het wel. Kansloos.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef freako het volgende:
De PVV had al Kamervragen gesteld..
[ afbeelding ]
Ongelooflijk dat er mensen zijn die op deze partij stemmen. Wat is er mis met sommige Nederlanders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef freako het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook geen grap.quote:
Nederland is toch al grotendeels ontsierd, wat maakt een piertje meer of minder nu uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is ook geen grap.
Het was een poging om te laten zien dat islam-berichten in de media totaal niet worden gecheckt en dat men het steeds normaler vindt om heel extreem te reageren en tot geweld op te roepen als het over moslims gaat.
En dat is goed aangetoond.
Je kunt er ook gewoon mee doorgaan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nederland is toch al grotendeels ontsierd, wat maakt een piertje meer of minder nu uit.
[ afbeelding ]
Ik zou mij wat koest houden en schamen als ik jou was, jij riep immers gisteren op tot het gooien van brandbommen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet ze wel na geven. Ze zijn goed in zuigen,trollen en treiteren om vervolgens huilie te doen in de media om in de slachtofferrol te kruipen en roepen dat ze ge demon is werd worden. Petje af voor deze kunst
Het was de NTR die deze grap maakte. Waarschijnlijk roomblanke christenen dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet ze wel na geven. Ze zijn goed in zuigen,trollen en treiteren om vervolgens huilie te doen in de media om in de slachtofferrol te kruipen en roepen dat ze ge demon is werd worden. Petje af voor deze kunst
PVVquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef freako het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, de NTR doet tegenwoordig ook de zendtijd voor de islam.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het was de NTR die deze grap maakten. Waarschijnlijk roomblanke christenen dus.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zou mij wat koest houden en schamen als ik jou was, jij riep immers gisteren op tot het gooien van brandbommen.
ach, het is niks nieuws. Toen bij die halalhuurwoningen in Amsterdam was het ook tot grootse proporties opgeblazen voor bleek dat er weer weinig van klopte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:22 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, we zijn er allemaal hard in gestonken. Les voor de toekomst. Wees kritisch als je nooit van zo'n organisatie hebt gehoord en verifieer het.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Er komen ook geen winkeltjes met lekkere oosterse hapjes?
Je mag gewoon de islam van mij te allen tijde bekritiseren hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]waarom, het is gewoon zooooo makkelijk om hier te provoceren als er iets anti-islam gezegd wordt
Zoiets als voor pvv'er uitkomen in POL en pedo in OUD
Nee dat is een hele scheve vergelijking. Anti-islam = 'de Islam is kut en ik wil het hier niet hebben'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]waarom, het is gewoon zooooo makkelijk om hier te provoceren als er iets anti-islam gezegd wordt
Zoiets als voor pvv'er uitkomen in POL en pedo in OUD
Daar heb je een punt. Zo leer je dagelijks weer wat bij! Het is de media en je ziet dat ze met hun duim veel mensen in rep en roer kunnen brengen. Veel mensen blijken daar niet bij stil te staan. Dit is een geslaagde grap. Kan er niet minder van maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ach, het is niks nieuws. Toen bij die halalhuurwoningen in Amsterdam was het ook tot grootse proportiesmopgeblazen voor bleek dat er weer weinigmvan klopte.
wie is ze?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze zijn gewoon geschrokken van de terechte agressie dit dit opriep en komen daarom nu hiermee.
Oftewel: mission accomplished.
Ze reageren nergens op dus hoe weet dat het die missie was?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef rakotto het volgende:
Ze hebben wel laten zien hoeveel Nederlanders Xenofobisch zijn.![]()
![]()
Mission Accomplished indeed.
die waren toch niet geschrokken of wel?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het geheime islamitische complot.
Nee dat was het niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Het was al vanaf het begin duidelijk dat het nep was toch, gisteren bij Powned zeiden ze al dat er onder die tekst in het Arabisch Al Qaida stond en Wilders zei ook dat hij in principe uitging van een smakeloze grap.
Ze waren geschrokken van D_H's reacties.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
die waren toch niet geschrokken of wel?
Mwah als er een pedo weer niet van een kind af kan blijven ben ik de eerste die roept: castreren, ik wil de strop om hangen en aan de hendel trekken, maak zijn gegevens openbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je mag gewoon de islam van mij te allen tijde bekritiseren hoor.
Geen enkele religie hoort daar boven te staan in een democratische rechtsstaat.
Maar als jij na je uitspraken van gisteren (en het was ook niet de eerste keer dat je zo fel was) ook nog nu na gaat trappen dan kun je een reactie verwachten.
Het zou jou nu juist sieren om wat milder te zijn, zeker wat betreft dit incident en zeker amper een dag na gisteren.
Kijk gewoon Pownews van gisteravond terug, dan zie je dat ze uitgaan van een hoax.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Wil je een compilatie van de zeer extreme reacties op Powned/Geenstijl/Telegraaf/Fok en de kamervragen van de PVV erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |