Ik heb geen 'allemaal' tegen jou gezien. Wel kritiek op wat je van users liet staan. Ik denk dat dat anders was geweest als je wat eerder had ingegrepen in wat D_G allemaal kreeg toegeworpen, maar je wekte de indruk dat je dat 'gewoon' actie-reactie vond.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
eerst was het allemaal tegen sp3c en toen was het ok?
Uhm ja, dankje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een stramien is? Een raster van waaruit je werkt. Guidelines.
Niet doen, ze zoeken al een reden om je te bannen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat klopt.
Oh, en nog meer prived dingen van mij en ik flikker je adres op het forum.
Ik zal je helpen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb een vergelijkbare al weggehaald
als ik hem vind laat ik het je weten
statsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Jellereppe het volgende:
Damn, hebben jullie niks anders te doen? Ik ben ondertussen mijn muscles een uurtje gaan trainen en jullie lopen hier nog steeds te kissebissen, kleuters.
Komt omdat je het scrollen tot deze discussie beperkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen 'allemaal' tegen jou gezien. Wel kritiek op wat je van users liet staan. Ik denk dat dat anders was geweest als je wat eerder had ingegrepen in wat D_G allemaal kreeg toegeworpen, maar je wekte de indruk dat je dat 'gewoon' actie-reactie vond.
Ja, ik ben het met je eens, maar dan krijg jij waarschijnlijk een ban en of hofstadgroepje dat nou waard is..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ben het nu een beetje zat. Aan hem de keus. Mods doen toch niets.
dank uquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.
Post 132 uit het vorige deel.
ahahh ectoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet op dit forum. Dan word ik daar in de toekomst op aangevallen.
Er zijn erg veel van dit soort posts van Hofstadtgroepje, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dank u
toen was ik er idd nog niet, weggehaald en genote
point being?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er zijn erg veel van dit soort posts van Hofstadtgroepje, vind je ook niet?
Ik zie hem eigenlijk niet echt iets anders posten zelfsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Actie-reactie was dan ook behoorlijk misplaatst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ban-aanvraag?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te bannen hoor, maak je geen zorgen.quote:
Ze maakt alleen een punt. Maak het niet groter dan het is, knul. Je hoeft de rug van hofstadgruppe niet te dekken.quote:
hij loopt vrij regelmatig tegen een ban aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te bannen hoor, maak je geen zorgen.
We willen alleen niet dat je olie op het vuur gooit of zegt dat het actie-reactie is.
en ik ben een vliegtuig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze maakt alleen een punt. Maak het niet groter dan het is, knul.
Do it faggot! Do it!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat klopt.
Oh, en nog meer prived dingen van mij en ik flikker je adres op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |