En dan ook nog meedoet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach schei toch uit man, je zegt het inderdaad over het algemeen niet heel letterlijk allemaal, maar het zegt al genoeg dat je het toestaat wat D_H post.
ik zei misschien, ik weet het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het feit dat sp3c zelf ook zegt dat D_H mij tegen een moskee wil gooien en daarmee een extra bedreiging uitlokt is natuurlijk behoorlijk opvallend.
Zonder mezelf in een slachtofferrolpositie te willen zetten vraag ik mij af wat hier de beweegreden van is.
Dit heeft niets met links of rechts te maken. Ik zou PVV stemmen als ik in Nld zou wonen en ik vind dit ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha we missen nog een paar users van het remlof fangroepje en het is compleet
Ik ben weg hier, met die links extremisten valt niet normaal te discussiėren vanwege oogkleppen
Tot in een volgend topic (en dan niet van deze reeks)
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het feit dat sp3c zelf ook zegt dat D_H mij tegen een moskee wil gooien en daarmee een extra bedreiging uitlokt...
Of het verveling of de drank is weet ik niet, maar feit is dat er een soort free for all op jou wordt toegestaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het feit dat sp3c zelf ook zegt dat D_H mij tegen een moskee wil gooien en daarmee een extra bedreiging uitlokt is natuurlijk behoorlijk opvallend.
Zonder mezelf in een slachtofferrolpositie te willen zetten vraag ik mij af wat hier de beweegreden van is.
Moet je doen. Kun je lachenquote:
Makkelijk eh, dat op de man spelen de hele tijd. Probeer anders eens een normale, relevante post te typen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Werkelijk. Je ziet nu wat steun aan komen draven en denkt zelfs dat uit verband te moeten trekken om je zin door te drijven. Man man, wat een enorme jankkleuter ben je ook. Draag je wel elleboogbeschermers?
hoezo, begrijp je mijn posts niet ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou erg helder ben je ook niet. En dan zeg ik het nog aardig.
Jouw tegen een moskee willen gooien is nu al een bedreiging?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij die blind anderen napraat wil mij de les lezen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Makkelijk eh, dat op de man spelen de hele tijd. Probeer anders eens een normale, relevante post te typen.
Het is iig mooi dat FOK! de geestelijk wat minder bedeelden ook een tijdsbesteding gunt. Meestal serveren ze taart ofzo, of maken schilderijen, maar modden op NWS is ook leuk natuurlijk.quote:
Ik begrijp ze prima, ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo, begrijp je mijn posts niet ofzo
Waar praat ik blind anderen na?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij die blind anderen napraat wil mij de les lezen?
Wie trollen hier dan vooral?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:27 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dit is precies wat er hier idd aan de hand is.
ik heb geen idee wat je probleem nu eigenlijk isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zeg het eens dan, speelt er iets anders waarvan ik niet op de hoogte ben?
Heb jij nog geen Google?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wie trollen hier dan vooral?
Weet iemand toevallig wat een ontwerpstramien is? Moet ik even weten.
Ik zou nu kunnen antwoorden 'des te erger', maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil alleen maar begrijpen waarom D_G tot voor even ongestoord door een meute aangevallen mocht worden. Actie-reactie zei je, maar jouw stem is zwaar van invloed op wat users denken te mogen schrijven. Ik heb een enorme hekel aan groepsgedrag jegen één persoon, en dat is wat hier gebeurt.quote:
Of ze repareren printers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is iig mooi dat FOK! de geestelijk wat minder bedeelden ook een tijdsbesteding gunt. Meestal serveren ze taart ofzo, of maken schilderijen, maar modden op NWS is ook leuk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is iig mooi dat FOK! de geestelijk wat minder bedeelden ook een tijdsbesteding gunt. Meestal serveren ze taart ofzo, of maken schilderijen, maar modden op NWS is ook leuk natuurlijk.
Dus je bent zo kwaad dat ik heb gezegd dat je hem kent dat je alle objectiviteit uit het oog bent verloren en D_H zijn gang laat gaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je probleem nu eigenlijk is
je zit maar te zeuren over het feit dat ik Admiraal_Anaal ken en blablabla en als er dan reactie op komt begin je te huilen
owja die was ik nog aan het zoekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik begrijp ze prima, ben ik bang.
En ik heb je een post uit het vorige deel van het Hofstadtgroepje gestuurd, zoals je vroeg.
WAAR JE TOTAAL NIET OP REAGEERT.
eerst was het allemaal tegen sp3c en toen was het ok?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou nu kunnen antwoorden 'des te erger', maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil alleen maar begrijpen waarom D_G tot voor even ongestoord door een meute aangevallen mocht worden. Actie-reactie zei je, maar jouw stem is zwaar van invloed op wat users denken te mogen schrijven. Ik heb een enorme hekel aan groepsgedrag jegen één persoon, en dat is wat hier gebeurt.
Of repareren broodbakspul. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Of ze repareren printers.
ik ben helemaal niet kwaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je bent zo kwaad dat ik heb gezegd dat je hem kent dat je alle objectiviteit uit het oog bent verloren en D_H zijn gang laat gaan?
Dat is de grootste schande uit dit hele topic.quote:
Dat is het probleem ook voor de meeste users hier. Dat jij het gewoon echt niet weet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je probleem nu eigenlijk is
Hij kon daarvoor ongestoord poep praten. Doet ie ook wel vaker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou nu kunnen antwoorden 'des te erger', maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil alleen maar begrijpen waarom D_G tot voor even ongestoord door een meute aangevallen mocht worden.
Vertel, hebben we je bedreigd of nazi genoemd of gezegd dat je geen mens bent?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja die was ik nog aan het zoeken
drukdrukdruk
[..]
eerst was het allemaal tegen sp3c en toen was het ok?
terechte klachtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is de grootste schande uit dit hele topic.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
NWS / Moskee op pier verzinsel omroep #2
Ja, en wat doe je ermee, sp3c? Met die post? Vind je dit nou allemaal maar normaal?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja die was ik nog aan het zoeken
drukdrukdruk
[..]
eerst was het allemaal tegen sp3c en toen was het ok?
Maar geen Mavo-er.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Of repareren broodbakspul. Zeg het maar.
Je weet toch wel wat een stramien is? Een raster van waaruit je werkt. Guidelines.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik kan nergens een betekenis vinden.
ik heb een vergelijkbare al weggehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, en wat doe je ermee, sp3c? Met die post? Vind je dit nou allemaal maar normaal?
Er schemert toch wel enige voldoening door je post.quote:
Was jij ook geen mod trouwens?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord.quote:
ow ... k?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er schemert toch wel enige voldoening door je post.
'Jij hebt gezegd dat ik A_A ken en nu huil je omdat D_H zo naar tegen je doet.'
Tja.. Heeft ook veel met elkaar te maken.
shit just got realquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat klopt.
Oh, en nog meer prived dingen van mij en ik flikker je adres op het forum.
Hoppa. Dreigement.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat klopt.
Oh, en nog meer prived dingen van mij en ik flikker je adres op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |