Gewoon meedoen inderdaad. Niveautje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien wilde hij jou tegen die moskee gooien
Oh ik weet het verder ook niet, ik herhaalde alleen wat dg zei, over dat het al weg gehaald was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij lult dus ook. Schijnt een DM te zijn.
Kan D_G makkelijk roepen, kunnen wij niet controleren.
ik zie het niet echt als een verplichting dus moeten is een groot woordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat nobel van je dat je dat weg wilt halen. Echt vriendelijk.
Moet je dat wel doen?
Nee dat doe jij bij mij. Kap eens dat deed je gisteren ook. Met je Islamitische verwensingen over het Boze Oog en zoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee het is geen DM. Het is een post die geedit is.
Overigens stuurt hij mij ook DM's nu.
Luilak, zoek het maar lekker zelf op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie het niet echt als een verplichting dus moeten is een groot woord
linkje?
Echt triest dit....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat doe jij bij mij. Kap eens dat deed je gisteren ook. Met je Islamitische verwensingen over het Boze Oog en zoJezus hoe triest kan je zijn?
Je begint nu wel het lachertje van Fok te worden hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Luilak, zoek het maar lekker zelf op.
quote:
Dat is nu ook weer niet nodig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je bent echt geestelijk niet in orde he?![]()
Je beschouwd jezelf als moslim dus tot onderdeel van die groep. Als je nu eens voorbij het stadium van half dier evolueert en aanvaard dat er geen enkele reden is om al die aantoonbare onzin te geloven geef ik je als eerste de hand.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar zegt hij dat?
die wil ik wel weghalen
[..]
is het toch ook niet?
extreem rechtsen kunnen brandbommen naar moskee's gooien maar dat kunnen extreem linksen net zo goed
Kan allemaal volgens sp3c. Actie-reactie immers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[..]
Dat is nu ook weer niet nodig.
Mijn gezuig? Right..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat is je doel van het gezuig D_G? Misschien kunnen we alles even overslaan en tot de orde komen en verder gaan
En je eigen gedrag dan samen met je kornuiten. Kinderachtig jong.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat is je doel van het gezuig D_G? Misschien kunnen we alles even overslaan en tot de orde komen en verder gaan
Misschien kan je je voorstellen dat hier ook mensen met andere culturen op dit forum zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
En je eigen gedrag dan samen met je kornuiten. Kinderachtig jong.
Ik ben zelf Marokkaans en wat nu?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien kan je je voorstellen dat hier ook mensen met andere culturen op dit forum zitten.
En die kunnen het wel eens zat worden dat ze voortdurend uitgescholden en belachelijk gemaakt worden.
net zoals niet iedereen gelijk voor extreem rechts weggezet wil worden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien kan je je voorstellen dat hier ook mensen met andere culturen op dit forum zitten.
En die kunnen het wel eens zat worden dat ze voortdurend uitgescholden en belachelijk gemaakt worden.
Zo heb je andere mensen die zich lager voelen omdat moslims geen strobreedte in de weg gelegd worden met alles wat ze willen en eisen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij bent niet geïnteresseerd. Je wil graag nog wat meer lachen ten koste van D_G.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]flikker eens op of post niet onder je kloon.
Jij staat hier buiten, D_G wil blijkbaar ergens heen dus dat wil ik weten
Niet iedereen is hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben zelf Marokkaans en wat nu?
Ik wil helemaal nergens heen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]flikker eens op of post niet onder je kloon.
Jij staat hier buiten, D_G wil blijkbaar ergens heen dus dat wil ik weten
Blijkbaar heb je dan ook enkel respect voor diegenen die aansluiten bij jouw mening.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |