Waarom reageer je niet op mijn post over die_Hofstadgruppe? Je vroeg of ik het wilde laten zien, dat heb ik gedaan, en je reageert niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
net zoals niet iedereen gelijk voor extreem rechts weggezet wil worden?
Wat maakt dat precies uit? Ik ben geen racist. En Marokkaan die iets naars doet spreek ik ook gewoon aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben zelf Marokkaans en wat nu?
Sterker nog, dat wil ik wel met hem doen tegen om het even welke moskee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien wilde hij jou tegen die moskee gooien
Niet lachen maar deze reeks slaat nergens op en D_G blijft het vuurtje opsteken en zuigen voor meer. Stap er overheen of kom tot je punt (D_G dan he)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:20 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Jij bent niet geïnteresseerd. Je wil graag nog wat meer lachen ten koste van D_G.
Nein.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef De_Guidance het volgende:
En Marokkaan die iets naars doet spreek ik ook gewoon aan.
Volgens mij is Die_Hofstadtgruppe degene die steeds het vuur blijft opstoken samen met sp3c maar dat zal wel aan mij liggen ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet lachen maar deze reeks slaat nergens op en D_G blijft het vuurtje opsteken en zuigen voor meer. Stap er overheen of kom tot je punt (D_G dan he)
Hij is een enorme mongool maar hij schijnt het oprecht niet door te hebben ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet lachen maar deze reeks slaat nergens op en D_G blijft het vuurtje opsteken en zuigen voor meer. Stap er overheen of kom tot je punt (D_G dan he)
Mee eens. Kijk eens naar die Hofstadtgruppe zijn laatste post.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is Die_Hofstadtgruppe degene die steeds het vuur blijft opstoken samen met sp3c maar dat zal wel aan mij liggen ofzo.
Wat vind je hiervan sp3c? Hij wil mij tegen moskeeën gooien? Door een post van jou.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sterker nog, dat wil ik wel met hem doen tegen om het even welke moskee.
Idd. Topic is enkel bedoeld voor de lulz over de rug van D_G.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is Die_Hofstadtgruppe degene die steeds het vuur blijft opstoken samen met sp3c maar dat zal wel aan mij liggen ofzo.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mee eens. Kijk eens naar die Hofstadtgruppe zijn laatste post.
Neuh.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat maakt dat precies uit? Ik ben geen racist. En Marokkaan die iets naars doet spreek ik ook gewoon aan.
Niks mis met zo'n topic op zijn tijd, maar in dit geval vind ik het wel erg ongepast, vooral aangezien het een mod is die net zo hard meedoet en gezien de dingen die in het vorige topic gepost worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Idd. Topic is enkel bedoeld voor de lulz over de rug van D_G.
netjes dat hij je niet tegen een synagoge wil gooien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan sp3c? Hij wil mij tegen moskeeën gooien? Door een post van jou.
Kan dat gewoon?
Ga jij nu een nog fouter grapje maken ?
Ik heb met kromme tenen bijgelezen. Onbegrijpelijk hoe twee delen lang wordt toegestaan dat alle ballen op één user worden gezet. Nu wordt er eindelijk iets gewist, maar de toon is al lang en breed gezet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Idd. Topic is enkel bedoeld voor de lulz over de rug van D_G.
Sommige users happen inderdaad teveel. Maar toch vind ik het triest dat dit trolgroepje alle ruimte krijgt om door te trollen en de mode ze verdedigen en zelfs meedoen. En al helemaal in nieuws.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef DroogDok het volgende:
Waarom laten sommige users zich zo opnaaien door het vaste trol-clubje? Geef ze vooral wat ze willen.
hey ik deed helemaal nix, mijn mening werd gevraagd, die beviel mensen niet en vervolgens begonnen ze me aan te vallen ... dat laat ik gewoon toe maar dan komt er ook wat terug jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis met zo'n topic op zijn tijd, maar in dit geval vind ik het wel erg ongepast, vooral aangezien het een mod is die net zo hard meedoet.
Dit dus. Reden dat ik als vaste lezer toch reageer nu. Erger me kapot een sp3c. 3voud is gewoon een mongool die niet beter weet en kan ik prima negeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Sommige users happen inderdaad teveel. Maar toch vind ik het triest dat dit trolgroepje alle ruimte krijgt om door te trollen en de mode ze verdedigen en zelfs meedoen. En al helemaal in nieuws.
Het feit dat sp3c zelf ook zegt dat D_H mij tegen een moskee wil gooien en daarmee een extra bedreiging uitlokt is natuurlijk behoorlijk opvallend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb met kromme tenen bijgelezen. Onbegrijpelijk hoe twee delen lang wordt toegestaan dat alle ballen op één user worden gezet. Nu wordt er eindelijk iets gewist, maar de toon is al lang en breed gezet.
Ach schei toch uit man, je zegt het inderdaad over het algemeen niet heel letterlijk allemaal, maar het zegt al genoeg dat je het toestaat wat D_H post.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey ik deed helemaal nix, mijn mening werd gevraagd, die beviel mensen niet en vervolgens begonnen ze me aan te vallen ... dat laat ik gewoon toe maar dan komt er ook wat terug ja
let op D_G:
...
actie/reactie
Dit is precies wat er hier idd aan de hand is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef kipknots het volgende:
Sommige users happen inderdaad teveel. Maar toch vind ik het triest dat dit trolgroepje alle ruimte krijgt om door te trollen en de mode ze verdedigen en zelfs meedoen. En al helemaal in nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |