ik mis jou ook hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik heb mezelf gemist. Was ff oordopjes zoeken
Serious Request.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Evertjan het volgende:
waar komt dat ''wat leuk wat leuk'' ineens vandaan??
Bert en Erniequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Evertjan het volgende:
waar komt dat ''wat leuk wat leuk'' ineens vandaan??
Zonder het predicaat 'MH' wordt dit ook wel een hit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Evertjan het volgende:
heerlijk dat ze bij 3FM dit soort nummers ''ontdekken'' en gelijk MH maken
Ik gun pinootje ook wel een keer een topicjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef themauster het volgende:
Een keer geen WolfRolf topic voor de verandering.
ondanks al dat immense succes een gewone jongen uit de Jordaan zou Froger zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gun pinootje ook wel een keer een topicje
Zo ben ik gewoon
wat ben je soms toch ook een schatjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gun pinootje ook wel een keer een topicje
Zo ben ik gewoon
Ligt het aan mij of werd die jingle verkeerd gezongen?quote:
dat ligt niet aan jou popjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of werd die jingle verkeerd gezongen?
Ohja die CD'squote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
Dominica! die had ik op een yabbadabbadance geloof ik
Hij is er goed in gegroeid de laatste tijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind Pietertje eigenlijk wel een prima Tjibbe
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind Pietertje eigenlijk wel een prima Tjibbe
ik heb laatst een torrentje gevonden met alle yabbadabbadances!quote:
Was toch ook zo'n 'Jong, snel en wild' CD serie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb laatst een torrentje gevonden met alle yabbadabbadances!
dat weet ik niet hoor. ik was van de yabba's! hoewel....er was zo'n illegal veronicacdreeks. vermoed dat je daar wel eens op zou kunnen zitten te doelen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n 'Jong, snel en wild' CD serie?
Geen idee. Was toen nog maar 6/7 ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor. ik was van de yabba's! hoewel....er was zo'n illegal veronicacdreeks. vermoed dat je daar wel eens op zou kunnen zitten te doelen...
ik dacht om de 1 of andere reden dat jij ouder bent dan ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee. Was toen nog maar 6/7 ofzo
en heb je dan een lang of een normaal weekend?quote:
Gewoon weer eens een heel weekend vrij, lamballen-a-gogoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en heb je dan een lang of een normaal weekend?
goed bezig meid! heb je ook verdiend na je 9!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon weer eens een heel weekend vrij, lamballen-a-gogo
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig meid! heb je ook verdiend na je 9!
Noemden ze net echt het nummer van Giel op de radio.quote:
ja, volgens mij wel ja. en daarvan komt het me ook wel bekend voor....niet dat ik Evers zo vaak luister, maar op de 1 of andere manier hoor ik het hem wel zeggen ja...quote:
Nope, ben 25quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht om de 1 of andere reden dat jij ouder bent dan ik
Ga je zelf ook?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
zo, geld uitgegeven.....en morgen om 11u bij de pc zitten om voor m'n broertje 4 kaartjes LL te bemachtigen.....
Succes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
zo, geld uitgegeven.....en morgen om 11u bij de pc zitten om voor m'n broertje 4 kaartjes LL te bemachtigen.....
nope. de muziek lijkt me prima, maar ik vind 175euro wat veel geld en ik moet niet aan een festivalcamping denken. maar ik ga naar WWE in Ahoy en zo af en toe naar leuke kleine concertjes. en ik wil wel naar Fortarock, maar dan wil wel mensen die meegaan. in m'n 1tje naar een concertje is niet vervelend, maar de hele dag alleen in een park rondhangen lijkt me dat wel...quote:
nja, hij zit zelf ook met 3 vrienden te proberen dus wie weet komt t goedquote:
Nee, moet jij maar zorgen dat je er bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Geen probleem
Moeten jullie wel wachten tot ik online ben
Man, Festivalcampingsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope. de muziek lijkt me prima, maar ik vind 175euro wat veel geld en ik moet niet aan een festivalcamping denken. maar ik ga naar WWE in Ahoy en zo af en toe naar leuke kleine concertjes. en ik wil wel naar Fortarock, maar dan wil wel mensen die meegaan. in m'n 1tje naar een concertje is niet vervelend, maar de hele dag alleen in een park rondhangen lijkt me dat wel...
Ja zeg...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, moet jij maar zorgen dat je er bent.
nee, dat lijkt me echt niks. ik ben al geen liefhebber van kamperen, maar dan ook nog op een rommelige, lallende, lawaaierige festivalcamping....nee...quote:
's nachts bij onbekenden aanschuiven en ouwehoerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat lijkt me echt niks. ik ben al geen liefhebber van kamperen, maar dan ook nog op een rommelige, lallende, lawaaierige festivalcamping....nee...
nog een onderdeel van wat voor mij de hel zou zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
's nachts bij onbekenden aanschuiven en ouwehoeren
Nee manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog een onderdeel van wat voor mij de hel zou zijn
nope, volslagen onvindbaar. ik ben bang dat ik het op ga geven en de avonden masturberend doorbreng tot ik in de foetushouding onder de douche in slaap valquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee man![]()
Nog wat van je treinmeisje gehoord?
Blijf dan maar van festivalcampings wegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, volslagen onvindbaar. ik ben bang dat ik het op ga geven en de avonden masturberend doorbreng tot ik in de foetushouding onder de douche in slaap val
ach, wie weet heb ik dan wat aanspraakquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Blijf dan maar van festivalcampings weg
Een 9?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig meid! heb je ook verdiend na je 9!
Oh, is zij er zo eenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een 9?
En dan zat je te zenuwen mint??
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een pallet voor jouw post
[ afbeelding ]
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 20:41:05HELP ONS! We krijgen nu live dansles van @Anna_AliciaS en hulptroepen SOS SOS reageer retweet
Haat aan zulke mensenquote:
ik dacht altijd: ik heb een 10! vet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haat aan zulke mensen
Bij mij op de middelbare ook, een of ander leerballetje; 'OMG OMG IK HEB ZO SLECHT GELEERD IK HAAL ECHT EEN ONVOLDOENDE!1111111'
Cijfer: 8.x
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie samenvatting van iedereen op gymnasiumquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haat aan zulke mensen
Bij mij op de middelbare ook, een of ander leerballetje; 'OMG OMG IK HEB ZO SLECHT GELEERD IK HAAL ECHT EEN ONVOLDOENDE!1111111'
![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar. Die zitten zich helemaal kapot te blokken, anders komt papa met de mattenklopperquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haat aan zulke mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, vanaf volgende week gaan Jim en Lieke de show overnemen....JiLiWiekent!quote:
Tijd voor vernieuwingquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht altijd: ik heb een 10! vet!
had ik weer een 1
Dat was een 'Geintje natuurlijk!'quote:
Nee valt wel mee. Zij was gewoon van het typetje 'aandacht tekort' en 'tut'. Oh en 'Uggs'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van iedereen op gymnasium
Mwah, valt wel mee. Zie vorige quote.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Herkenbaar. Die zitten zich helemaal kapot te blokken, anders komt papa met de mattenklopper
iets van MTV en ze danst. en ach, tis best een leuk ding.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:49 schreef henkde_j het volgende:
Wat is dit voor een nobody.
Of moet je de beelden er bij zien?
Chickie ja. Was er vorige week ook al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:49 schreef henkde_j het volgende:
Wat is dit voor een nobody.
Of moet je de beelden er bij zien?
ach, een zaadje kan in die tijd tot baby uitgroeien, dus een stukkie lopen voor een volwassen meid zal ook wel lukken.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Een marathon oefenen in 9 maanden, lijkt me vrij kort.
*kuch knop *kuchquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Nou nu weer oprotten en muziek oid aub.
Ik deed alsofquote:
een grote paarse knop?quote:
Turd ben ikquote:
leuk, ik zal over een uur de radio aanzettenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Wel leuk vanavond Jeroen KidV weer een keer bij Stenders. Een baas is het.
Ik kan helaas niet live luisteren, maar ik ga het zekers terugluisteren. Want Jeroen is een baas.
Jeroen is een baas, trouwens
Freek had als opdracht die 3 dames moeten versieren en daarna een gangbang! ofzo... tja, t zijn toch altijd seksopdrachten...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef ddx het volgende:
Hadden ze eigenlijk volgend uur moeten doen als de Stenders ploeg ook mee kan doen
kidv?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Wel leuk vanavond Jeroen KidV weer een keer bij Stenders. Een baas is het.
Ik kan helaas niet live luisteren, maar ik ga het zekers terugluisteren. Want Jeroen is een baas.
Jeroen is een baas, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeroen Kijk in de Vegtequote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een 9?
En dan zat je te zenuwen mint??
quote:
Ja, sorry... Haat me maar, verguis me, hang me digitaal op aan de hoogste boom die je kan vinden!111quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haat aan zulke mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben trots op je hoor! je bent een toppertje! en een breezer ananasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, sorry... Haat me maar, verguis me, hang me digitaal op aan de hoogste boom die je kan vinden!111
Ik was op van de zenuwen, haat aan beoordelingen![]()
ik snap er geen zak van!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
GOEDENAVOND!!!
'Conversion, software version 7.0,
Looking at life through the eyes of a tire hub,
Eating seeds as a past time activity,
The toxicity of our city, of our city,
HOOIIIIquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
GOEDENAVOND!!!
'Conversion, software version 7.0,
Looking at life through the eyes of a tire hub,
Eating seeds as a past time activity,
The toxicity of our city, of our city,
Dank je!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben trots op je hoor! je bent een toppertje! en een breezer ananas
ja, nu ben je daar wel een beetje laat mee hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was voor mij even een #liefdagboek-momentje eigenlijk he, je weet dat ik het wel tof vind![]()
![]()
Ik begon enorm te twijfelen, twijfelkont als ik benquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was voor mij even een #liefdagboek-momentje eigenlijk he, je weet dat ik het wel tof vind![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begon enorm te twijfelen, twijfelkont als ik ben![]()
![]()
Geen Sky Radio hier overigens, geluid van Sherlock Holmes staat hier op
Mist jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Speciale bier? Dat is wat ik mist, bier.
ja, ze hebben het beste beer ter werled volgens ratebeer.comquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Speciale bier? Dat is wat ik mist, bier.
Trust in my self righteous suicidequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik snap er geen zak van!
of wacht ff....is het een songtekst van SoaD?
Ja, vond ik wel lekker klinken.. (is dus geen typfoutquote:
haha, goed bezig! nou ja, ik ga naar de WWE in Ahoy en naar.....And you will know us by the trail of dead! in Veraquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trust in my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die
21 augustus Ziggo Dome BAM!
Ik zeg ook niet dat het een typfout is?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel lekker klinken.. (is dus geen typfout)
Ik vind je wel vaker in nevelen gehuld!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel lekker klinken.. (is dus geen typfout)
Ik las het ja, leuk!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, goed bezig! nou ja, ik ga naar de WWE in Ahoy en naar.....And you will know us by the trail of dead! in Vera
Bedoel je nou te zeggen dat ik een alcoholist ben?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je wel vaker in nevelen gehuld!
Ben je nu helemaal beneveld!!1quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik las het ja, leuk!
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat ik een alcoholist ben?!
Waar ligt dat, Beneveld?quote:
ah, goed idee! damn...moet ik ruimte op mijn schijf gaan makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Hee rock de bluray rip van Skyfall is gearriveerd he
Had je em nou al gezien? Zo nee, hup gelijk doen!topfilm
naast Barneveld...quote:
Nieuwe HDD kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, goed idee! damn...moet ik ruimte op mijn schijf gaan maken
ehm...het is een beetje sneu, maar ik heb 2tb in mijn pc en ik heb hier nog ca 4tb aan ext schijven liggen.....en dan gooi ik ook nog een film weg als ik em gezien heb...quote:
achterhoek ofzo...quote:
wutquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...het is een beetje sneu, maar ik heb 2tb in mijn pc en ik heb hier nog ca 4tb aan ext schijven liggen.....en dan gooi ik ook nog een film weg als ik em gezien heb...
ik moest lachunquote:
Je wil het verhaal volgen ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ff over Skyfall, is het verstandig om eerst nog ff die andere 2 CraigBonds te kijken?
[..]
achterhoek ofzo...
Mierenneukert!!1quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Varseveld ken ik niet.
Die met dubbele s wel..
nja, en het merendeel van die schijven heb ik niet aangesloten en ik weet bij god niet wat er op staat. zou eigenlijk gewoon een fikse nas moeten kopen en die vol moeten pompen met alles wat ik nog wil zien...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wut
Dan heb je een flinke bak opslag
als het ff kan wel ja.....quote:
Zijn losse films..quote:
of bamiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en het merendeel van die schijven heb ik niet aangesloten en ik weet bij god niet wat er op staat. zou eigenlijk gewoon een fikse nasi moeten kopen en die vol moeten pompen met alles wat ik nog wil zien...
ok, dat scheelt. dan eens zien of ik Skyfall dit weekend opzet....hoewel ik ook nog alle bonds heb liggen...ik kan natuurlijk ook Februari Bondmaand makenquote:
Als je het maar niet te bont maakt!1quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, dat scheelt. dan eens zien of ik Skyfall dit weekend opzet....hoewel ik ook nog alle bonds heb liggen...ik kan natuurlijk ook Februari Bondmaand maken
lmaoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je het maar niet te bont maakt!1
nja, wellicht zit er nog wel een rode draad in. was dat bij die eerste 2 Craigbonds niet zo? staat me iets van bij....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wel belangrijk voor een 007 film ja
Skyfall kan je prima los zien hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, wellicht zit er nog wel een rode draad in. was dat bij die eerste 2 Craigbonds niet zo? staat me iets van bij....
nja, en toch moet ik maar eens een Bondmaand gaan houden. wil ik eigenlijk vaker doen: themaweken ofzo. in de 90srequestweek heb ik alleen 90sfilms bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Skyfall kan je prima los zien hoor.
U mad bro?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Mijn stream op de iPad op de TV via AirPlay flikkert er elke twee minuten uit
Scheitirritant
Applequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Mijn stream op de iPad op de TV via AirPlay flikkert er elke twee minuten uit
Scheitirritant
nja, ik heb wel een paar keer moeten lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Iemand vindt dit de beste EW sinds tijden.
Nou, je kan ook overdrijven..
Jij kan niet oordelen, want je stream valt telkens weg!!!1111quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Iemand vindt dit de beste EW sinds tijden.
Nou, je kan ook overdrijven..
Altijd nog beter dan helemaal niet kunnen luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij kan niet oordelen, want je stream valt telkens weg!!!1111
Waarom doe je zo boos tegen mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan helemaal niet kunnen luisteren
Omdat het kan en ik het ook gewoon durf!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom doe je zo boos tegen mijx100
Nog 11 minuten!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:48 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, nog 3 dagenquote:
het beste bier ter wereld volgens de gebruikers van ratebeer.comquote:
en sinds maandag gaat het over haar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, nog 3 dagen![]()
![]()
Dedication to my ex![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelopen zondag keihard zitten meezingen in de auto terwijl m`n vriendin er naast zat![]()
En terecht!! Affligem Triplequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het beste bier ter wereld volgens de gebruikers van ratebeer.com
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en sinds maandag gaat het over haar?
nee, ander biertje...weet ff niet hoe het, maar t komt uit Belgie...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En terecht!! Affligem Triple![]()
[..]! nee. Vertelde haar wel waar `t over ging. Zegt ze"Gezellig liedje..."
![]()
![]()
succes op weg naar nhoes!quote:
Dat was een lange aflevering van Ekstra Weekendquote:
gewoon 3 uurtjes toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was een lange aflevering van Ekstra Weekend![]()
Switched naar BBC Radio 1,Pete Tong
![]()
owja, timo komt uit limburg, daar hebben ze andere tijdverdelingquote:
westvleteren 12quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ander biertje...weet ff niet hoe het, maar t komt uit Belgie...
dat was em ja! kon er niet op komen. ben ook geen bierdrinkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
westvleteren 12
En goeie plaat!
oph god...zou die gek nu al in de studio zijn voor freaknacht?quote:
Doet Giel de Freaknacht niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oph god...zou die gek nu al in de studio zijn voor freaknacht?
hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, timo komt uit limburg, daar hebben ze andere tijdverdeling
Nu voor altijd? wie doet t nu dan?quote:
doen we in lwd ook wel, maar niet op vrijdag. voor mij was het vandaag half5 en dat is voor mij erg laat...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahadat sowieso, maar in Limburg werken we tenminste nog tot na 17.00uur
Nope, hier 19.00uurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doen we in lwd ook wel, maar niet op vrijdag. voor mij was het vandaag half5 en dat is voor mij erg laat...
quote:
logisch. vertelde Ramon vorige week tussen neus en lippen door..quote:
quote:
haha, 1 of 2 ex-krezipledenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Qunix het volgende:
Dit Krezip? Had zo AC/DC kunnen zijn als je niet oplet... Maar AC/DC is wel beter.
Ik verwacht dit niet
twitter:coldplay twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 19:09:35Clocks has just been revealed as Number One in @BBC6Music's Greatest Hits poll. We're totally blown away. Thank you. #6musicgreatest reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef Evertjan het volgende:
twitter:coldplay twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 19:09:35Clocks has just been revealed as Number One in @BBC6Music's Greatest Hits poll. We're totally blown away. Thank you. #6musicgreatest reageer retweet
![]()
![]()
britten hebben geen smaak. das weer duidelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef Evertjan het volgende:
![]()
![]()
Sonnema Berenburg is zo smerig, geef mij maar Jagermeister..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
oh god, ik ga beerenburg-cola drinken...
pfoeh, klinkt goed... maar ben nu al beetje gaarquote:
Pietje Preciesquote:
BAAS.quote:
En niet Fix You?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:41 schreef Evertjan het volgende:
![]()
![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vuurwerk UI wat ik in december en januari heb
[ afbeelding ]
Beetje zelfde kleuren, ik zou het niet eens merkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vuurwerk UI wat ik in december en januari heb
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gein_(metrostation)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja. Maar wtf is het nu? Iets met 'gein'?
Ah okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gein_(metrostation)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |