ik mis jou ook hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik heb mezelf gemist. Was ff oordopjes zoeken
Serious Request.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Evertjan het volgende:
waar komt dat ''wat leuk wat leuk'' ineens vandaan??
Bert en Erniequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Evertjan het volgende:
waar komt dat ''wat leuk wat leuk'' ineens vandaan??
Zonder het predicaat 'MH' wordt dit ook wel een hit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Evertjan het volgende:
heerlijk dat ze bij 3FM dit soort nummers ''ontdekken'' en gelijk MH maken
Ik gun pinootje ook wel een keer een topicjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef themauster het volgende:
Een keer geen WolfRolf topic voor de verandering.
ondanks al dat immense succes een gewone jongen uit de Jordaan zou Froger zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gun pinootje ook wel een keer een topicje
Zo ben ik gewoon
wat ben je soms toch ook een schatjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gun pinootje ook wel een keer een topicje
Zo ben ik gewoon
Ligt het aan mij of werd die jingle verkeerd gezongen?quote:
dat ligt niet aan jou popjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of werd die jingle verkeerd gezongen?
Ohja die CD'squote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
Dominica! die had ik op een yabbadabbadance geloof ik
Hij is er goed in gegroeid de laatste tijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind Pietertje eigenlijk wel een prima Tjibbe
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind Pietertje eigenlijk wel een prima Tjibbe
ik heb laatst een torrentje gevonden met alle yabbadabbadances!quote:
Was toch ook zo'n 'Jong, snel en wild' CD serie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb laatst een torrentje gevonden met alle yabbadabbadances!
dat weet ik niet hoor. ik was van de yabba's! hoewel....er was zo'n illegal veronicacdreeks. vermoed dat je daar wel eens op zou kunnen zitten te doelen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n 'Jong, snel en wild' CD serie?
Geen idee. Was toen nog maar 6/7 ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor. ik was van de yabba's! hoewel....er was zo'n illegal veronicacdreeks. vermoed dat je daar wel eens op zou kunnen zitten te doelen...
ik dacht om de 1 of andere reden dat jij ouder bent dan ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee. Was toen nog maar 6/7 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |