SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijzigingen? Laat je horen!
Babbel durf je al in de lijst?
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de wisseldagen van iedereen, dus die heb ik even voor deze keer in de OP gezet, kan er volgende keer natuurlijk weer uit!
Maar het is wel opvallend ongelijk verdeeld
L0t, over een week of misschien twee ben jij de enige geplande dinsdagbevaller in de hele lijst!
[ Bericht 39% gewijzigd door Suikertante op 03-02-2013 14:49:26 ]
Vit A werd tegen mij verteld dat het idd niet zo goed is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Zoya83 het volgende:
De apotheek zei van niet. Ik heb de verloskundige gebeld. Die heeft alle opgeschreven en ik ga het overleg in met de gyn op dinsdag. Waarschijnlijk moet ik dan toch naar de gyn op controles. Maar ik hoor dus dinsdag meer.
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef hilliebillie het volgende:
ik ben niet helemaal bij gelezen aangezien ik op het werk ben. maar vanmorgen mn 12 weken echo gehad en ben precies 12 weken vandaag. mn uitgerekende datum is dus iets naar voren geschoven. zou iemand me in de op op 16 aug kunnen zetten
paar mooie plaatjea meegekregen ook dus ik ben helemaal happytevens dus mn mijlpaal vandaag
Hm, eenheden zeggen me niet zoveel, dacht meer in microgrammenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.
Maar maar maar ik heb een app die zegt dat morgen week 28 begint. Ik ben ook te gaat om er nu verder over na te denkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Suikertante het volgende:
Behalve dat morgen dag zeven is, want op 4 mei is het ook dag 7 van week 40.
Maar eh, ik zeg niks![]()
![]()
Gefeliciteerd met je 27 weken!![]()
Adem in, adem uit... Zet me er maar inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef Suikertante het volgende:
Wijzigingen? Laat je horen!
Babbel durf je al in de lijst?
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de wisseldagen van iedereen, dus die heb ik even voor deze keer in de OP gezet, kan er volgende keer natuurlijk weer uit!
Maar het is wel opvallend ongelijk verdeeld
L0t, over een week of misschien twee ben jij de enige geplande dinsdagbevaller in de hele lijst!
Wat een eer om de datum met jou te mogen delenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Adem in, adem uit... Zet me er maar inVoor zover ik nu weet is mijn uitgerekende datum 4 oktober (Blokje
)..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Suikertante het volgende:
En vandaag dus meteen een petit mijlpaal Babbel!Een lustrum van 5 weken...? Terugtellen is niet mijn sterkste kant
Ohh herkenbaar! Heb ook bij elke winkel die ik wil bekijken het gevoel dat ik me moet verontschuldigen ofzo "sorry, alleen nog heeeel even hier kijken" en dan jaag ik die winkel door om uiteindelijk te denken "laat maar, ik ga hier volgende week wel alleen/ met een vriendin kijken"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Fieder het volgende:
ik kan nooit genieten als ik met mijn man winkel, voel ik me opgejaagd en bezwaard![]()
Een adapter vind ik niet erg! Maar een hele kinderwagen heb ik niet nodig. Een buggy alleen, met adapter dat zou prima zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef Sam1993 het volgende:
op onze maxi taxi speedi kon dat en op onze mutsears style ook maar dan met adapters net als met bijna alle wagens.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Fieder het volgende:
Goed geregeld toch As? En leuk hoor, borduren.Ik zou ook gaan borduren en haken in mn verlof (gewoon voor de lol, niet zo'n groot project als jij) maar kan niks met die vochtklauwen van mij...
FIjn Hilliebilliefoto's?
![]()
Bellelena wat lief van je ventik kan nooit genieten als ik met mijn man winkel, voel ik me opgejaagd en bezwaard
Waar ben je geweest, babydump of babypark?
Ik heb zelf de cabriofix, maar meer omdat die gratis bij de joolz zat. mn vriendin heeft de pebbles, die vind ik wel mooier.
als je nog ns met n zwangere wil shoppenwel op waggeltempo
![]()
Een heel onderstel van een wagen is denk ik best groot in verhouding tot een buggy onderstel? Maar op zich ook nog wel een optie om even open te houden!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Bellelena ik zit nu te denken, misschien kun je via marktplaats wel het onderstel van een kinderwagen vinden, gewoon een normale (bugaboo, quinny, mutsy of wat dan ook) waar je hem met adapters op kan zetten. Meestal bij de grote winkels kun je ze niet los kopen en moet je meteen een buggy erbij nemen oid.
Ah kijk, dat klinkt als iets dat ik zoek! Maar je hebt ook gelijk dat we er ook nog even goed over na kunnen denken! Ik had me ook bedacht dat het gewoon handig kon zijn om die mogelijkheid te hebben, en omdat we over een klein poosje toch ook eens een buggy nodig hebben, waarom dan niet meteen eentje met zo'n functie zodat we hem meteen voor nog wat meer kunnen gebruiken. Aan de andere kant, zo vaak ben ik niet met de auto weg, dus is het inderdaad werkelijk nodig?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Juud79 het volgende:
@Bellelena, ik heb de Maxi-Cosi Mila, die kan je eerst als taxi voor je autostoel gebruiken, later als normale buggy, deze lag en ligt altijd in mijn auto.
De kinderwagen ligt altijd in ML zijn auto, of staat in huis.
[ afbeelding ]
Maar, ik zou er niet telkens zin in hebben om zoiets te gebruiken. Wij lieten de MC toch bijna altijd in de auto, en ik pakte haar dan op de arm of stopte haar in de ringsling, sneller gedaan en minder moeite.
Ik pakte het de buggy wel voor even twee/drie winkels even door de supermarkt, van die hele korte stukjes.
Hier zou het zijn van en naar de auto vooral en eventueel als we vanuit de auto ergens een klein stukje moeten lopen. Maar aan de andere kant is zo'n buggy, of adapters in jouw geval, natuurlijk ook snel aangeschaft. Als je echt merkt dat je het mist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef L-E het volgende:
belle, ik twijfel ook. Wij hebben een bugaboo en een maxicosi, maar geen adapters. En ik kan maar niet bedenken of we ooit de mc op het onderstel zouden zetten en wanneer en waarom dan?
En je lootje is er nog steeds blij meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:48 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Valt mee. Heb voor het secret santa ook geborduurd. Vond de afwisseling wel fijn.
En ik vind het ook netjes hoor zoals het nu is. Vond het eigenlijk raar dat er geen ruimte was op het spreekuur volgende week. Maar ben er toch steeds zo klaar. Bij bijzonderheden weet ik ze te bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
Ik heb in ieder geval ook al uitgezocht in welke kleur ik de Maxicosi wilSparkling grape gaat het worden. En nu dus nog even bedenken of we voor een Cabriofix of Pebbles gaan. De Pebbles is 600 gram zwaarder, maar heeft wel een handig(er) systeem met het los- en vastmaken.
Welke hebben jullie (degene met een Maxicosi)?Welk systeem van los en vastmaken? De gordels van de maxi cosi zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Toen de helikopter zo net opsteeg zeker?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef vencodark het volgende:
Ja hoor, ik word emotioneel bij I am Legend.
Wij hebben de Pebble, die paste namelijk op de variant van de isofix/familyfix die wij hebben gekochtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:17 schreef bellelena het volgende:
De gordels in de Maxicosi zelf ja, bij de Cabriofix moet je daarvoor nog een apart knopje indrukken, bij die andere beweeg je dat dingetje naar voor en achter
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
Ik heb in ieder geval ook al uitgezocht in welke kleur ik de Maxicosi wilSparkling grape gaat het worden. En nu dus nog even bedenken of we voor een Cabriofix of Pebbles gaan. De Pebbles is 600 gram zwaarder, maar heeft wel een handig(er) systeem met het los- en vastmaken.
Welke hebben jullie (degene met een Maxicosi)?Bell, even snel googelen levert me een Maxi-Cosi Pebble voor slechts ¤129,99 opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de kleur die jullie willen
![]()
Hee, dat is een leuke aanbieding! Die kan ik zo nog even aan vriendlief voorleggen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bell, even snel googelen levert me een Maxi-Cosi Pebble voor slechts ¤129,99 opIn de kleur die jullie willen
Ik dacht dat die er wel uit kan, maar niet zonder ook het 'zitje' eruit te tillen. Dat is bij de cabriofix volgens mij één geheel. Althans, dat zei een vriendin van mij destijds. En haar leek het heel handig dat ze er bij de Pebble los van elkaar uit kunnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef bellelena het volgende:
Kan het hoofdkussentje bij de Cabriofix niet los?
Ja en bijna met die hond. Ik wist dat dat kwam dus heb even paar seconden gezapt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Toen de helikopter zo net opsteeg zeker?
Oh? Ik dacht dat er twee soorten waren, en dat de Pebble slechts op een van die soorten past. Kan ook zijn dat wij dat ene systeem gekocht hebben omdat juist de Pebble erop paste, ipv omgekeerd (ik had een Pebble online gevonden voor ¤105, dus die heb ik toen gekocht).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef laziness het volgende:
De cabriofix past ook gewoon op de familyfix.
En de zitverkleiner zoals het heet bij de cabriofix kan er ook gewoon uit. Het is niet meer moeite dan bij de pebble want bij beide even de gordels er doorheen halen. Bij de cabriofix loopt het iets meer door naar onder maar ook daar komt gewoon weer bekleding onder vandaan bij het verwijderen.
Je kan eventueel eerst het schuim onderin er uit halen, dan kan het hoofdsteun gedeelte nog iets langer mee. Wat wel fijn is voor wiebelige hoofdjes.
Je hebt ook de easybase voor auto's zonder isofix. Weet niet of de pebble daar op past eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat er twee soorten waren, en dat de Pebble slechts op een van die soorten past. Kan ook zijn dat wij dat ene systeem gekocht hebben omdat juist de Pebble erop paste, ipv omgekeerd (ik had een Pebble online gevonden voor ¤105, dus die heb ik toen gekocht).
Dit zitverkleiner, bestaat die bij de cabriofix niet uit twee delen? Bij de Pebble is dat in ieder geval een geheel.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef hilliebillie het volgende:
ik zal zo op de laptop ff kijken of ik een fototje van de echo kan plaatsen..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik noem het OPvervuiling.
Er is een reden dat er niet hele lijsten meer in de op staan met vorige delen, handige linkjes en meer van dat soort geneuzel.
Wil je dat iedereen weet hoe ver je bent, dan plemp je een ticker neer.
Of je opent een facebookpagina waar je elke dag mag jompelen voor elkaar omdat er weer een dag voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 03-02-2013 14:50:32 ]
Ongesteld?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik noem het OPvervuiling.
Er is een reden dat er niet hele lijsten meer in de op staan met vorige delen, handige linkjes en meer van dat soort geneuzel.
Wil je dat iedereen weet hoe ver je bent, dan plemp je een ticker neer.
Of je opent een facebookpagina waar je elke dag mag jompelen voor elkaar omdat er weer een dag voorbij is.
Merci! De meneer van de Prenatal had ons ook wel laten zien hoe of wat, maar het was dus toch best nog wat info om goed te onthouden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef laziness het volgende:
De cabriofix past ook gewoon op de familyfix.
En de zitverkleiner zoals het heet bij de cabriofix kan er ook gewoon uit. Het is niet meer moeite dan bij de pebble want bij beide even de gordels er doorheen halen. Bij de cabriofix loopt het iets meer door naar onder maar ook daar komt gewoon weer bekleding onder vandaan bij het verwijderen.
Je kan eventueel eerst het schuim onderin er uit halen, dan kan het hoofdsteun gedeelte nog iets langer mee. Wat wel fijn is voor wiebelige hoofdjes.
Ze passen allebei op de Easybase II. En die gaan wij in onze auto zetten. We hebben geen achterdeuren en ook geen isofix. We hebben geprobeerd hoe het gaat als we het elke keer met de gordel zouden doen, maar dan moet je echt helemaal de auto inkruipen en het stoeltje gaat alle kanten op (waar dan natuurlijk ook nog eens een kind inzit). Dus de Easybase lijkt ons dan wel handigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Je hebt ook de easybase voor auto's zonder isofix. Weet niet of de pebble daar op past eigenlijk.
Wel is het zo dat er maar één groep 1 stoel op de familyfix past en dat is de Pearle. Dat is wat jammer.
De zitverkleiner is één geheel
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef hilliebillie het volgende:
kiektanlekker lui met de armpjes achter z'n hoofd
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Want een mens kan zich nooit iets afvragen zonder ongesteld te zijn.quote:
Ik vond de opmerking of je zand in je vagina had net iets te grof, vandaar dezequote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuurlijk. Want een mens kan zich nooit iets afvragen zonder ongesteld te zijn.
Ze had dat er idd heel duidelijk bij gezet vandaar dat het gedoe ook nergens op slaat imhoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik deed gisteren ook eenmaar omdat aangegeven werd dat het eenmalig was in de OP heb ik er niks over gezegd.
We proberen zo min mogelijk lijstjes etc te hebben. Mocht je meer willen kun je je uitleven in een wiki en dat linkje dan in je sig zetten ofzo.
Pardon? Vlgs mij zou ik nu dezelfde vraag aan jou kunnen stellen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking of je zand in je vagina had net iets te grof, vandaar deze![]()
Een fijne dag in je eigen topic verder
Iedereen is welkom, maar het is toch typisch dat bepaalde mensen alleen binnenkomen om te zeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pardon? Vlgs mij zou ik nu dezelfde vraag aan jou kunnen stellen!
Een topic op FOK is niet van iemand of van een groep. Het is openbaar en Z&G is niet alleen van en voor zwangeren!
Ik zit niet achter de pc, maar voor mij geldt sinds woensdag exact hetzelfde!! Mag ik ook naar 16 augustus en vrijdag wisseldag?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef hilliebillie het volgende:
ik ben niet helemaal bij gelezen aangezien ik op het werk ben. maar vanmorgen mn 12 weken echo gehad en ben precies 12 weken vandaag. mn uitgerekende datum is dus iets naar voren geschoven. zou iemand me in de op op 16 aug kunnen zetten
paar mooie plaatjea meegekregen ook dus ik ben helemaal happytevens dus mn mijlpaal vandaag
Hear hear!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gezeik zeg. Ik vond het een leuk initiatief, maar blijkbaar is het niet de bedoeling om iets creatiefs / aanvullends te doen. En blijkbaar wordt de OP-polizei vertegenwoordigd door niet-mods/mensen die niet eens regelmatig meeposten, waarvoor een welgemeende.
De TT is altijd al hetzelfde, de OP is ook vrij sober. Ik begrijp dat een wirwar aan lijstjes e.d. niet wenselijk is, maar om nou elk initiatief zo af te fakkelen is nou ook weer niet nodig imho.
Dit vraag ik me ook af! Gisteren voor het eerst gehad, voelde idd als een flinke trap in m'n kruis, maar dan scherp ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:02 schreef danic het volgende:
Dames, vraagje:ik heb regelmatig steken 'down under'. Nou dacht ik dat dat de kleine was die dan naar beneden schopt/bokst, maar dit voel ik nu al 2 weken. Iedere dag wel een paar keer. Voelt echt als een messteek. Is dit echt de kleine of zou het wat anders zijn?
De infectie is inmiddels bestreden, dus daar steek ik het niet op.
Iklees straks verder, want vriend en kind zijn klaar voor het zwembad.
Dat is dus de reden dat de mods er verder niks van zeiden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gezeik zeg. Ik vond het een leuk initiatief, maar blijkbaar is het niet de bedoeling om iets creatiefs / aanvullends te doen. En blijkbaar wordt de OP-polizei vertegenwoordigd door niet-mods/mensen die niet eens regelmatig meeposten, waarvoor een welgemeende.
De TT is altijd al hetzelfde, de OP is ook vrij sober. Ik begrijp dat een wirwar aan lijstjes e.d. niet wenselijk is, maar om nou elk initiatief zo af te fakkelen is nou ook weer niet nodig imho.
Is ook zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
En volgende week vind iemand het handig dat er bij komt staan hoeveel weken, en de afspraken hij de vk etcetc.
Als je een zwangerschapsticker maakt, zetten we die erbij en kan iedereen met 1 klik zien hoever iemand is. Dat was vroegah standaard, waarom is dat eig in ongebruik geraakt? Tico had er bijv wel een toch?
Ik ga nu even offline btw, wrsch v de rest v d dag.
Volgens de man in de Prenatal is het gewichtverschil ca. 1 kilo en volgens internet is het ca. 600 gram!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Hillie, wat een gave echo! Fijn zeg!
Cwen, hilzilah en laiv, 12 weken mijlpaal. Jaaaaa![]()
En dus ook spirit en knetterkrankjorum mijlpalen. En mijn eigen![]()
Logi, wat goed dat je de afgelopen dagen maar 1 aanval hebt gehad. Hopelijk blijft dat zo tot de bevalling.
Wij gaan denk ik voor de cabriofix. We hebben ze laatst beide bekeken in de Babypark en ik vond het verschil in gewicht zo veelde cabriofix voelt veel lichter aan maar weet niet wat het echte verschil is. We krijgen hem cadeau van mijn vader
Bah, wat smerig! Nog erger als het niet eens je eigen kat is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Logician het volgende:
Hele mat was ook doorweekt dus kan in de ton, bah moet me echt inhouden om niet op hoge poten de kosten te gaan verhalen... maar lijkt me niet handig in mijn huidige hormoonstaat
Geur is redelijk uit de vloer nu na 2 grote beurten...
Als ze dat niet hebben, groene biotex werkt ook goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:16 schreef Logician het volgende:
Dank je voor de tip!
Meteen maar even meenemen als we zo een nieuwe mat gaan halen
Ik gooi mijn vraag even in de herhaling, ook omdat L0t met dezelfde vraag zit. Denk dat er door dat gedoe over de OP en dat kattengezeikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:02 schreef danic het volgende:
Dames, vraagje:ik heb regelmatig steken 'down under'. Nou dacht ik dat dat de kleine was die dan naar beneden schopt/bokst, maar dit voel ik nu al 2 weken. Iedere dag wel een paar keer. Voelt echt als een messteek. Is dit echt de kleine of zou het wat anders zijn?
De infectie is inmiddels bestreden, dus daar steek ik het niet op.
Iklees straks verder, want vriend en kind zijn klaar voor het zwembad.
Klopt. En dan van je naam een link maken. Vroegah was dat hip.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
En volgende week vind iemand het handig dat er bij komt staan hoeveel weken, en de afspraken hij de vk etcetc.
Als je een zwangerschapsticker maakt, zetten we die erbij en kan iedereen met 1 klik zien hoever iemand is. Dat was vroegah standaard, waarom is dat eig in ongebruik geraakt? Tico had er bijv wel een toch?
Dat was op zw.pagina ja. Kwamen er hele lijsten voorbij met 10miljoen afspraken, gezinssamenstelling, hoeveelste kind, of je fv/bv ging geven, waar je ging bevallen Etcquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, op mijn tablet krijg ik geen onderschrift te zien en dus ook geen klikbare tickers. Aangezien steeds meer mensen mobiel meelezen en typen kan ik me voorstellen dat veel mensen daar niet op komen. En ikzelf als digibeet weet niet hoe ik een ticker moet maken, maar das mn eigen afwijking.quote:Op [ura=http://forum.fok.nl/topic/1928688/6/25#122375155]zaterdag 2 februari 2013 13:30[/url] schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt. En dan van je naam een link maken. Vroegah was dat hip.
Zijn al eerder eens wezen klagen en dat hielp weinig, en geen zin in gedoe met die lui.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Gadver Logi!
Ik zou er wel wat van zeggen hoor. Ik heb zelf geen kat maar zou ook niet blij zijn als mijn hond iets verpest in huis van een ander.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef Logician het volgende:
Pessie ben serieus opgelucht dat de nieuwe joolz die in de gang stond is overgeslagen anders was ik wel geflipt denk ik
Ik heb dat ook wel in niet zwangere toestand wanneer ik een vaginale schimmelinfectie heb. Begrijp ik goed dat je net blaasontsteking hebt gehad? Ik zou het even overleggen, ik gok een schimmel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:33 schreef danic het volgende:
Wat je omschrijft in je eerste berichtje is het niet Juud, het zijn echt messcherpe steken recht onderin. Weet alleen niet of het dan met mijn urinebuis te maken heeft, of met 'de uitgang'.
Ik denk dat ik maadag voor de zekerheid even naar het telefonisch spreekuur vande vk bel, kijken wat zij zeggen. De week erop staan er 2 echo's gepland, dus dan hoop ik ook meer te weten.
Ik hoop dat je gelijk hebt Logi, dat het haar hoofdje is (en niet dr billen)
En ja, alweer 30 weken morgen! Een 3!! En ik moet nog zoveel doen!!
Vrij weinig, gewone zuurtjes zuigen zoals bv ricola. Rot dat je dat virus hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:05 schreef Cwen het volgende:
Yay voor de mijlpalen vandaag!
Ik zit ook altijd mobiel, dus ook voor mij geen tickers of onderschriften.
Mooie echo Twinkly!
Wassen hoef ik nog niet, ik heb nog niets durven kopen!
En ik heb keelpijn, ben bang dat ik het beruchte rondgaande virus heb opgepikt. Ik weet dat Strepsils niet mogen, wat mag er wel?
Sorry, was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:40 schreef Logician het volgende:
Danic het is echt een soort gevoel alsof er gewoon een voetje naar buiten komt en ouch?![]()
Dat was volgens mijn gyn de baby.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef danic het volgende:
[..]
Sorry, was in slaap gevallenmaar ja, zoiets. En dan vlijmscherp.
Nee, heb net een schimmelinfectie gehad en die is over. Is ook gecheckt op blaasontsteking, maar dat heb ik dus niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:55 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel in niet zwangere toestand wanneer ik een vaginale schimmelinfectie heb. Begrijp ik goed dat je net blaasontsteking hebt gehad? Ik zou het even overleggen, ik gok een schimmel.
Tsja, ik weet nog dat gerb haar eerste ook al voelde met 13 weken. En dit is u e 2de. Als je de placenta achter hebt dus niet volkomen onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb het idee dat ik al wat voel.,nu weet ik dat dat bij een tweede meestal vroeger is, maar dit lijkt mij wel erg vroeg
hier ook dat idee.. twee keer dat ik bijna zeker weet dat ik de baby voeldequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb het idee dat ik al wat voel.,nu weet ik dat dat bij een tweede meestal vroeger is, maar dit lijkt mij wel erg vroeg
Ik heb het ook geregeld, al een week ofzo, suf hè?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef Juud79 het volgende:
Oh, ik lees nu pas het bericht van hillie, bizar joh, alle drie hetzelfde....
Ja hier net zo mijn jongste 2 gaan altijd mee, dan krijgen ze 5e + een tasje en dan mogen/gaan ze helemaal losquote:Op zondag 3 februari 2013 08:48 schreef As1981 het volgende:
Ja wie weet suiker.
Ik ook logi zelfs mijn kleine man vind het leuk. Op jacht naar autotjes
Na een zwangerschap sowieso gevoeligerquote:Op zondag 3 februari 2013 00:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb het ook geregeld, al een week ofzo, suf hè?
Ik ontken het nog maar even, want ik kan het me bijna niet voorstellen. Maar voel soms een kriebel/ blobje of er lijkt iets te bewegen.
Na een KS schijnt je BM gevoeliger te zijn, ik zal het de VK eens vragen hoe of wat, daar moet ik de 13e naartoe.
Die bobbels voel ik hier ook ja!quote:Op zondag 3 februari 2013 10:40 schreef Twinkly het volgende:
Logi, wat fijn!
Oei Fieder, ik hoop het niet voor je!
Herkennen jullie dat je bandenpijn hebt aan 1 kant van je buik omdat het kindje constant alleen maar daar ligt? Gisteren had ik zelfs bandenpijn terwijl ik zat omdat hij zich zo naar rechts drukte. Al sinds ik het kindje van buiten kan voelen, voel ik dat hij rechts in mijn buik ligt, soms drukt hij zich ook helemaal tegen de buikwand aan en voel ik daar een hele harde bobbel.
Jaa, wij vinden het ook heel leukquote:Op zondag 3 februari 2013 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die bobbels voel ik hier ook ja!![]()
En wat leuk dat Niels een broertje krijgt!!
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:21 schreef danic het volgende:
voor alle mijlpalen!
Hier gewoon 30! Weken. Een 3! En misschien komt er wel helemaal geen 4. Krijg ineens haast om dingen af te maken. Nou ja, morgen eerst maar eens naar huis en dan nog 2 weken vrij om vanalles te regelen.
Ik dacht dat jij allang aan de beurt was.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:29 schreef Logician het volgende:
Voor alle mijlpalen
En idd Belle, als het zo doorgaat ga ik de inleid afspraak afzeggen
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een mooie mijlpalen weer vandaag.
Gisteravond dacht babbie ineens, wat nou niks voelen?! En nu is het ineens bij tijd en wijle superdruk in m'n buik![]()
.
M'n vriend legde z'n hand op m'n buik en die kreeg een schop! We voelden het tegelijk! Denk toch echt niet dat dit m'n darmen nog zijn.
En ik kreeg gister m'n eerste 'weet je zeker dat het er geen twee zijn?'-opmerking.
Gisteravond dacht babbie ineens, wat nou niks voelen?! En nu is het ineens bij tijd en wijle superdruk in m'n buik![]()
.
M'n vriend legde z'n hand op m'n buik en die kreeg een schop! We voelden het tegelijk! Denk toch echt niet dat dit m'n darmen nog zijn.
En ik kreeg gister m'n eerste 'weet je zeker dat het er geen twee zijn?'-opmerking.
.
En als het kindje niet gezond is breng je het naar de kringloop?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vind het hartikke mooi je trekt er nog 2 a 3 jaar ervoor uit en ineens blijkt ze onverwacht zwanger .
Of het toeval ws of niet ,maar het was precies in de maand dat we bezig wren om te samenwonen.
We zijn benieuwd wie van oins 2en gelijk krijgt ik zeg omdat er zoveel toevalligheden zijn dat het een meisje zal worden en rond de 14e,dus het zal mij benieuwen of het een meisje word ach een jongen is ook goed ,maakt niet zoveel uit.
Als het maar super gezond is.
Maandag eerst wat bier kratten regelen als er geen bedklossen zijn
Jeuj!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Voorwerk hoeft niets te zeggen. Bij Nathan tijdens het voorwerk buikweeen en toen echt echt begon was er geen buikwee te bekennen en had ik alleen rugweeen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:05 schreef Fieder het volgende:
Cwen ik weet niet of dat echt zo is hoor! Ik hoop t niet iig.
Viel me iig op dat ik ze vanmorgen wel had en dat zal toch wel soort voorwerk zijn...
Ja klopt, foutje! Aangepast.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef Juud79 het volgende:
Ow en mijn mijlpaaldag staat op zondag, maar dat moet maandag zijn, vandaag ben ik 13 weken en 6 dagen, morgen ben ik 14 weken. Dan is morgen toch mijn mijlpaal en niet vandaag?
een echte, ouderwetse mijlpaal!!quote:Op zondag 3 februari 2013 09:50 schreef Elmo76 het volgende:
20 weken vandaag!! Ik ben gewoon op de helft!![]()
Dan jompel ik nu alvast voor jequote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef danic het volgende:
Ik heb morgn mijn wisseldag moussy, dan moeten we om 10.00 ons huisje uit zijn
Dus je hebt gewoon 2 dagen achter elkaar feest! Vandaag je 30 weken en morgen wisseldag!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef danic het volgende:
Ik heb morgn mijn wisseldag moussy, dan moeten we om 10.00 ons huisje uit zijn
Maar moussy, dan krijg je wel lamme armen van dat gejompel toch?!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:43 schreef moussy het volgende:
ik wissel iedere dag wel iets, wat een feest!!
ja das ook wel weer zo, ik ga het wel vieren met taartjes!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Maar moussy, dan krijg je wel lamme armen van dat gejompel toch?!
24 weken, grens van levensvatbaarheid toch?!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom is 24 een mijlpaal? Ik dacht 26, want een half jaar ofzo.
Goed idee! Ik maak er zo even eentje.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef mrien het volgende:
Ow en ik las iets over de tickers in de OP, kunnen die misschien gewoon weer gemaakt worden, heel handig inderdaad en je kunt gelijk zien hoever iemand ook alweer was. Hoeven die vage wisseldagen ook niet
Ja, best wel, maar soms voelt het ook nog wel onwerkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Goed idee! Ik maak er zo even eentje.
Ik ga ook mijn best doen om nu weer vaker te posten.
Elmo, 20 weken, wat voelt dat dan echt hè!Donderdag heb je de SEO toch?
Dat dusquote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Spewey het volgende:
[..]
Inderdaad! Een echte mijlpaal! Wat ga je hard lieve Elmo
maar als je dan weer uit de auto stapt heb je weer een wissel! Feestje!!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef danic het volgende:
Whehehe Son, kies ik toch voor die van vandaag. Die van morgen houdt in dat we weer 5 uur in de auto mogen zitten.
Argh Twinkly, wat een nare gedachte. Was het wel snel weg toen je verdere beelden te zien kreeg?!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Twinkly het volgende:
Herkenbaar Elmo, ik duim dat alles gewoon helemaal goed is en je daarna lekker kunt gaan genieten!
Oef, wat lag ik daar te trillen op de onderzoekstafel. Bij het eerste beeld toen ze de echokop erop zette flitste er "zie je wel, de darmen liggen buiten de buikholte" door mijn hoofd. Brr.
Direct de daad bij het woord gevoegd!
http://lbdf.lilypie.com/StEhp1.png
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]
maar als je dan weer uit de auto stapt heb je weer een wissel! Feestje!!
Oeh, kun je die uitleg gewoon hier plempen? Ik ben er ook zo'n ei in!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:17 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Argh Twinkly, wat een nare gedachte. Was het wel snel weg toen je verdere beelden te zien kreeg?!
![]()
Ik probeer daarom dus ook nog maar niet aan die echo te denken, dan lig ik 4 nachten wakker, geen zin in. Gelukkig heb ik de echo al om 8.30 uur, dat scheelt.
Hoe krijg je zo'n ticker geplaatst?! Het maken lukt (meestal) nog wel, maar ik heb geen idee hoe ik dat dan geplaatst krijg.
Waarom reageer je, naar mijn idee, nu geirriteerd!? Ik vroeg me serieus af wat een wisseldag inhield, aangezien ik dat niet gelezen heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Suikertante het volgende:
De wisseldagen zijn gewoon de dagen waarop er een week voorbij is. Dus inderdaad, als je 17 weken zwanger bent is dat ook een wisseldag. Dat heeft verder geen ruk met jompelen te maken, behalve dat je als je attent wilt zijn, je even kunt kijken wie een wisseldag heeft en dan is het een stuk minder werk om uit te zoeken bij wie het om een mijlpaal gaat.
Maar goed, nu ik weet van het bestaan van tickers en het woord wisseldag in één dag voldoende heb gelezen voor een hele zwangerschap, hou ik erover op
ben je alweer op de helftquote:Op zondag 3 februari 2013 15:32 schreef Elmo76 het volgende:
Dankje Moussy, Spewey en Mrien!!![]()
Ja 20 weken, het gaat retesnel. Pfff, gewoon de helft! Of misschien wel al over de helft! Hellup!
en spewey wat leuk om jou weer eens te zien hier op fok!![]()
Oke dan ist duidelijk! Hormonen, wie heeft daar nu last van!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat was helemaal niet zo bedoeld!
Pff. Ik wil gewoon lekker beppen hier, maar ik geloof dat ik woelige woeste hormonen typ
Wat een zorg ineens zeg! Maar misschien had je het bij de eerste ook wel maar was het niet opgemerkt? Wel fijn dat je het nu weet dan kan ernaar gehandeld worden. Maar het is een enorme schrik. Zo'n ringetje ofzo ( hoe heet dat cerclage ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Twinkly het volgende:
Herkenbaar Elmo, ik duim dat alles gewoon helemaal goed is en je daarna lekker kunt gaan genieten!
Oef, wat lag ik daar te trillen op de onderzoekstafel. Bij het eerste beeld toen ze de echokop erop zette flitste er "zie je wel, de darmen liggen buiten de buikholte" door mijn hoofd. Brr.
Direct de daad bij het woord gevoegd!
http://lbdf.lilypie.com/StEhp1.png
Nee, kan me voorstellen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:45 schreef danic het volgende:
Dank buuf, fijne reactie, stelt wel gerust. Hoop alleen natuurlijk niet op die voorweeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |