SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijzigingen? Laat je horen!
Babbel durf je al in de lijst?
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de wisseldagen van iedereen, dus die heb ik even voor deze keer in de OP gezet, kan er volgende keer natuurlijk weer uit!
Maar het is wel opvallend ongelijk verdeeld
L0t, over een week of misschien twee ben jij de enige geplande dinsdagbevaller in de hele lijst!
[ Bericht 39% gewijzigd door Suikertante op 03-02-2013 14:49:26 ]
Vit A werd tegen mij verteld dat het idd niet zo goed is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Zoya83 het volgende:
De apotheek zei van niet. Ik heb de verloskundige gebeld. Die heeft alle opgeschreven en ik ga het overleg in met de gyn op dinsdag. Waarschijnlijk moet ik dan toch naar de gyn op controles. Maar ik hoor dus dinsdag meer.
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef hilliebillie het volgende:
ik ben niet helemaal bij gelezen aangezien ik op het werk ben. maar vanmorgen mn 12 weken echo gehad en ben precies 12 weken vandaag. mn uitgerekende datum is dus iets naar voren geschoven. zou iemand me in de op op 16 aug kunnen zetten
paar mooie plaatjea meegekregen ook dus ik ben helemaal happytevens dus mn mijlpaal vandaag
Hm, eenheden zeggen me niet zoveel, dacht meer in microgrammenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.
Maar maar maar ik heb een app die zegt dat morgen week 28 begint. Ik ben ook te gaat om er nu verder over na te denkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Suikertante het volgende:
Behalve dat morgen dag zeven is, want op 4 mei is het ook dag 7 van week 40.
Maar eh, ik zeg niks![]()
![]()
Gefeliciteerd met je 27 weken!![]()
Adem in, adem uit... Zet me er maar inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef Suikertante het volgende:
Wijzigingen? Laat je horen!
Babbel durf je al in de lijst?
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de wisseldagen van iedereen, dus die heb ik even voor deze keer in de OP gezet, kan er volgende keer natuurlijk weer uit!
Maar het is wel opvallend ongelijk verdeeld
L0t, over een week of misschien twee ben jij de enige geplande dinsdagbevaller in de hele lijst!
Wat een eer om de datum met jou te mogen delenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Adem in, adem uit... Zet me er maar inVoor zover ik nu weet is mijn uitgerekende datum 4 oktober (Blokje
)..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Suikertante het volgende:
En vandaag dus meteen een petit mijlpaal Babbel!Een lustrum van 5 weken...? Terugtellen is niet mijn sterkste kant
Ohh herkenbaar! Heb ook bij elke winkel die ik wil bekijken het gevoel dat ik me moet verontschuldigen ofzo "sorry, alleen nog heeeel even hier kijken" en dan jaag ik die winkel door om uiteindelijk te denken "laat maar, ik ga hier volgende week wel alleen/ met een vriendin kijken"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Fieder het volgende:
ik kan nooit genieten als ik met mijn man winkel, voel ik me opgejaagd en bezwaard![]()
Een adapter vind ik niet erg! Maar een hele kinderwagen heb ik niet nodig. Een buggy alleen, met adapter dat zou prima zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef Sam1993 het volgende:
op onze maxi taxi speedi kon dat en op onze mutsears style ook maar dan met adapters net als met bijna alle wagens.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Fieder het volgende:
Goed geregeld toch As? En leuk hoor, borduren.Ik zou ook gaan borduren en haken in mn verlof (gewoon voor de lol, niet zo'n groot project als jij) maar kan niks met die vochtklauwen van mij...
FIjn Hilliebilliefoto's?
![]()
Bellelena wat lief van je ventik kan nooit genieten als ik met mijn man winkel, voel ik me opgejaagd en bezwaard
Waar ben je geweest, babydump of babypark?
Ik heb zelf de cabriofix, maar meer omdat die gratis bij de joolz zat. mn vriendin heeft de pebbles, die vind ik wel mooier.
als je nog ns met n zwangere wil shoppenwel op waggeltempo
![]()
Een heel onderstel van een wagen is denk ik best groot in verhouding tot een buggy onderstel? Maar op zich ook nog wel een optie om even open te houden!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Bellelena ik zit nu te denken, misschien kun je via marktplaats wel het onderstel van een kinderwagen vinden, gewoon een normale (bugaboo, quinny, mutsy of wat dan ook) waar je hem met adapters op kan zetten. Meestal bij de grote winkels kun je ze niet los kopen en moet je meteen een buggy erbij nemen oid.
Ah kijk, dat klinkt als iets dat ik zoek! Maar je hebt ook gelijk dat we er ook nog even goed over na kunnen denken! Ik had me ook bedacht dat het gewoon handig kon zijn om die mogelijkheid te hebben, en omdat we over een klein poosje toch ook eens een buggy nodig hebben, waarom dan niet meteen eentje met zo'n functie zodat we hem meteen voor nog wat meer kunnen gebruiken. Aan de andere kant, zo vaak ben ik niet met de auto weg, dus is het inderdaad werkelijk nodig?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Juud79 het volgende:
@Bellelena, ik heb de Maxi-Cosi Mila, die kan je eerst als taxi voor je autostoel gebruiken, later als normale buggy, deze lag en ligt altijd in mijn auto.
De kinderwagen ligt altijd in ML zijn auto, of staat in huis.
[ afbeelding ]
Maar, ik zou er niet telkens zin in hebben om zoiets te gebruiken. Wij lieten de MC toch bijna altijd in de auto, en ik pakte haar dan op de arm of stopte haar in de ringsling, sneller gedaan en minder moeite.
Ik pakte het de buggy wel voor even twee/drie winkels even door de supermarkt, van die hele korte stukjes.
Hier zou het zijn van en naar de auto vooral en eventueel als we vanuit de auto ergens een klein stukje moeten lopen. Maar aan de andere kant is zo'n buggy, of adapters in jouw geval, natuurlijk ook snel aangeschaft. Als je echt merkt dat je het mist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:50 schreef L-E het volgende:
belle, ik twijfel ook. Wij hebben een bugaboo en een maxicosi, maar geen adapters. En ik kan maar niet bedenken of we ooit de mc op het onderstel zouden zetten en wanneer en waarom dan?
En je lootje is er nog steeds blij meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:48 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Valt mee. Heb voor het secret santa ook geborduurd. Vond de afwisseling wel fijn.
En ik vind het ook netjes hoor zoals het nu is. Vond het eigenlijk raar dat er geen ruimte was op het spreekuur volgende week. Maar ben er toch steeds zo klaar. Bij bijzonderheden weet ik ze te bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
Ik heb in ieder geval ook al uitgezocht in welke kleur ik de Maxicosi wilSparkling grape gaat het worden. En nu dus nog even bedenken of we voor een Cabriofix of Pebbles gaan. De Pebbles is 600 gram zwaarder, maar heeft wel een handig(er) systeem met het los- en vastmaken.
Welke hebben jullie (degene met een Maxicosi)?Welk systeem van los en vastmaken? De gordels van de maxi cosi zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Toen de helikopter zo net opsteeg zeker?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef vencodark het volgende:
Ja hoor, ik word emotioneel bij I am Legend.
Wij hebben de Pebble, die paste namelijk op de variant van de isofix/familyfix die wij hebben gekochtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:17 schreef bellelena het volgende:
De gordels in de Maxicosi zelf ja, bij de Cabriofix moet je daarvoor nog een apart knopje indrukken, bij die andere beweeg je dat dingetje naar voor en achter
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
Ik heb in ieder geval ook al uitgezocht in welke kleur ik de Maxicosi wilSparkling grape gaat het worden. En nu dus nog even bedenken of we voor een Cabriofix of Pebbles gaan. De Pebbles is 600 gram zwaarder, maar heeft wel een handig(er) systeem met het los- en vastmaken.
Welke hebben jullie (degene met een Maxicosi)?Bell, even snel googelen levert me een Maxi-Cosi Pebble voor slechts ¤129,99 opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de kleur die jullie willen
![]()
Hee, dat is een leuke aanbieding! Die kan ik zo nog even aan vriendlief voorleggen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bell, even snel googelen levert me een Maxi-Cosi Pebble voor slechts ¤129,99 opIn de kleur die jullie willen
Ik dacht dat die er wel uit kan, maar niet zonder ook het 'zitje' eruit te tillen. Dat is bij de cabriofix volgens mij één geheel. Althans, dat zei een vriendin van mij destijds. En haar leek het heel handig dat ze er bij de Pebble los van elkaar uit kunnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef bellelena het volgende:
Kan het hoofdkussentje bij de Cabriofix niet los?
Ja en bijna met die hond. Ik wist dat dat kwam dus heb even paar seconden gezapt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Toen de helikopter zo net opsteeg zeker?
Oh? Ik dacht dat er twee soorten waren, en dat de Pebble slechts op een van die soorten past. Kan ook zijn dat wij dat ene systeem gekocht hebben omdat juist de Pebble erop paste, ipv omgekeerd (ik had een Pebble online gevonden voor ¤105, dus die heb ik toen gekocht).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef laziness het volgende:
De cabriofix past ook gewoon op de familyfix.
En de zitverkleiner zoals het heet bij de cabriofix kan er ook gewoon uit. Het is niet meer moeite dan bij de pebble want bij beide even de gordels er doorheen halen. Bij de cabriofix loopt het iets meer door naar onder maar ook daar komt gewoon weer bekleding onder vandaan bij het verwijderen.
Je kan eventueel eerst het schuim onderin er uit halen, dan kan het hoofdsteun gedeelte nog iets langer mee. Wat wel fijn is voor wiebelige hoofdjes.
Je hebt ook de easybase voor auto's zonder isofix. Weet niet of de pebble daar op past eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat er twee soorten waren, en dat de Pebble slechts op een van die soorten past. Kan ook zijn dat wij dat ene systeem gekocht hebben omdat juist de Pebble erop paste, ipv omgekeerd (ik had een Pebble online gevonden voor ¤105, dus die heb ik toen gekocht).
Dit zitverkleiner, bestaat die bij de cabriofix niet uit twee delen? Bij de Pebble is dat in ieder geval een geheel.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef hilliebillie het volgende:
ik zal zo op de laptop ff kijken of ik een fototje van de echo kan plaatsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |