SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijzigingen? Laat je horen!
Babbel durf je al in de lijst?
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de wisseldagen van iedereen, dus die heb ik even voor deze keer in de OP gezet, kan er volgende keer natuurlijk weer uit!
Maar het is wel opvallend ongelijk verdeeld
L0t, over een week of misschien twee ben jij de enige geplande dinsdagbevaller in de hele lijst!
[ Bericht 39% gewijzigd door Suikertante op 03-02-2013 14:49:26 ]
Vit A werd tegen mij verteld dat het idd niet zo goed is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Zoya83 het volgende:
De apotheek zei van niet. Ik heb de verloskundige gebeld. Die heeft alle opgeschreven en ik ga het overleg in met de gyn op dinsdag. Waarschijnlijk moet ik dan toch naar de gyn op controles. Maar ik hoor dus dinsdag meer.
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef hilliebillie het volgende:
ik ben niet helemaal bij gelezen aangezien ik op het werk ben. maar vanmorgen mn 12 weken echo gehad en ben precies 12 weken vandaag. mn uitgerekende datum is dus iets naar voren geschoven. zou iemand me in de op op 16 aug kunnen zetten
paar mooie plaatjea meegekregen ook dus ik ben helemaal happytevens dus mn mijlpaal vandaag
Hm, eenheden zeggen me niet zoveel, dacht meer in microgrammenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.
Maar maar maar ik heb een app die zegt dat morgen week 28 begint. Ik ben ook te gaat om er nu verder over na te denkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Suikertante het volgende:
Behalve dat morgen dag zeven is, want op 4 mei is het ook dag 7 van week 40.
Maar eh, ik zeg niks![]()
![]()
Gefeliciteerd met je 27 weken!![]()
Adem in, adem uit... Zet me er maar inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef Suikertante het volgende:
Wijzigingen? Laat je horen!
Babbel durf je al in de lijst?
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de wisseldagen van iedereen, dus die heb ik even voor deze keer in de OP gezet, kan er volgende keer natuurlijk weer uit!
Maar het is wel opvallend ongelijk verdeeld
L0t, over een week of misschien twee ben jij de enige geplande dinsdagbevaller in de hele lijst!
Wat een eer om de datum met jou te mogen delenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Adem in, adem uit... Zet me er maar inVoor zover ik nu weet is mijn uitgerekende datum 4 oktober (Blokje
)..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Suikertante het volgende:
En vandaag dus meteen een petit mijlpaal Babbel!Een lustrum van 5 weken...? Terugtellen is niet mijn sterkste kant
Ohh herkenbaar! Heb ook bij elke winkel die ik wil bekijken het gevoel dat ik me moet verontschuldigen ofzo "sorry, alleen nog heeeel even hier kijken" en dan jaag ik die winkel door om uiteindelijk te denken "laat maar, ik ga hier volgende week wel alleen/ met een vriendin kijken"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Fieder het volgende:
ik kan nooit genieten als ik met mijn man winkel, voel ik me opgejaagd en bezwaard![]()
Een adapter vind ik niet erg! Maar een hele kinderwagen heb ik niet nodig. Een buggy alleen, met adapter dat zou prima zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef Sam1993 het volgende:
op onze maxi taxi speedi kon dat en op onze mutsears style ook maar dan met adapters net als met bijna alle wagens.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Fieder het volgende:
Goed geregeld toch As? En leuk hoor, borduren.Ik zou ook gaan borduren en haken in mn verlof (gewoon voor de lol, niet zo'n groot project als jij) maar kan niks met die vochtklauwen van mij...
FIjn Hilliebilliefoto's?
![]()
Bellelena wat lief van je ventik kan nooit genieten als ik met mijn man winkel, voel ik me opgejaagd en bezwaard
Waar ben je geweest, babydump of babypark?
Ik heb zelf de cabriofix, maar meer omdat die gratis bij de joolz zat. mn vriendin heeft de pebbles, die vind ik wel mooier.
als je nog ns met n zwangere wil shoppenwel op waggeltempo
![]()
Een heel onderstel van een wagen is denk ik best groot in verhouding tot een buggy onderstel? Maar op zich ook nog wel een optie om even open te houden!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Bellelena ik zit nu te denken, misschien kun je via marktplaats wel het onderstel van een kinderwagen vinden, gewoon een normale (bugaboo, quinny, mutsy of wat dan ook) waar je hem met adapters op kan zetten. Meestal bij de grote winkels kun je ze niet los kopen en moet je meteen een buggy erbij nemen oid.
Ah kijk, dat klinkt als iets dat ik zoek! Maar je hebt ook gelijk dat we er ook nog even goed over na kunnen denken! Ik had me ook bedacht dat het gewoon handig kon zijn om die mogelijkheid te hebben, en omdat we over een klein poosje toch ook eens een buggy nodig hebben, waarom dan niet meteen eentje met zo'n functie zodat we hem meteen voor nog wat meer kunnen gebruiken. Aan de andere kant, zo vaak ben ik niet met de auto weg, dus is het inderdaad werkelijk nodig?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Juud79 het volgende:
@Bellelena, ik heb de Maxi-Cosi Mila, die kan je eerst als taxi voor je autostoel gebruiken, later als normale buggy, deze lag en ligt altijd in mijn auto.
De kinderwagen ligt altijd in ML zijn auto, of staat in huis.
[ afbeelding ]
Maar, ik zou er niet telkens zin in hebben om zoiets te gebruiken. Wij lieten de MC toch bijna altijd in de auto, en ik pakte haar dan op de arm of stopte haar in de ringsling, sneller gedaan en minder moeite.
Ik pakte het de buggy wel voor even twee/drie winkels even door de supermarkt, van die hele korte stukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |