SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijzigingen? Laat je horen!
Babbel durf je al in de lijst?
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de wisseldagen van iedereen, dus die heb ik even voor deze keer in de OP gezet, kan er volgende keer natuurlijk weer uit!
Maar het is wel opvallend ongelijk verdeeld
L0t, over een week of misschien twee ben jij de enige geplande dinsdagbevaller in de hele lijst!
[ Bericht 39% gewijzigd door Suikertante op 03-02-2013 14:49:26 ]
Vit A werd tegen mij verteld dat het idd niet zo goed is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Zoya83 het volgende:
De apotheek zei van niet. Ik heb de verloskundige gebeld. Die heeft alle opgeschreven en ik ga het overleg in met de gyn op dinsdag. Waarschijnlijk moet ik dan toch naar de gyn op controles. Maar ik hoor dus dinsdag meer.
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef hilliebillie het volgende:
ik ben niet helemaal bij gelezen aangezien ik op het werk ben. maar vanmorgen mn 12 weken echo gehad en ben precies 12 weken vandaag. mn uitgerekende datum is dus iets naar voren geschoven. zou iemand me in de op op 16 aug kunnen zetten
paar mooie plaatjea meegekregen ook dus ik ben helemaal happytevens dus mn mijlpaal vandaag
Hm, eenheden zeggen me niet zoveel, dacht meer in microgrammenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
12.500 eenheden en je mag er 8.000? hebben. Nu neem ik niet alles op, maar hoeveel weet je ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |