Ik denk het ook ja. Het IQ van een deurknop, krentenbol, schroevendraaier komt meer in de buurt ?quote:
Hij zou zomaar zelf een kruising tussen een krentenbol en een schroevendraaier kunnen zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Het IQ van een deurknop, krentenbol, schroevendraaier komt meer in de buurt ?
Zoietsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Het IQ van een deurknop, krentenbol, schroevendraaier komt meer in de buurt ?
twitter:videovalley twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 22:40:05In putten is een auto aangereden door een intercity. Auto staat in brand, brandweer blust reageer retweet
gaat weer lekker op het spoor dit jaar ...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:videovalley twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 22:40:05In putten is een auto aangereden door een intercity. Auto staat in brand, brandweer blust reageer retweet
Ik heb nog nooit zulk hardwerkend personeel gezien bij de spoorwegenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:43 schreef KnightSolaire het volgende:
Het is tijd voor de Vrijdag Quizvraag!
Deze oude NS-commercial kwam ik tegen.. Vertel me nu eens. Wat klopt er niet?
IQ wordt gecompenseerd voor je leeftijd hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat schattigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Changhua "fan-shaped trains garage. It's like the hotel for trains to maintain"
[ afbeelding ]
Kromme zin in rapport Maarsbergen:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
De Inspectie Leefomgeving en Transport heeft weer wat leesvoer op de site gezet.
Eerste rapport gaat over de dubbele aanrijding bij Maarsbergen met een vrachtwagen met bevroren vlees
http://ilent.nl/Images/RV(...)ef_tcm334-337120.pdf
Tweede gaat over een goederentrein met gevaarlijke stoffen bij Groningen Losplaats die een ingestelde rijweg verliet ...
http://ilent.nl/Images/We(...)en_tcm334-337216.pdf
Geen kromme zin, gewoon een ambtelijke zin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Kromme zin in rapport Maarsbergen:
"Er zijn geen onregelmatigheden vastgesteld waaruit kan worden opgemaakt dat
de beveiligingsinstallatie van de overweg onjuist heeft gefunctioneerd tijdens
het voorval;"
het is een juridische bewoording voor de overweginstallatie werkte op het moment van de aanrijding correct.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef b2py het volgende:
Is toch raar. Er zijn geen onregelmatigheden geconstateerd waaruit waaruit kan worden opgemaakt dat de AHOB onjuist heeft gewerkt.
Dat snap ik niet hoor..
precies. dat vind ik echt onacceptabelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Wat veel erger is dan die al dan niet kromme zin: de alarmoproep heeft niet gewerkt. Twee keer niet, zelfs. Bij beide treinen!
Het staat er in ieder geval erg vaag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een juridische bewoording voor de overweginstallatie werkte op het moment van de aanrijding correct.
neuh. het is een normale bewoording voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Het staat er in ieder geval erg vaag.
Twee dodenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat weer lekker op het spoor dit jaar ...
Zag vanmorgen dat ze het GSM-r netwerk flink aan het upgraden zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Wat veel erger is dan die al dan niet kromme zin: de alarmoproep heeft niet gewerkt. Twee keer niet, zelfs. Bij beide treinen!
Hoe bedoel je wéér verkeerde tekeningen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef HetBrabandertje het volgende:
Heb net met meer verbazing nog dat andere rapport zitten lezen en wordt Prorail ook aangesproken op het slechte toezicht op het onderhoud. Ook daar waren weer verouderde tekeningen in het spel en stelt de inspectie vraagtekens op het aanbestedingsbeleid van Prorail. Lekker moment dat het rapport dus naar buiten komt na de discussie over het aanbesteden van oa Eemland.
het controleren van de in te stellen rijwegen is helaas niet uitgevoerd. Anders was het wel opgemerkt geweest ...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef HetBrabandertje het volgende:
Heb net met meer verbazing nog dat andere rapport zitten lezen en wordt Prorail ook aangesproken op het slechte toezicht op het onderhoud. Ook daar waren weer verouderde tekeningen in het spel.
Ja hè! Vooral ook de beschrijvingquote:
al de zoveelste dit jaar. In januari zijn ook al gigantisch veel aanrijdingen geweest waarbij personen omkwamen ...quote:
Damn, gemiddeld dus meer dan 1 per dag..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef b2py het volgende:
Dit jaar al 32 aanrijdingen met personen en al vier aanrijdingen met voertuigen..
De cross-platform overstap zou voor de helft kunnen blijven bestaan indien men er een nieuw eilandperron van zou maken. De treinen Utrecht - Tiel/Den Bosch kunnen dan aan hetzelfde perron halteren als de Merwedelingelijn naar Dordrecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Stuk meer vrijheid dan je nu hebt in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |