Dat klinkt als de 'semi-permanente noodgebouwen' waar de TU/e al meer dan 50 jaar gebruik van maaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef KnightSolaire het volgende:
Trouwens, goede quote van de staatssecretaris. Ze sprak over een "duurzame tijdelijke oplossing".
Fucking Paviljoenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als de 'semi-permanente noodgebouwen' waar de TU/e al meer dan 50 jaar gebruik van maakt...
Ja, dat.quote:
Merk je ineens weer hoe dat soort woorden al hun waarde hebben verloren door populistisch gebruik daarvan om controversiële en kansloze beslissingen mee te verdedigen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef KnightSolaire het volgende:
Trouwens, goede quote van de staatssecretaris. Ze sprak over een "duurzame tijdelijke oplossing".
Ik snap niet hoe kennelijk iedereen tot 8 december 23:59 bij wijze van spreken, heeft kunnen denken "Morgen doet ie het".quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:02 schreef Xetran het volgende:
Schiet wel lekker op zo. Vroeger zaten 24 treinen per dag al stokvol, nu alles in twee treinenIk blijf wel uit belgië, maar ik snap niet hoe ze dit niet kunnen begrijpen.
Industrieel erfgoed!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat.
Die zooi had al 40 jaar plat moeten liggen.
De 1x/2u-pendel vanaf Roosendaal naar Antwerpen blijft voorlopig nog van krachtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:02 schreef Xetran het volgende:
Schiet wel lekker op zo. Vroeger zaten 24 treinen per dag al stokvol, nu alles in twee treinenIk blijf wel uit belgië, maar ik snap niet hoe ze dit niet kunnen begrijpen.
Het grensoverschrijdend treinverkeer tussen Nederland en België blijft dus voorlopig definitief duurzaam tijdelijk bestaan uit de Thalys en een ratjetoe aan halve pogingen tot noodverbandjes. Hulde!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef greavy het volgende:
[..]
De 1x/2u-pendel vanaf Roosendaal naar Antwerpen blijft voorlopig nog van kracht
Daar is maar één uitleg voor: stuitende incompetentie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe kennelijk iedereen tot 8 december 23:59 bij wijze van spreken, heeft kunnen denken "Morgen doet ie het".
quote:schril contrast met de oorspronkelijk afgesproken 18 Fyra's per dag.
Hoeist nou?quote:Dat was al weinig: de concessie voorziet immers in 16 treinparen Fyra per dag
Mooi zo. Die tiefusherrie altijd in Amsterdam Amstel... Regelmatig lawaai vanuit die Free Tokkie Shop die door de hele hal schalde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef greavy het volgende:
Free Record Shop verdwijnt uit stationshal
Consumenten kunnen voor de aankoop van hun games, dvd's en cd's binnenkort niet meer terecht bij een Free Record Shop in een van de grotere treinstations. De platenzaak gaat al zijn 10 stationsvestigingen binnen 6 maanden sluiten. Dat heeft de keten vrijdag bekend gemaakt.
Free Record Shop zegt het besluit genomen te hebben naar aanleiding van een beleidswijziging van de NS. 'Daar wilden wij niet in meegaan. Ik kan er verder niet meer over zeggen', stelt een woordvoerster van de winkelketen.
Nee, het was zo dat je huur betaalde op basis van je omzet, maar dat gaat veranderen naar de (op zich logischere) huur per vierkante meter. Dat zal voor de FRS wel slechter uitpakken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:41 schreef James1988 het volgende:
Beleidswijziging: "als je niet van Servex bent gaat je huur met 80% omhoog"?
/speculatie
Een dergelijk soort wurgcontract / "offer you kent refjoez" zou me niks verbazen van die "wij zijn de monopolist dus we doen toch lekker waar we zelf zin in hebben" monopolist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:41 schreef James1988 het volgende:
/speculatie
Aha, dan snap ik 'm. Vreemde situatie, huur op basis van je omzet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, het was zo dat je huur betaalde op basis van je omzet, maar dat gaat veranderen naar de (op zich logischere) huur per vierkante meter. Dat zal voor de FRS wel slechter uitpakken.
Klopt, maar wel in het voordeel van bijvoorbeeld stationskappers en bloemisten. Daar komt de regeling dan ook vandaan: het stimuleert een gevarieerd aanbod.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aha, dan snap ik 'm. Vreemde situatie, huur op basis van je omzet.
ze zullen twee dagen voor het verstrijken van de deadline wel met hun antwoord komenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:40 schreef James1988 het volgende:
NS: niets meer gehoord van AnsaldoBreda
Wat is dit voor tyfusmongol. Die trein zat juist tussen Rsd - Antwerpen stamp- en stampvol.quote:Dat er per saldo nu minder treinen de grens met België overgaan dan ten tijde van de Beneluxtrein, voorloper van de internationale Fyra, is volgens de NS geen probleem. "De Beneluxtrein die ieder uur reed, zat rond de grens nooit zo vol. De trein had vooral ook een binnenlandse functie en die is met de nieuwe dienstregeling al helemaal opgevangen", aldus Meerstadt.
Logisch dat men daar nu vanaf wil. Uitholling ftwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel in het voordeel van bijvoorbeeld stationskappers en bloemisten. Daar komt de regeling dan ook vandaan: het stimuleert een gevarieerd aanbod.
Zal ongetwijfeld meevallen, gezien er op steeds meer kleinere stations juist ook andere zaken verschijnen. Denk aan Spoor 7 op Mariënberg en Ommen, en station Emmen krijgt binnenkort een Domino's pizza. 't Is voor mij al een wonder dat wij als Kiosk nog aanwezig zijn op een station waar NS niet meer komt, daar zijn we naar mijn weten uniek in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:41 schreef James1988 het volgende:
/speculatie
Het zou me overigens niet verbazen als dat daadwerkelijk zo zou zijn.
Ja, maar Meerstadt's auto niet. Die had als hij de grens over ging alleen maar een chaffeur voorin en hemzelf achterin. En ging nooit vaker dan twee keer per dag de grens over.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat is dit voor tyfusmongol. Die trein zat juist tussen Rsd - Antwerpen stamp- en stampvol.
Oh dat is me volledig ontgaan eigenlijk. Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:02 schreef Zyron het volgende:
(Servex bestaat overigens niet meer, dat heet tegenwoordig NS Stations Retailbedrijf)
Vanaf 14 mei 2012 is het overgegaan naar NS Stations Retailbedrijfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef Zyron het volgende:
Pfuu, goede. Vanaf mei 2012 staat dat in elk geval op mijn loonstrook.
Ik heb het met verbazing zitten lezen. Misschien moet hij zelf eens hele dagen met de trein gaan, want hij snapt er de ballen vanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat is dit voor tyfusmongol. Die trein zat juist tussen Rsd - Antwerpen stamp- en stampvol.
Moest te veel geld bij en ging ten koste van de tijd die de Vingerverfacademie nodig had om, well. Te vingerverven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat gelul met die Fyra, nachtnet inderdaadvan een paar jaar terug kon ik gewoon nog 's nachts hier de trein pakken, al reed 'ie volgens mij maar 1 of 2 keer per nacht, toch ideaal!
Eat your own dog foodquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hallo, ze gaan expres niet met de trein omdat ze het niet vertrouwen.
Was laatst in het nieuws.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest te veel geld bij en ging ten koste van de tijd die de Vingerverfacademie nodig had om, well. Te vingerverven.
Dat zou voor de kwaliteit wel het beste zijn, lijkt me toch heel erg als je over het OV gaat praten als je er geen praktijkervaring mee hebt.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Little_Dolls het volgende:
Gedaan met de Fyra volgens het nieuws?
?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef ReisT het volgende:
[..]
Op veel plekken zijn ze toch al opgedoekt zoals Utrecht Centraal
Oh, ok.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Er is een 'tijdelijk' alternatief voor zolang de Fyra nog niet klaar voor gebruik is.
Fyra met getrokken rijtuigen rijden nog naar Breda. V250 Fyra's (De echte officiële) zijn allemaal uit dienst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraagje nog: Zijn echt alle Fyra's uit de dienstregeling? Of rijden er nog wel Fyra's over normaal spoor?
Want in de Telegraaf:
Daarnaast mogen reizigers vanuit Amsterdam naar België zonder toeslag in de Fyra naar Rotterdam om de snelste reis ook betaalbaar te houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_flink_omhoog__.html
Straks hebben we dus:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef Sandrvich het volgende:
http://www.ns.nl/calamiteiten/actualiteiten/rode-regel-fyra.html
Excuus Express gaat in het weekend zelfs maar tot Antwerpen. Falerds.
aha, nu snap ik het. Bedankt. Ik snapte de berichtgeving al niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Fyra met getrokken rijtuigen rijden nog naar Breda. V250 Fyra's (De echte officiële) zijn allemaal uit dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |