doe ik meestal in de ochtend. als hier niemand isquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
Ik ga zo maar eens bij de normale topics kijken waar ik nooit meer kijk
Ja in KLB en R&P enzo. yay leuk toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zijn er op FOK! ?
Ja misschien in OUD
Dat komt omdat jij de smilies niet begrijptquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gebruik jij heel veel smileys echt op verkeerde momenten.
Jij hebt nog nooit ergens anders gepost dan JNG en US (tenzij je die topics verwijderd hebt ofzo)quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
doe ik meestal in de ochtend. als hier niemand is
R&P blijf ik uit, negatieve energie ditdatquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja in KLB en R&P enzo. yay leuk toch.
Als de ander iets niet goed doet zeg het dan maar ga niet iets anders doen ondertussenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja mja dan ben je ook wel een watje imo
dezequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de smilies niet begrijpt
Geef eens een ander voorbeeld danwelke ik volgens jou verkeerd begrijp dan
Hoe interpreteer jij deze danquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de smilies niet begrijpt
Geef eens een ander voorbeeld danwelke ik volgens jou verkeerd begrijp dan
stalkstalkquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit ergens anders gepost dan JNG en US (tenzij je die topics verwijderd hebt ofzo)
Lees man! Ik zeg expliciet ANDERS danquote:
Ik gebruik die op heel veel verschillende manierequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe interpreteer jij deze dan
Ik als
Nee ik ben bang voor anderenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit ergens anders gepost dan JNG en US (tenzij je die topics verwijderd hebt ofzo)
Beetje arrogant zo van, zie je welquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe interpreteer jij deze dan
Ik als
Ja begrijpelijk ook wel, als je over dat er niet over kan praten kan je er beter mee stoppen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als de ander iets niet goed doet zeg het dan maar ga niet iets anders doen ondertussen
En ik zou gewoon kwaad worden
Sweet dreamsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen, bejaard en alles
Doei, alvast slaap lekker en FOK!ze
Slaap lekkahquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
slaaplekker omaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja die ene ik weet niet. Ehhh ik weet em niet meer maar er was 1tje die me de druppel in de emmer deed overlopen. Dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees man! Ik zeg expliciet ANDERS dan
ik soms ook als ik zo iets typquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik gebruik die op heel veel verschillende maniere
jajajajaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
Sowieso zijn jullie allemaal newbies dus waar hebben we het over
oh ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje arrogant zo van, zie je wel
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Je zei net dat je rookte en je deed geenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik soms ook als ik zo iets typ
eg wel tog
als ik niet serieus ben neem ik deze meestal
Dat geeft niet hoor, we maken allemaal foutenquote:
ja maar daar zou het te veel opvallenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je zei net dat je rookte en je deed geen, mmm.
jij jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, we maken allemaal fouten
Aha.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar daar zou het te veel opvallen
Hou je bek kut newbiequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
zie ik als niet serieus/sarcasme op een grappige manier
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk ook wel, als je over dat er niet over kan praten kan je er beter mee stoppen.
jaa dat is een goede beschrijvingquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
zie ik als niet serieus/sarcasme op een grappige manier
Julliequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie gaan hier veel te diep op in
welke emotie moet ik hierbij interpreteren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie gaan hier veel te diep op in
Ja jullie?quote:
Geen, ik ben moe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
welke emotie moet ik hierbij interpreteren?
Met Plutoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
even sociaal doen met de mensen waar ik mee woon
Oke oke doei doei reageer dm okequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
even sociaal doen met de mensen waar ik mee woon
wordt gezelligquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
*pakt xbox controller*
succes met je vijl.
onder andere jaquote:
wat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn na vandaag
waiquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Same! En na morgen ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb jij ook wel eens dat je ouders even subtiel melden dat ze nog steeds seks hebben en je daarbij een mental image krijgt?quote:
lief beestquote:
WTFquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens dat je ouders even subtiel melden dat ze nog steeds seks hebben en je daarbij een mental image krijgt?
Nee en dat wil ik even zo houdenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens dat je ouders even subtiel melden dat ze nog steeds seks hebben en je daarbij een mental image krijgt?
dan ben je doggpofiel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
Ik hou meer van honden dan van de meeste mensen
geloof me, het is goorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik even zo houden
Ik geloof je. Sterktequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geloof me, het is goor
Seks mag alleen om kindjes te makenquote:
Met ons altijd tochquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Ze hebben mij gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Seks mag alleen om kindjes te maken
I did it wrongquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent nog maar een klein ventjequote:
Is this a jokequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
wie heeft er ervarig met seks op het strand is dat vervelend?![]()
Gelukkig heb ik geen klein ventjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent nog maar een klein ventje
zand in je naad is fijn voor je prostaatquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
Bespaar me de smerige details. I couldn't care less matequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen klein ventje
dat details?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bespaar me de smerige details. I couldn't care less mate![]()
oke ik zal het onthouden voor later, als ik ooit daadwerkelijk op het strand ga seksen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zand in je naad is fijn voor je prostaat
Walgelijk. Kun je het niet over normale onderwerpen hebben met die persoon?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee een beetje maar iemand op whatsapp vroeg zich dat af.
is goed manquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke ik zal het onthouden voor later, als ik ooit daadwerkelijk op het strand ga seksen.
ok manquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke ik zal het onthouden voor later, als ik ooit daadwerkelijk ga seksen.
Jawel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk. Kun je het niet over normale onderwerpen hebben met die persoon?
Zoals je huiswerk of eten of een goed boek
Goed zo. Vanaf nu gedraag je je gewoon als minderjarige zonder de smerige onderwerpen als seks en drugsquote:
is dat een drankjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Sex on the beach is een lekker drankje
no drugs no drugs dat was OmgevalenFlat niet ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed zo. Vanaf nu gedraag je je gewoon als minderjarige zonder de smerige onderwerpen als seks en drugs
Zulke smeerlapperij moet ik niet op Twitter tegenkomen. Zulke lui zou ik NOOIT volgen. Ik stik nog lieverquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ach kom op zeg![]()
Gemiddelde Twitterconversaties gaan nog verder dan mijn whatsappgesprekken
is lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een 'echte' cocktail gehad
Oke dus praten over seks is volgens jou al smeerlapperij, dus jij kijtk ook geen BNN ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zulke smeerlapperij moet ik niet op Twitter tegenkomen. Zulke lui zou ik NOOIT volgen. Ik stik nog liever
Lijkt mij in ieder geval dat je uit de wind moet gaan liggen want anders komt er overal zand tussenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
Ik heb hier geen BNN en ik zou het ook zeker niet kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dus praten over seks is volgens jou al smeerlapperij, dus jij kijtk ook geen BNN ofzo?
Same! Ik hoop maar dat jullie hier zo praten 'om erbij te horen' ofzo. Het is toch te gek voor woorden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms krijg ik de stille hoop dat Stuart trollt wat seks betreft
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lijkt mij in ieder geval dat je uit de wind moet gaan liggen want anders komt er overal zand tussen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik durf er al niet meer op te reagerenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Ik hoop maar dat jullie hier zo praten 'om erbij te horen' ofzo. Het is toch te gek voor woorden?
ja tuurlijk, je weet toch ik ben maagd for lifequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Ik hoop maar dat jullie hier zo praten 'om erbij te horen' ofzo. Het is toch te gek voor woorden?
Ja die ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Sex on the beach come on blablabla
Leuk liedje
wat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je naar iets gewoons luistert. Waarom altijd maar sex sex sex sex sexquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Sex on the beach come on blablabla
Leuk liedje
Ik hoop in ieder geval tot je gaat trouwens. Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIETquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk, je weet toch ik ben maagd for life
ik trouw in een zuurstokroze jurkquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval tot je gaat trouwens. Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIET![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je naar iets gewoons luistert. Waarom altijd maar sex sex sex sex sex
Vertel me aub dat je trolledquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval tot je gaat trouwens. Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIET![]()
![]()
![]()
Stopquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ok daaromquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:22 schreef badschaap het volgende:
waarom ken ik die helemaal uit mn hoofd
Pardon? Jij weet niet dat 'de witte jurk' staat voor de maagdelijkheidquote:
Van de week was al op bbc1quote:
Dan doet ze een roze jurk aan net als Barbie klaar is kees.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pardon? Jij weet niet dat 'de witte jurk' staat voor de maagdelijkheid
daarom trouw ik in zuurstokroze jurkquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee en jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
Echt stuart, nog nooit seksuele verlangens gehad ofzo? Je bent 26 en nog maagd.
ik heb t over de nieuwste aflevering he.quote:
Okquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik heb t over de nieuwste aflevering he.
Die episode waar jij t over heb had ik al zondag gezien
hihihihi bahhh :$$quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
nog nooit een stijferd gehad dan ook?
Heb ik het ook overquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik heb t over de nieuwste aflevering he.
Die episode waar jij t over heb had ik al zondag gezien
Das de aflevering met de P45 tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb ik het ook over
Stond in de krant: nieuwe afleveringen van top gear.
stelletje preutse mensen hierquote:
Ik vind dit geen vragen om openbaar te bespreken. Sowieso niet om te besprekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
nog nooit een stijferd gehad dan ook?
Oh niet gezien? Kijk af en toe mee met mn vaderquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Das de aflevering met de P45 toch
Ik ben Miss Preuts aangenaamquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stelletje preutse mensen hier
Oke sorry.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dit geen vragen om openbaar te bespreken. Sowieso niet om te bespreken![]()
Maar de nieuwste episode kom altijd om 21.00 op bbc 2 op n zondag, op woensdag ofzo is er dan herhalingquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh niet gezien? Kijk af en toe mee met mn vader
Jawel maar vind het bullshitquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
ohja kan welquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar de nieuwste episode kom altijd om 21.00 op bbc 2 op n zondag, op woensdag ofzo is er dan herhaling
ja en ondertussen fokken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
idd, stuart neukt er elke week minstens 5
Held hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
#stopitjemagdaarnietoverpratenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stop de hashtagsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
#stopitjemagdaarnietoverpraten
#boycotspuiten&slikken
Ik vind het bullshit dat alles maar moet kunnen en er geen enkele fatsoensnormen meer zijn. Het is te gek voor woorden dat minderjarige (EN ongetrouwde kinderen/pubers whatever) het maar over sex hebbenquote:
en hoe heten je opblaas poppen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
#stopitjemagdaarnietoverpraten
#boycotspuiten&slikken
lekker neuken voor t leven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit dat alles maar moet kunnen en er geen enkele fatsoensnormen meer zijn. Het is te gek voor woorden dat minderjarige (EN ongetrouwde kinderen/pubers whatever) het maar over sex hebben
We mogen het er in ieder geval wel over PRATEN!?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit dat alles maar moet kunnen en er geen enkele fatsoensnormen meer zijn. Het is te gek voor woorden dat minderjarige (EN ongetrouwde kinderen/pubers whatever) het maar over sex hebben
Kom niet bij mij uithuilen als je aids hebtquote:
Kellyquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
en hoe heten je opblaas poppen?
Ik kan het je helaas niet verbiedenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
We mogen het er in ieder geval wel over PRATEN!?
Ik doe het altijd veilig, en ik zorg altijd dat zij de pil slikt enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom niet bij mij uithuilen als je aids hebt
ik ben geen kind meer gvdquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook leuke namen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
mm ik heb roxanne en manouk :0
inderdaad slikken zal ze ;pquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik doe het altijd veilig, en ik zorg altijd dat zij de pil slikt enzo
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben geen kind meer gvd
Hou op met dat getrol.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan het je helaas niet verbieden
Je kijkt elke dag of ze dat ook daadwerkelijk doetquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik doe het altijd veilig, en ik zorg altijd dat zij de pil slikt enzo
Zo grofquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben geen kind meer gvd
HIHIHIHIHIquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Zonder hoesje kom je niet in mijn poesje hihihihhihihi :$$$$ xdxdxd
Kom er al aan met hoesje hihihihiquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
watquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
Iemand zat laatst aan mijn piemel, ben ik nu zwanger!?
Ik ga hier verder niet op inquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hou op met dat getrol.
Ik mag volgens jou wel naar hel denk ik zo vaak dat ik over seks heb gepraat, hoevaak ik wel niet een stijve heb gehad en meer ga ik niet zeggen want dan ga je me bij mods reporten denk ik.
Ook nog nooit gezoend?
Als ik nou ook een condoom heb.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kijkt elke dag of ze dat ook daadwerkelijk doet
Bovendien kan zij het van een ander aan jou overdragen zonder dat zelf te weten
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Waar lees jij dat je er met een hoesje gewoon in magquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom er al aan met hoesje hihihihi
Serieuze vraag is serieusquote:
Ja boe boe Stuart vindt het erg dat mensen van 16 al over seks praten, erg he.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Gaat het weer over seks hoor, viespeukjes
dylan haegens hihahoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
weet ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja boe boe Stuart vindt het erg dat mensen van 16 al over seks praten, erg he.
Bah bah vies HOIquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Gaat het weer over seks hoor, viespeukjes
zien we dan wel johquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar lees jij dat je er met een hoesje gewoon in mag
Ik niet hoor. Ik zal mijn mond verder houdenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
Stu ga een KLB topic maken dan over ons![]()
Ik ga smullen van dat topic.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar lees jij dat je er met een hoesje gewoon in mag
[..]
Serieuze vraag is serieus
Boe boequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja boe boe Stuart vindt het erg dat mensen van 16 al over seks praten, erg he.
Van mij mag je de hele wereld vertellen dat ik een normale pubber. benquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zal mijn mond verder houden
Ik begrijp niet waar je je zo druk om maaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van mij mag je de hele wereld vertellen dat ik een normale pubber. ben
Jij dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je je zo druk om maakt
Natuurlijk want daarom post je natuurlijk in JNG maar heb je ooit een jeugd gehad met vrienden die ook over seks praten etc.quote:
Hoe random ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Als jullie naar de jamin gaan wat voor soort snoep scheppen jullie dan? Drop of van die fruit snoepjes??
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Als jullie naar de jamin gaan wat voor soort snoep scheppen jullie dan? Drop of van die fruit snoepjes??
dit is het hoor echt hoor kan niet andes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Of ben je in een gezin opgegroeid met ouders die zo streng gelovig waren dat onderwerpen als seks en masturbatie streng verboden waren?
Serieuze vraag though.
zure snoepjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
alles met een laag suikerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
drop vooral en dan alleen zout en nnog zure snoepjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Jaaaaquote:
ja hequote:
fizzy mixquote:
Wil je mijn vraag nog beantwoorden?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schattige tax is schattig
No thanksquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je mijn vraag nog beantwoorden?
SWIRLSSSSquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
Maar ik ga altijd naar Jamin voor chocola als ik iets goed te maken heb ofzo of een cadeau moet hebben voor iemand die van chocola houdt.
En in de zomer voor de beste ijs.
hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
Maar ik ga altijd naar Jamin voor chocola als ik iets goed te maken heb ofzo of een cadeau moet hebben voor iemand die van chocola houdt.
En in de zomer voor de beste ijs.
Waarom niet? Ik ben gewoon serieus..quote:
je lekkor, ik heb nu van die perziken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles met een laag suiker
perzikenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je lekkor, ik heb nu van die perziken.
Ik wil het er niet meer over hebben. Ik zal het niet meer ter sprake brengenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben gewoon serieus..
Nouja daar kan je dan wel je conclusies uit trekken lijkt me. Maar ok prima. Acceptedquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het er niet meer over hebben. Ik zal het niet meer ter sprake brengen
ja dezequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
perziken
Mensen die perziken met 1 k schrijven
ZWEETTEEF.quote:
Ik kwijlquote:
Ik heb toch al gezegd dat ik er niets meer over zal zeggen. Voor mijn part neuken jullie elke dag met een anderquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat ik nog wel wil zeggen Stu.
ALleen omdat jij anders opgevoed bent dan andere wil dat nog niet zeggen dat wij hier allemaal vies en oversekst en alles zijn, als je als puber daar veel over praat of iets. Dat is namelijk gewoon gezond/normaal en zoiets heet puberteit.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ZWEETTEEF.
HELD.
Dat liedje. Nog bedankt
jaquote:
Mijn moeder en broertje zaten chips naast me te vreten, zo erg.. ik heb ook echt facking honger nu maar moet het volhoudenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwijl
Maak me niet jaloers ik wil afvallen en straks heb ik ze morgenn en haat ik mezelf
Trustenquote:
Slaap lekkerquote:
Ja ik ga morgen echt serieus beginnenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn moeder en broertje zaten chips naast me te vreten, zo erg.. ik heb ook echt facking honger nu maar moet het volhouden
Oke, haal ze gewoon niet danquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwijl
Maak me niet jaloers ik wil afvallen en straks heb ik ze morgenn en haat ik mezelf
Jammer dat je zo bekrompen reageert. echt heel jammer. Dacht eerst nog dat je trollde maarja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik er niets meer over zal zeggen. Voor mijn part neuken jullie elke dag met een ander
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja watik vind dat nou eenmaal schattig en nu huil ik erom
Hoe random ook
Slaap lekker smeerpijpquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gekkerd
Truste
Ik gaat ook trusten FOK!
de martelingquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, haal ze gewoon niet danNeem geen geld mee
trusten taxquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gekkerd
Truste
Ik gaat ook trusten FOK!
Dat is wel de beste manier. Je pinpas enzo thuis laten :pquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aaha geen dank :p echt goed liedje idd
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat ik nog wel wil zeggen Stu.
ALleen omdat jij anders opgevoed bent dan andere wil dat nog niet zeggen dat wij hier allemaal vies en oversekst en alles zijn, als je als puber daar veel over praat of iets. Dat is namelijk gewoon gezond/normaal en zoiets heet puberteit.
geen geld = niks kunnen kopen.quote:
sweetdreamsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gekkerd
Truste
Ik gaat ook trusten FOK!
Jongen serieus ik heb 1 bedpartner gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik er niets meer over zal zeggen. Voor mijn part neuken jullie elke dag met een ander
ja, maar toch is het lekker en wil je hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
geen geld = niks kunnen kopen.
tenzij je steelt
Laat nou maar gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jongen serieus ik heb 1 bedpartner gehad.
doe dan nep ziekquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
Oeps stu je zei het woord N-woord.
[..]![]()
Ik wou dat ik vaak ziek was enzo. Geen school.
ik ben bijna nooit ziek en wil ook niet ziek zijn. Ik vind school nog wel leuk, als ik niet veel moet doen :pquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
Oeps stu je zei het woord N-woord.
[..]![]()
Ik wou dat ik vaak ziek was enzo. Geen school.
Maar stelen doen wij niet wij zij braaf wij allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
geen geld = niks kunnen kopen.
tenzij je steelt
ja, maar je moet niet toegeven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, maar toch is het lekker en wil je het
Ik vind het jammer dat als ik zeg dat ik er niets meer over zal zeggen en er wel klaar mee ben ik toch nog word gevraagd om reacties. Dan ben ik maar bekrompen en idioot. Ja, ik ben inderdaad anders en raar. Het spijt me dat je dat zo ervaart en mijn oprechte excuses naar iedereen die zich gekwetst voelt door mijn mening!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je zo bekrompen reageert. echt heel jammer. Dacht eerst nog dat je trollde maarja.
Ja school is leuk maar niet als ik veel toetsen heb.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit ziek en wil ook niet ziek zijn. Ik vind school nog wel leuk, als ik niet veel moet doen :p
hoezo nietquote:
Maar jij valt toch wel afquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar je moet niet toegeven.
oke dat kan ik ook niet maar goed![]()
Ik voel me niet gekwestst hoor en het is jouw mening.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat als ik zeg dat ik er niets meer over zal zeggen en er wel klaar mee ben ik toch nog word gevraagd om reacties. Dan ben ik maar bekrompen en idioot. Ja, ik ben inderdaad anders en raar. Het spijt me dat je dat zo ervaart en mijn oprechte excuses naar iedereen die zich gekwetst voelt door mijn mening!
Daar gaat het niet eens omquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat als ik zeg dat ik er niets meer over zal zeggen en er wel klaar mee ben ik toch nog word gevraagd om reacties. Dan ben ik maar bekrompen en idioot. Ja, ik ben inderdaad anders en raar. Het spijt me dat je dat zo ervaart en mijn oprechte excuses naar iedereen die zich gekwetst voelt door mijn mening!
Okay. Kunnen we er nu over ophouden? Ik begrijp niet wat je van me wil en ik begin het irritant te vindenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens omIk vind je helemaal niet idioot. Ik leg je alleen iets uit. en jij reageert met; Wat mij betreft neuk je elke dag een ander.. Dat is gewoon helemaal niet aan de orde en heeft er totaal niks mee te maken.
Nou als je dat niet snapt hou ik er inderdaad over op jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Kunnen we er nu over ophouden? Ik begrijp niet wat je van me wil en ik begin het irritant te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |