Hoe random ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Als jullie naar de jamin gaan wat voor soort snoep scheppen jullie dan? Drop of van die fruit snoepjes??
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Als jullie naar de jamin gaan wat voor soort snoep scheppen jullie dan? Drop of van die fruit snoepjes??
dit is het hoor echt hoor kan niet andes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Of ben je in een gezin opgegroeid met ouders die zo streng gelovig waren dat onderwerpen als seks en masturbatie streng verboden waren?
Serieuze vraag though.
zure snoepjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
alles met een laag suikerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
drop vooral en dan alleen zout en nnog zure snoepjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Jaaaaquote:
ja hequote:
fizzy mixquote:
Wil je mijn vraag nog beantwoorden?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schattige tax is schattig
No thanksquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je mijn vraag nog beantwoorden?
SWIRLSSSSquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
Maar ik ga altijd naar Jamin voor chocola als ik iets goed te maken heb ofzo of een cadeau moet hebben voor iemand die van chocola houdt.
En in de zomer voor de beste ijs.
hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
Maar ik ga altijd naar Jamin voor chocola als ik iets goed te maken heb ofzo of een cadeau moet hebben voor iemand die van chocola houdt.
En in de zomer voor de beste ijs.
Waarom niet? Ik ben gewoon serieus..quote:
je lekkor, ik heb nu van die perziken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles met een laag suiker
perzikenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je lekkor, ik heb nu van die perziken.
Ik wil het er niet meer over hebben. Ik zal het niet meer ter sprake brengenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben gewoon serieus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |