Ja die ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Sex on the beach come on blablabla
Leuk liedje
wat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Ik hoop maar dat jullie hier zo praten 'om erbij te horen' ofzo. Het is toch te gek voor woorden?
Ik heb liever dat je naar iets gewoons luistert. Waarom altijd maar sex sex sex sex sexquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Sex on the beach come on blablabla
Leuk liedje
Ik hoop in ieder geval tot je gaat trouwens. Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIETquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk, je weet toch ik ben maagd for life
ik trouw in een zuurstokroze jurkquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval tot je gaat trouwens. Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIET![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je naar iets gewoons luistert. Waarom altijd maar sex sex sex sex sex
Vertel me aub dat je trolledquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval tot je gaat trouwens. Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIET![]()
![]()
![]()
Stopquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ok daaromquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:22 schreef badschaap het volgende:
waarom ken ik die helemaal uit mn hoofd
Pardon? Jij weet niet dat 'de witte jurk' staat voor de maagdelijkheidquote:
Van de week was al op bbc1quote:
Dan doet ze een roze jurk aan net als Barbie klaar is kees.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pardon? Jij weet niet dat 'de witte jurk' staat voor de maagdelijkheid
daarom trouw ik in zuurstokroze jurkquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pardon? Jij weet niet dat 'de witte jurk' staat voor de maagdelijkheid
Nee en jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
Echt stuart, nog nooit seksuele verlangens gehad ofzo? Je bent 26 en nog maagd.
ik heb t over de nieuwste aflevering he.quote:
Okquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik heb t over de nieuwste aflevering he.
Die episode waar jij t over heb had ik al zondag gezien
hihihihi bahhh :$$quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
nog nooit een stijferd gehad dan ook?
Heb ik het ook overquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik heb t over de nieuwste aflevering he.
Die episode waar jij t over heb had ik al zondag gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |