quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aaha geen dank :p echt goed liedje idd
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat ik nog wel wil zeggen Stu.
ALleen omdat jij anders opgevoed bent dan andere wil dat nog niet zeggen dat wij hier allemaal vies en oversekst en alles zijn, als je als puber daar veel over praat of iets. Dat is namelijk gewoon gezond/normaal en zoiets heet puberteit.
geen geld = niks kunnen kopen.quote:
sweetdreamsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gekkerd
Truste
Ik gaat ook trusten FOK!
Jongen serieus ik heb 1 bedpartner gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik er niets meer over zal zeggen. Voor mijn part neuken jullie elke dag met een ander
ja, maar toch is het lekker en wil je hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
geen geld = niks kunnen kopen.
tenzij je steelt
Laat nou maar gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jongen serieus ik heb 1 bedpartner gehad.
doe dan nep ziekquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
Oeps stu je zei het woord N-woord.
[..]![]()
Ik wou dat ik vaak ziek was enzo. Geen school.
ik ben bijna nooit ziek en wil ook niet ziek zijn. Ik vind school nog wel leuk, als ik niet veel moet doen :pquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
Oeps stu je zei het woord N-woord.
[..]![]()
Ik wou dat ik vaak ziek was enzo. Geen school.
Maar stelen doen wij niet wij zij braaf wij allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
geen geld = niks kunnen kopen.
tenzij je steelt
ja, maar je moet niet toegeven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, maar toch is het lekker en wil je het
Ik vind het jammer dat als ik zeg dat ik er niets meer over zal zeggen en er wel klaar mee ben ik toch nog word gevraagd om reacties. Dan ben ik maar bekrompen en idioot. Ja, ik ben inderdaad anders en raar. Het spijt me dat je dat zo ervaart en mijn oprechte excuses naar iedereen die zich gekwetst voelt door mijn mening!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je zo bekrompen reageert. echt heel jammer. Dacht eerst nog dat je trollde maarja.
Ja school is leuk maar niet als ik veel toetsen heb.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit ziek en wil ook niet ziek zijn. Ik vind school nog wel leuk, als ik niet veel moet doen :p
hoezo nietquote:
Maar jij valt toch wel afquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar je moet niet toegeven.
oke dat kan ik ook niet maar goed![]()
Ik voel me niet gekwestst hoor en het is jouw mening.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat als ik zeg dat ik er niets meer over zal zeggen en er wel klaar mee ben ik toch nog word gevraagd om reacties. Dan ben ik maar bekrompen en idioot. Ja, ik ben inderdaad anders en raar. Het spijt me dat je dat zo ervaart en mijn oprechte excuses naar iedereen die zich gekwetst voelt door mijn mening!
Daar gaat het niet eens omquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat als ik zeg dat ik er niets meer over zal zeggen en er wel klaar mee ben ik toch nog word gevraagd om reacties. Dan ben ik maar bekrompen en idioot. Ja, ik ben inderdaad anders en raar. Het spijt me dat je dat zo ervaart en mijn oprechte excuses naar iedereen die zich gekwetst voelt door mijn mening!
Okay. Kunnen we er nu over ophouden? Ik begrijp niet wat je van me wil en ik begin het irritant te vindenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens omIk vind je helemaal niet idioot. Ik leg je alleen iets uit. en jij reageert met; Wat mij betreft neuk je elke dag een ander.. Dat is gewoon helemaal niet aan de orde en heeft er totaal niks mee te maken.
Nou als je dat niet snapt hou ik er inderdaad over op jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Kunnen we er nu over ophouden? Ik begrijp niet wat je van me wil en ik begin het irritant te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |