Alcohol is beter man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, het doet me nooit pijn het doet mij niks mentaal aan..
Beste medicijn tegen stress en beter dan alcohol
Welke van de vele?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Wat een rare opmerking eigenlijk van me![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De wereld is je flessenopener, jongen.
Nog veel te leren.
Je weet het niet he. Voor hetzelfde geld ben je wel meteen dood.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga ervan uit dat je niet meteen dood gaat eigenlijk
Als je 50 seconden je adem kunt inhouden en iemand dwingt je tot 55 of 60 val je denk ik hooguit flauw ofzo. Nou, whatever dan maar denk ik
Beter dan verkracht worden
Ik post eigenlijk alleen maar kwaliteitquote:
Hoeveel geld?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet het niet he. Voor hetzelfde geld ben je wel meteen dood.
Ik zou dan echt zoiets hebben van oke ik ga ook wat anders doen, doeiquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders was je wel heel slecht, neem morgen mijn nagelvijl maar mee
Elk rand (een aansteker), je mobielquote:
Dat weiger ik te geloven. Dat duurt volgens mij een paar minuten hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elk rand (een aansteker), je mobiel
hahaha als je zoiets als man accepteert laat je wel flink over je heen lopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zou dan echt zoiets hebben van oke ik ga ook wat anders doen, doei
Kan je een fles mee openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee nee het is donderdag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het raar dat ik zin heb om goed aangeschoten te worden en te tanzen till I drop?
nein mannquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het raar dat ik zin heb om goed aangeschoten te worden en te tanzen till I drop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
donderdag is uitgaansdag hoorquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nein mannganz geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ich will noch ein bisschen tanzenquote:
Ik zal het eens uitproberen voor jequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
donderdagnacht studentennachtquote:
Ik durf het niet aan ben bang dat weer alle contacten weggaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
Vandaag iOS 6.1 er maar op gezet. Moest toch wat al merk ik er niets van
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
donderdagnacht studentennacht
Ik ben toch niet dik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, daar word je dik van en ga je jezelf zo vol van voelen en je moet ervan pissen..
Maak je toch eerst een backupquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan ben bang dat weer alle contacten weggaan![]()
Heeft maanden gekost te herstellen en dan is er weer een nieuwe blahblah
dit was stuarts laatste post. Ik voel me schuldig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal het eens uitproberen voor je
Best zielig eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha als je zoiets als man accepteert laat je wel flink over je heen lopen
plassen isquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet dik.
En tsjah, van wiet word je lam en kan je niks meer doen, dus plassen is nog een activitei.
Je contacten niet met gmail syncenquote:
Welnee joh, dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dit was stuarts laatste post. Ik voel me schuldig.
Ben gestopt met mn studie dus heb nu tussenjaar. Dus fulltime albert heijnquote:
Voor mij niet want ik ga niet uit tenzij eens in de maand ofzo met vrienden en vrienden van vrienden en hun vrienden in zo'n kutopgewaardeerd chique cafe zitten tot 2.00.quote:
Moneymoneymoneyquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben gestopt met mn studie dus heb nu tussenjaar. Dus fulltime albert heijn
Het gaat niet fout man, no worriesquote:
Voor mijn gevoel gebruik jij heel veel smileys echt op verkeerde momenten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat niet fout man, no worries
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
plassen isals stoned zo'n opluchting
jazekerquote:
slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |