quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nee komt goedanders wil ie ook niet meer.
Nee flauw komt goed
outasight is voor echt bazen.quote:
vertel gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hahaha dat lijkt me echt zo lompquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik donder gelijk in slaap
Nee komt inderdaad helemaal goed!
ik aanbid geen goden, laat staan fokkersquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel gewoonNee, ze is wel lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Als dat ooit gebeurt... sla me in me gezicht en hard ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha dat lijkt me echt zo lompben je bezig opeens slaap je
Baasquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
woah ik heb opeens gratis wifi van de bushalte naast mijn huis? Wtf is dit?
Nee is van de bus toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
woah ik heb opeens gratis wifi van de bushalte naast mijn huis? Wtf is dit?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel gewoonNee 1 van de users die ik wel aanbid is MonopolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn radioshows in R49
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja hier heb ik niks aanquote:
Ah daar botsen wij, ik heb een ander gevoel voor humorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jij bent diegene die hier niet normaal op me reageert, en ik kan best tegen grapjes, als ze grappig zijn.
hahahaha straks val ik in slaap terwijl je dat doetquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt... sla me in me gezicht en hard ook
Oh apart. hoe heet ie dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee. Hij werkt iig best goed
Draai er niet omheen, hij is gewoon een en al kwaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jij bent diegene die hier niet normaal op me reageert, en ik kan best tegen grapjes, als ze grappig zijn.
Ga maar snel naar bed toe dan. Dat betekent dat je energie te laag is en je het niet bij kunt houden.quote:
Vast nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha straks val ik in slaap terwijl je dat doet
Ik ben sexy.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mensen die zichzelf niet aanbidden.
samengevat: opbokkkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga maar snel naar bed toe dan. Dat betekent dat je energie te laag is en je het niet bij kunt houden.
Slaap lekker
Ik kan morgen uitslapen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga maar snel naar bed toe dan. Dat betekent dat je energie te laag is en je het niet bij kunt houden.
Slaap lekker
Ja dat is een bus denk ik.quote:
Het is jouw soort humor omdat jij de aanhangsel bent van een ander fokker waardoor je zo reageert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ah daar botsen wij, ik heb een ander gevoel voor humor
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
samengevat: opbokkken
hmm ja okequote:
Nu weet ik iets wat ik tegen je kan hebben.quote:
ja oke.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
samengevat: opbokkken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik hou niet eens van voetbal maar als ik moet kiezen kies ik Ajax omdat die een leuke naam hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu weet ik iets wat ik tegen je kan hebben.
Ik moet toch iets te zeggen hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mensen die klagen dat het te snel gaat zijn autistisch
vertel!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb een leuke grap over angel joy
Ja als ik in de bus zit doet ie het altijd goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar waarom werkt het dan zo goed?![]()
vertel eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb een leuke grap over angel joy
De aanhangsel? die zin nog een keer maar dan zo dat hij begrijpbaar isquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is jouw soort humor omdat jij de aanhangsel bent van een ander fokker waardoor je zo reageert.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke.
APPOL, GA WEG. OF IK EET JE OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Non.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De aanhangsel? die zin nog een keer maar dan zo dat hij begrijpbaar is
trots op jequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verder ga ik niet meer op jou in.
Laf joe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en the script laten staanquote:
MAAR IK ZIT NIET IN DE BUS EN DE BUSHALTE IS 20 METER VERDEROPquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als ik in de bus zit doet ie het altijd goed
oh hahaahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
MAAR IK ZIT NIET IN DE BUS EN DE BUSHALTE IS 20 METER VERDEROP
good girlquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerst bitchen en dan opgevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ah wat liefquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja want ik wil niet dat jij gaat huilen uiteraard.
Hou eens op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Eerst bitchen en dan opgeven![]()
Eerlijk maak het dan gewoon af en vertel wat je dwarszit dan
Doe dit in dm of zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Eerst bitchen en dan opgeven![]()
Eerlijk maak het dan gewoon af en vertel wat je dwarszit dan
ja jer is altijd lief.quote:
hahaha. Neequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Angel Joy zegt dat ze aziaat is en wel is een jointje rookt? hoe zouden die oogjes er dan uitzien?
Net zo, maar dan rood.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Angel Joy zegt dat ze aziaat is en wel is een jointje rookt? hoe zouden die oogjes er dan uitzien?
That's racist!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoezo zij begon erover op het forum en nu haakt ze af, als ze beetje meid is dm't ze me met haar struggles ofzoquote:
Kapot.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net zo, maar dan rood.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Of je gaat niet butthurt zitten doen, houd je bek en het blijft gezellig hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoezo zij begon erover op het forum en nu haakt ze af, als ze beetje meid is dm't ze me met haar struggles ofzo
slaapkopjequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Meestal ga ik toch wel slapen.
Mag je nog wel op de fiets zitten dan eigenlijk? geloof dat je gezichtsveld in plaats van de normale 50% dan rond de 20% ligt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Meestal ga ik toch wel slapen.
Ik ben niet butthurt, ik vraag me alleen af waarom ze tegen mij gaat bitchen en 2 posts later gaat huilen en zegt dat ze me gaat negeren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of je gaat niet butthurt zitten doen, houd je bek en het blijft gezellig hier
Zo. Nu weer liefde doen
ik word dan dodelijk chagrijnigquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prrr
Nou als je slaapt en ik sla je lijkt dat me niet meer bepaald geil
quote:
Hi ha hoquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Mag je nog wel op de fiets zitten dan eigenlijk? geloof dat je gezichtsveld in plaats van de normale 50% dan rond de 20% ligt?
Cheers! Geniet ervanquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Proost man.
Ik trek weer een Palmpje open
Naja het lijkt me heel sterk dat je in slaap valt op dat momentquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik word dan dodelijk chagrijnig
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
Nog 11 werkdagen en dan een week vakantie
Doe dat eens voor een uurtjequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Aden inhouden is toch niet zo moeilijk?
Maar mijn computer hangt vast door die plaatjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is iig altijd lief
jawelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Aden inhouden is toch niet zo moeilijk?
aaaawhquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is iig altijd lief
Koop maar een nieuwe, sloeberquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar mijn computer hangt vast door die plaatjes.
Komt door het downloaden g...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop maar een nieuwe, sloeber
Hoe lang kan jij je adem in houden dan?quote:
Ja jij zorgt onder andere voor de positiviteit hier.quote:
Alleen is mijn slaapritme té goed, word tijd rond 8 uur wakker(zonder wekker dan) hoelaat ik ook ga slapenquote:
whoooopquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja jij zorgt onder andere voor de positiviteit hier.
HH niet bijv.
Geen idee eigenlijk. Denk 1 minuut? Misschien minderquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe lang kan jij je adem in houden dan?
nah dat lijkt me vrij lastig jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja het lijkt me heel sterk dat je in slaap valt op dat moment
Zou je nooit slaan in je slaapAls ik wakker word/ben ga ik hooguit even anders liggen
Als je ze toch niet kent, gewoon nonchalant weglopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zit hier in een macdonalds met allemaal mensen van werk die ik niet ken en het is zooo ongemakkelij help me
Praat met die mensen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zit hier in een macdonalds met allemaal mensen van werk die ik niet ken en het is zooo ongemakkelij help me
40 secondequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Denk 1 minuut? Misschien minder
Jij
Ik loog omdat het me irriteerde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
Hoezo zou je dinges vastlopen door de '95 plaatjes?
Best langquote:
geen ideequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
Hoezo zou je dinges vastlopen door de '95 plaatjes?
Ja ik was ook verbaasd!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best lang![]()
Zal het ook eens testen
50 seconden maar dat was best moeilijkquote:
Ik ga nog een keer proberenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
50 seconden maar dat was best moeilijk
goed zegquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond nog een sigaret afgeslagen
Maar zou je bij 45 seconden dan flauwvallen ofzoquote:
Ja denk het ookquote:
/carequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nu ben ik beledigdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet beledig hoor, was alleen niet zo grappig vond ik
goed bezigquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hè bah rook je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat heb ik bij 90% van je posts, no worriesquote:
dientje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij rookt toch welquote:
eh ja? ik rook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo rokers zijn toch vies.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ofzo;...
Hahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
oh stu, die van net was gelogen, verkeerd gekeken op de klok. Net was 30 en nu 31
quote:
Zonder tabakquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alleen wiet, dat is wat anders
Geprobeerd, ze spelen farmsimulator en zitten op te scheppen oer hun tractorenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Praat met die mensen dandoe iig je mobiel weg!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geprobeerd, ze spelen farmsimulator en zitten op te scheppen oer hun tractoren
Ja dat weet ik ook niet. Maar wil het niet uitproberenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik deed 50 maar vond het wel erg moeilijk. Wilde eigenlijk bij 45 stoppen
Maar wat als je nou 5 seconden langer moet inhouden? Of tot 40![]()
Wat zou er gebeuren? Je gaat vast niet meteen dood toch
bedoel ik maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel met beetje, anders brand het kut
Want dat is wel super gezondquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee joh ik rook toch nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Good Girl Gone Bad
whhaaaaaaaa![]()
Jij bent echt de laatste van wie ik dat had verwacht.
Oh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh ik rook toch niet
Hoezo geloof je me
Had nu 48 seconden. Ik geloof niet dat ik een minuut kanquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Maar wil het niet uitproberen
Nee ik rook niet hoorquote:
quote:
ja alleen die geurquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik rook niet hoor
Maar is wel sexy bij sommige jongens
Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had nu 48 seconden. Ik geloof niet dat ik een minuut kan![]()
Kun je sowieso niet uitproberen natuurlijk. Je gaat weer ademen als je dat echt wil. Kom je alleen maar achter als je wordt gedwongen op een of andere manier
Ik heb 1x gerookt en ik sta dr wel eens bij. Maar ik vind het ordinairquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik rook niet hoor
Het maakt je juist dom, maar je bent nu al te dom om het te weten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je moet je hersens ook voeden he
Ik geloofde je ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh ik rook toch niet
Hoezo geloof je me
hahaha prom. Ze geloofde hetquote:
Lees: Alex Pettyfer op foto'squote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik rook niet hoor
Ik ook eventjes, lichtelijk in de war.quote:
Hahahahaquote:
Nee dat is waarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
Geen emoties te zien in letters he sofje
Nee, het doet me nooit pijn het doet mij niks mentaal aan..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het maakt je juist dom, maar je bent nu al te dom om het te weten.
Wat dan? Verdrinkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het lijkt me wel ongemakkelijk maar ik kan ergere dingen bedenken
Nee niet bij alle jongens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Serieus vinden meisjes je (in mijn geval 'nog') aantrekkelijker als je rookt?
neequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nope, maar ''heb je een aansteker?'' Is een goede convostarterquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nah dat lijkt me vrij lastig ja
Nou, ik ga ervan uit dat je niet meteen dood gaat eigenlijkquote:
Ga dan weg?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geprobeerd, ze spelen farmsimulator en zitten op te scheppen oer hun tractoren
Heb je een flesopenerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, maar ''heb je een aansteker?'' Is een goede convostarter
Oooh okequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De wereld is je flessenopener, jongen.quote:
I'm so confusedquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Wat een rare opmerking eigenlijk van me![]()
Alcohol is beter man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, het doet me nooit pijn het doet mij niks mentaal aan..
Beste medicijn tegen stress en beter dan alcohol
Welke van de vele?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Wat een rare opmerking eigenlijk van me![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De wereld is je flessenopener, jongen.
Nog veel te leren.
Je weet het niet he. Voor hetzelfde geld ben je wel meteen dood.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga ervan uit dat je niet meteen dood gaat eigenlijk
Als je 50 seconden je adem kunt inhouden en iemand dwingt je tot 55 of 60 val je denk ik hooguit flauw ofzo. Nou, whatever dan maar denk ik
Beter dan verkracht worden
Ik post eigenlijk alleen maar kwaliteitquote:
Hoeveel geld?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet het niet he. Voor hetzelfde geld ben je wel meteen dood.
Ik zou dan echt zoiets hebben van oke ik ga ook wat anders doen, doeiquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders was je wel heel slecht, neem morgen mijn nagelvijl maar mee
Elk rand (een aansteker), je mobielquote:
Dat weiger ik te geloven. Dat duurt volgens mij een paar minuten hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elk rand (een aansteker), je mobiel
hahaha als je zoiets als man accepteert laat je wel flink over je heen lopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zou dan echt zoiets hebben van oke ik ga ook wat anders doen, doei
Kan je een fles mee openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee nee het is donderdag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het raar dat ik zin heb om goed aangeschoten te worden en te tanzen till I drop?
nein mannquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het raar dat ik zin heb om goed aangeschoten te worden en te tanzen till I drop?
donderdag is uitgaansdag hoorquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nein mannganz geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ich will noch ein bisschen tanzenquote:
Ik zal het eens uitproberen voor jequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
donderdagnacht studentennachtquote:
Ik durf het niet aan ben bang dat weer alle contacten weggaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
Vandaag iOS 6.1 er maar op gezet. Moest toch wat al merk ik er niets van
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
donderdagnacht studentennacht
Ik ben toch niet dik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, daar word je dik van en ga je jezelf zo vol van voelen en je moet ervan pissen..
Maak je toch eerst een backupquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan ben bang dat weer alle contacten weggaan![]()
Heeft maanden gekost te herstellen en dan is er weer een nieuwe blahblah
dit was stuarts laatste post. Ik voel me schuldig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal het eens uitproberen voor je
Best zielig eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha als je zoiets als man accepteert laat je wel flink over je heen lopen
plassen isquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet dik.
En tsjah, van wiet word je lam en kan je niks meer doen, dus plassen is nog een activitei.
Je contacten niet met gmail syncenquote:
Welnee joh, dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dit was stuarts laatste post. Ik voel me schuldig.
Ben gestopt met mn studie dus heb nu tussenjaar. Dus fulltime albert heijnquote:
Voor mij niet want ik ga niet uit tenzij eens in de maand ofzo met vrienden en vrienden van vrienden en hun vrienden in zo'n kutopgewaardeerd chique cafe zitten tot 2.00.quote:
Moneymoneymoneyquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben gestopt met mn studie dus heb nu tussenjaar. Dus fulltime albert heijn
Het gaat niet fout man, no worriesquote:
Voor mijn gevoel gebruik jij heel veel smileys echt op verkeerde momenten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat niet fout man, no worries
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
plassen isals stoned zo'n opluchting
jazekerquote:
slaap lekkerquote:
Die zijn er op FOK! ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
Ik ga zo maar eens bij de normale topics kijken waar ik nooit meer kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |