boeiend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je weer dat je na 100 meter je remhendel moet ophalen he, na 200 meter je schakelpoot, na 300 meter je remblokjes, na 400 meter je rempedaal.
ect
Jij bent gelovig? Omdat je het over verkeerde en goeie kant hebt? Nee ik ben geen homo maar wilde hem even uitlokken,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:49 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Je bent toch niet van de verkeerde kant? Echt... Dat nichterige gedoe in het verkeer...
Zelfde situatie wel eens meegemaakt; alleen maakte ik een wegwerpgebaar en kwam ie bij tankstation -moesten we toevallig allebei naartoe- aanvankelijk heel agressief uit de auto stappen en toen ie mij zag uitstappen -ben ook twee meter en niet echt smal -ook geen sportschoolHarry- ging ie snel tanken en de andere kant op kijken....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij bent gelovig? Omdat je het over verkeerde en goeie kant hebt? Nee ik ben geen homo maar wilde hem even uitlokken,
Waar zeg ik dan dat het onmogelijk was, dat ik niet genoeg had aan de invoegstrook? Ik ben gewoon netjes ingevoegd hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kúnt natuurlijk alvast zodra je het verkeer op de snelweg kunt zien, gaan inschatten waar je in wilt voegen en daar je snelheid op aanpassen. Dat noemen we anticiperen. Als je aan die 300 meter invoegstrook niet genoeg hebt om fatsoenlijk in te voegen, wordt het misschien eens tijd om je af te vragen wat je achter dat stuur doet. En ja, dat is regardless wat 'die andere mensen' allemaal uitspoken en of dat wel- of niet fijn is.
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat het onmogelijk was om in te voegen; nog nóóit.
En all I said, was dat je je die irratie had kunnen voorkomen door de situatie beter in te schatten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het onmogelijk was, dat ik niet genoeg had aan de invoegstrook? Ik ben gewoon netjes ingevoegd hoor.
Maar schijnbaar weet jij precies hoe het gegaan is.
Het is een IRRITATIE, waar dit topic voor is dacht ik toch volgens mij.
Zal wel onder noemer; lezen/kijken maar niet ZIEN vallen denk ik.. ben jij er óók zo een?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
Neen, dan is het nog steeds een kwestie van anticiperen op wat er voor- en naast je gebeurt.. inschatten van een situatie.
Uiteraard is het lastig (be)oordelen als je die situatie niet voor je ziet, maar as said; IK ben hem nog nooit tegengekomen.
Da's geen motor, da's een geldverslindend sleutelhobby-project waar je soms effe op kunt rijden, net zoiets als een Alfaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
precies.
Wil zelf opzich ook wel een motor, word dan een naked, liefst een Ducati Monster:
[ afbeelding ]
Ik anticipeer altijd. Als ik 15 meter achter een auto zit die niet harder dan 100 gaat, hoe kan ik dan vaart maken tot 120 om in te voegen? Ik kan toch niet ruiken dat zij op hun dooie gemak zo rustig door gaan kachelen en geen gas bij geven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En all I said, was dat je je die irratie had kunnen voorkomen door de situatie beter in te schatten.
En wat ik óók zei;
[..]
Zal wel onder noemer; lezen/kijken maar niet ZIEN vallen denk ik.. ben jij er óók zo een?
Kun je niet ruiken, maar wel vooraf incalculeren. tevens; 15 meter afstand @ 100 Km/u net voor een bijzondere verrichting?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik anticipeer altijd. Als ik 15 meter achter een auto zit die niet harder dan 100 gaat, hoe kan ik dan vaart maken tot 120 om in te voegen? Ik kan toch niet ruiken dat zij op hun dooie gemak zo rustig door gaan kachelen en geen gas bij geven.
Ja joh, dan 20 of 25 meter, alsof ik nu nog weet hoeveel meter het was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun je niet ruiken, maar wel vooraf incalculeren. tevens; 15 meter afstand @ 100 Km/u net voor een bijzondere verrichting?
Jij bent degene die 15 meter in je post zet, ik niet, ik reageer daar alleen maar op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja joh, dan 20 of 25 meter, alsof ik nu nog weet hoeveel meter het was.
We kwamen van een stoplicht af en het was geen lange oprit.
Maar ik kap hiermee, je bent echt zo kortzichtig
Mee eens. Sowieso moet die bescherming van fietsers opzouten....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Fietsers zonder licht die je aanrijdt moet onbestraft blijven voor automobilisten.
Heb het met die binnenspiegel ook zo geleerd ja. Is dat lang? Ik heb nu ruim 3 jaar mijn rijbewijs dus dat soort regels zitten er nog erg goed in.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:09 schreef Daeron het volgende:
[..]
Tot je ze in je binnenspiegel ziet is wel erg lang wachten met terug naar rechts schuiven als er iemand achter je rijdt die er ook langs wil. Ik schuif altijd als ik ze in mijn zijspiegel zie.
Enig idee hoeveel ruimte je dan hebt? Op de binnenspiegel is een veilige marge. Eigenlijk is het nog te weinig...quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenspiegel leer je met rijles, maar dat is idd een hele ruime marge. Ik ga ook eerder, afhankelijk van het snelheidsverschil.
Als het snelheidsverschil klein is dan wacht ik soms tot binnenspiegel inderdaad, maar als 20-30km harder ga, dan niet hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ruimte je dan hebt? Op de binnenspiegel is een veilige marge. Eigenlijk is het nog te weinig...
Waar was dat dan? (welke op op-/afrit?)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het onmogelijk was, dat ik niet genoeg had aan de invoegstrook? Ik ben gewoon netjes ingevoegd hoor.
Maar schijnbaar weet jij precies hoe het gegaan is.
Het is een IRRITATIE, waar dit topic voor is dacht ik toch volgens mij.
Mij is geleerd om naar rechts te gaan als mijn hele voertuig langs het andere is, en de tussenafstand ook groot genoeg blijft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef Marco001 het volgende:
mij is geleerd weer naar rechts te gaan zodra ik de koplampen in de buitenspiegel zag.
Jij ziet de zijruit in je binnenspiegel?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mij is geleerd om naar rechts te gaan als mijn hele voertuig langs het andere is, en de tussenafstand ook groot genoeg blijft.
Als ik elke keer als ik de koplampen in de (binnen)spiegel zag van rijstrook had gewisseld, dan had ik al veel ongelukken gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |